Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään

Vierailija
21.09.2016 |

Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota

"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"

Kommentit (339)

Vierailija
141/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, montako kertaa tämä on jo ollut, mutta kehuskelu lasten todistuksilla tai koetuloksilla. Laitetaan kuvaa keskiarvosta tai jostakin 10+ tuottaneesta kokeesta ja teksti "Mun Eimi-Petteri on NIIN fiksu, vaikka sen äiti/isä oon MÄ! 

(Ja ei, en ole katkera, minunkaan poikani ei ole vielä kuunaan tuonut alle ysin koetulosta, vaikka on jo seiskaluokalla.)

Vierailija
142/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu lisää joka ikinen päivä kuvia pojastaan. Ja poika on nyt 1v. Kaikissa hashtag #äidinrakas #elämänivalo #kiitollinensiunattuonnellinen #poikanimun jne. Voi helvetti. On kylpykuvaa, ruokailukuvaa, vaunulenkkikuvaa...

Kysy siltä joskus mikä on elämän Ivalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ihmetyttää ja ärsyttää somessa nämä "muka fiksummat ihmiset" jotka ei koskaan päivitä mitää eivätkä kommentoi mihinkään. Sitten ollaan muka parempia "voisin kyllä lähteä koko naamasta pois" tai "en mä koskaan käy edes facessa".

Ja silti oikeasti siellä notkutaan joka helvetin päivä ja hetki!! Eli ollaan muka parempia kuin muut kun osataan "pidättäytyä", mutta kuitenkin niin helvetin uteliaita että notkutaan lukemassa kaikko jutut, joita sitten halveksutaan. Eli otetaan mutta mitään ei anneta. Haloo, se on sosiaalinen media!!

Ei silti, kyllä muakin ärsyttää typerät päivitykset joista täällä oli hyviä esimerkkejä, mutta nämä facebookin "haamut" ärsyttää vielä enemmän.

Minä olen tällainen "haamu", mutta en koe olevani "muita muka fiksumpi/parempi ihminen". Minulla ei vain yksinkertaisesti ole mitään päivitettävää...elämässäni ei tapahdu mitään koskaan, ei yhtään mitään merkittävää tai vähemmän merkittävää, joten ei ole kerrottavaa. Miksi siis laittaisin esim, että "tänään keitin kaffeet ja selasin uutiset...kivaa :)", kun tiedän ettei se kiinnosta ketään? Joskus saatan jakaa jonkun mielestäni hyvän artikkelin... Olen oikeassa elämässäkin - introvertti yksineläjä erakko-, joten miksi muuttaisin käyttäytymistäni somessa?

Toisaalta olenkin facessa, koska näin voin helposti pitää yhteyttä sukulaisiini. Kavereita yhteensä minulla on 20 kpl, joten onneksi noita muiden "ärsyttäviä" päivityksiä ei tule kuin aniharvoin, koska muutkaan ei oikein koskaan päivittele tilaansa.  Ensisijaisesti kuitenkin seuraan minua kiinnostavia julkaisuja ja nämä kavereiden päivitykset tulevat siinä sivussa vilkaistua (joidenkin olen piilottanut, koska aikoinaan spämmäsivät joutavilla jutuilla pitkin päivää). Joskus tykkään ja joskus en. Hyvin harvoin kommentoin, koska yleensä asia ei kiinnosta minua tai ei ole ns. alaani tai en vain keksi mitään mainittavaa.

Harmi, että sinua ärsyttää me hiljaisemmat ja vähemmän päivittelevät, mutta kuten huomaat, joillakin, kuten minulla, on siihen hyvä syy. :)

Vierailija
144/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ihmetyttää ja ärsyttää somessa nämä "muka fiksummat ihmiset" jotka ei koskaan päivitä mitää eivätkä kommentoi mihinkään. Sitten ollaan muka parempia "voisin kyllä lähteä koko naamasta pois" tai "en mä koskaan käy edes facessa".

Ja silti oikeasti siellä notkutaan joka helvetin päivä ja hetki!! Eli ollaan muka parempia kuin muut kun osataan "pidättäytyä", mutta kuitenkin niin helvetin uteliaita että notkutaan lukemassa kaikko jutut, joita sitten halveksutaan. Eli otetaan mutta mitään ei anneta. Haloo, se on sosiaalinen media!!

Ei silti, kyllä muakin ärsyttää typerät päivitykset joista täällä oli hyviä esimerkkejä, mutta nämä facebookin "haamut" ärsyttää vielä enemmän.

Mä olen tuollainen. Käytän fb:tä erinäisten ryhmien seuraamiseen ja kommentoin sitten siellä. Omalle seinälle en päivitä oikeastaan koskaan mitään, en oikein tiedä miksi pitäisi.

Vierailija
145/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten töykeitä ihmiset voikaan olla.....??!!!!!!!!!

Vierailija
146/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luunvalkoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* onnellisuushehkutukset / oman itsensä löytämisfilosofiat joltain kaksvitoselta / kaikki on niin upeeta ja tummissakin pilvissä on hopeareunus. Puoliso on maailman paras ja lapset aina ihania. Nämä päivitykset on ihan ok esim. joskus mutta että joka päivä. Väkisin hiipii mieleen onko nyt niin täydellistä sittenkään.

* kuva sairaalasta esim. sairaalaruoasta / "on paikassa sairaala" / tai "pitkällä sairaslomalla" ja "surullinen" mutta sitten ei kerrota miksi vaikka monet kyselee. Huokaus!

* kuva makaronilaatikosta / kaalilaatikosta / kaurapuurostan/ grillimakkarasta eli ihan tavallisesta ruoasta ja pirteä emäntä tyyliin hehkutus "tänään perheelle tällaista". Pahimmassa tapauksessa ruoista otetut kuvat on jollain suttusella vanhalla kameralla jolloin kaikki näyttää samalle harmaalle mössölle. Sama leipojissa, kuvaa pullasta piirakasta pasteijasta kakusta (kakkukuvat kyllä oikeesti on mielenkiintoisia) piparista tortusta mistä millonkin ja sitten jos perhe on kokoontunut pillimehujen kanssa niitä ahmimaan niin ärsytyskynnys ylittyy.

* terveellisen elämän päivittäjät. "Tein tänään sokeriton gluteeniton viljaton soijaton munaton mauton" reseptillä koska piltti-iisakki ja kaija-kerttuli muuten kärsii. Ja sitten reippailemaan ulos viiden tunnin vaunulenkki ja päälle koko perheen metsäretki ihguu.

* "nyt jännittää!" tai "elämäni muuttuu pian!" ja sitten ei kommentoida enää mitään koko ketjuun vaikka toiset kyselee ja kommentoi

* lapset istuu, makaa, seisoo, nukkuu, syö, itkee, leikkii, juoksee.. ihan mitä vaan niin siitä on kuva. Ei kiinnosta, oikeesti.

* sama koirista. Ei kiinnosta! Silloin tällöin jees, joka päivä ei todellakaan jees.

* bilekuvat jotka ilmestyy klo 03 ja häipyy seuraavan päivän iltaan mennessä

Hahah, pakko paljastaa että eniten sataa mun kuviin tykkäyksiä kun julkaisen kuvan a) kissastani hassussa asennossa b) viinilasin c)maidottoman, sokerittoman ja gluteenittoman itseleivotun leipomuksen d) itse tekemäni tökerön öljyvärimaalauksen.

En ylipäätään murehdi siitä mitä ihmiset minusta mahtaa ajatella. Taidetta teen siks kun se on kivaa -vaikka en oo taitava. Ja julkaisen siksi kun haluan että muutkin näkee sen tikku-ukon josta oon tosi ylpeä :D.

Ehkä tällanen konstailemattomuus sitten on ihmisistä ihan ok. Tai ne on blokannut mut jo aikoja sitten ;D

Ootko tullu ajatelleeksi, että ne saattaa olla sellasia velvollisuustykkäyksiä? Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta hevonv*kaan, mutta pakko tykätä kaverin päivityksestä, kun muuten se saa kilarit.

Vierailija
147/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaileva sävy jaoissa, painostetaan tykkäämään tyyliin ' taidan tietää kuka ystävistäni tykkää jne'. Hyi helvata, ihmettelen aina kuka noita kehtaa edes jakaa, no jotkut kavereistani kehtaavat kyllä.

Vierailija
148/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan kanssa tehtiin muusia KERA nakkien KERA ketsupin KERA lapsien..

149/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luunvalkoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* onnellisuushehkutukset / oman itsensä löytämisfilosofiat joltain kaksvitoselta / kaikki on niin upeeta ja tummissakin pilvissä on hopeareunus. Puoliso on maailman paras ja lapset aina ihania. Nämä päivitykset on ihan ok esim. joskus mutta että joka päivä. Väkisin hiipii mieleen onko nyt niin täydellistä sittenkään.

* kuva sairaalasta esim. sairaalaruoasta / "on paikassa sairaala" / tai "pitkällä sairaslomalla" ja "surullinen" mutta sitten ei kerrota miksi vaikka monet kyselee. Huokaus!

* kuva makaronilaatikosta / kaalilaatikosta / kaurapuurostan/ grillimakkarasta eli ihan tavallisesta ruoasta ja pirteä emäntä tyyliin hehkutus "tänään perheelle tällaista". Pahimmassa tapauksessa ruoista otetut kuvat on jollain suttusella vanhalla kameralla jolloin kaikki näyttää samalle harmaalle mössölle. Sama leipojissa, kuvaa pullasta piirakasta pasteijasta kakusta (kakkukuvat kyllä oikeesti on mielenkiintoisia) piparista tortusta mistä millonkin ja sitten jos perhe on kokoontunut pillimehujen kanssa niitä ahmimaan niin ärsytyskynnys ylittyy.

* terveellisen elämän päivittäjät. "Tein tänään sokeriton gluteeniton viljaton soijaton munaton mauton" reseptillä koska piltti-iisakki ja kaija-kerttuli muuten kärsii. Ja sitten reippailemaan ulos viiden tunnin vaunulenkki ja päälle koko perheen metsäretki ihguu.

* "nyt jännittää!" tai "elämäni muuttuu pian!" ja sitten ei kommentoida enää mitään koko ketjuun vaikka toiset kyselee ja kommentoi

* lapset istuu, makaa, seisoo, nukkuu, syö, itkee, leikkii, juoksee.. ihan mitä vaan niin siitä on kuva. Ei kiinnosta, oikeesti.

* sama koirista. Ei kiinnosta! Silloin tällöin jees, joka päivä ei todellakaan jees.

Hahah, pakko paljastaa että eniten sataa mun kuviin tykkäyksiä kun julkaisen kuvan a) kissastani hassussa asennossa b) viinilasin c)maidottoman, sokerittoman ja gluteenittoman itseleivotun leipomuksen d) itse tekemäni tökerön öljyvärimaalauksen.

En ylipäätään murehdi siitä mitä ihmiset minusta mahtaa ajatella. Taidetta teen siks kun se on kivaa -vaikka en oo taitava. Ja julkaisen siksi kun haluan että muutkin näkee sen tikku-ukon josta oon tosi ylpeä :D.

Ehkä tällanen konstailemattomuus sitten on ihmisistä ihan ok. Tai ne on blokannut mut jo aikoja sitten ;D

Olet just paras facekaveri!

Aww, nyt ihan just tulee tippa silmään! :)

Eniten rakastan kaverieni päivityksiä joissa he ovat saavuttaneet jotain (voitto esim valokuvakisassa), tehneet hienoja kakkuja (itse en osaa), kaikki matkakuvat ahmin. Ihana olla hiukan kade toisen upeasta safarireissusta. Myöskin lasten suusta tai lasten taide jutut on ihan ihquja.(En oo äiti enkä tiedä haluunko ollakaan).

Mulla on tosi laiska sosiaalinen elämä ja olisin varma tosi yksinäinen ellen tietäs mitä mun kavereille kuuluu näiden arkipäivitysten myötä.

No okei. En mäkään jaksa lukea siivouslistaa, varsinkin jos siitä tulee olo että oon itse laiskiainen. Mutta kaikki eläin, kokkaus, hää ja matkakuvat. Bring it on!!!!

Vierailija
150/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ne "ai että oli ihana ilta! Tuli juotuu ja naurettuu ja parannettua maailmaa. Kiitos minttu, liisa, martta, Ninnu ja Sanna <3 Kiitos myös ihana mummi joka mahdollustit tämän kaiken vahtimalla mun murua <3 #tyttöjenilta #bileet #ystävät <3mumminmuru Ja blaa".

Niin noloja jotenkin vetää hirveet kiitospuheet julkisesti. Ihan ku ei vois missään käydä ilman että siitä pitää tehdä päivitys. Ja toiseks, miksei vois kiittää ihan henkilökohtaisesti niitä seuralaisia vaikka kotiin lähtiessä. Aina hirvee numero tehtävä jos jossain käy vaikka iltaa istumassa. Ja kyllä, minutkin on tägätty tuollaiseen ja vaikka rakastan ystäviäni niin tuollaiset hävettää.

Vierailija
151/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku jo mainitsikin, niin muakin hitusen ärsyttää sellaiset reissukuvat, joita tiputellaan vähitellen (koko ajan...) vaikka viikon reissun mittaan, huoh. Tykkään katsella reissukuvia, mutta mieluummin kaikki siinä kerralla jossain albumissa, tulee sellanen ähky kun niitä pitäisi erikseen koko ajan huomioida. Onko tää jokin uusi tyyli pitää itsensä merkittävänä siinä uutisfiidissä? :D Mun mielestä kaikkiin kuviin ei tarvi kamalaa selostusta, hyvät kuvat puhuu puolestaan. :) 

Vierailija
152/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheitä täynnä olevat päivitykset. Se kun ei osata käyttää pisteitä, pilkkuja eikä isoja kirjaimia.

153/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luunvalkoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tullu ajatelleeksi, että ne saattaa olla sellasia velvollisuustykkäyksiä? Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta hevonv*kaan, mutta pakko tykätä kaverin päivityksestä, kun muuten se saa kilarit.

Kun ei oo. Ne on ihmisiä joiden kanssa en oo tekemisissä face to face. Entisen työpaikkani toimitusjohtaja, koulukaveri 20v takaa. Siis tyypit jotka voisivat ihan huoletta olla likettämättä. Ei mun päivittäiskaverit yleensä kommentoi/reagoi mitenkään. Saattavat kasvotusten sitten mainita, että hitto mä repesi sun kissan navankaivelukuvalle. Mä oikeasti luulen että tietyt ihmiset vaan tykkää tietyistä asioista. Kaikki ei puhuttele kaikkia liketyksen verran :). Oomme sitä paitsi jo kohta 40v kaikki, ei me kilareita vedellä jos joku ei liketä :D

Vierailija
154/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mummun muru käymässä, tehtiin mummun murun kanssa pullaa ja sitten mummun murun kanssa kävimme puistossa ja leikittiin hippaa ja mummun murulle ostin uimapuvun, ensi viikolla menen mummun murun kanssa uimaan!"

Tämmöisiä "olen niin hyvä mummu" - päivityksiä. Todellisuudessa mummu tissuttelee lähes joka ilta viiniä vähän liikaa, ja toisen lapsen lapset jää vailla mummun huomiota kokonaan :(

Aina vaan tämä yksi muru kuvissa ja mummun kanssa touhuamassa jotakin.

Vierailija
155/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu..tosi surullista..

Vierailija
156/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä voi mitään julkasta😂 Aina joku ärsyyntyy

Vierailija
157/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ihmiset kritiikittömästi jakavat toisten huomiohuorauksia, vaikka eivät tiedä mitä oikeasti on tapahtunut. Eli lähdetään some-teilaamaan tai some-sympatiseeraamaan jotain, vaikka oikeasti mitään aihetta ei ole.

Tämä. Mä en koskaan jaa näitä juttuja. Asioilla kun tuppaa aina olemaan kaksi puolta.

Vierailija
158/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas unohdin hormonit, hikeä pukkaa"

Vaihdevuosien hehkutus ja vatsavaivojen erittely.

Vierailija
159/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan mun kavereista ei varmastikaan ole hyvä ihminen eikä jaa tätä omalla seinällään. Mut jos sä oot hyvä ihminen, julkaise tämä viesti omalla seinälläsi."

Vierailija
160/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meen  aamupuurolle

- Söin aamupuuroa

- Meen kahville

- Join kahvia

- Meillä on makaroonilaatikkoa

- Söin makaroonilaatikkoa

- Lähden kauppaan

- Tulin kaupasta

- Meen haravoimaan

- Tulin haravoimasta

- Meen nukkumaan

Ja sama litania seuraavana päivänä, ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana ja...........loputtomiin.

Kiinnostaa niin maan per*******

YÖÖÖÖÖÖÖÖK!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän