Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään
Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota
"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihan perusasiat todella köykäisesti ja epäselvästi runomuotoon kirjoitettuna. Yleensä nämä tunnistaa runoiksi vasta viidentenä lukukertana. Tai sitten ei jaksa lukea niinkään montaa kertaa, vaan jää itsekseen pohtimaan ajatusvirheiden, autocorrectin ja alkoholin osuutta asiaan.
Esim.
Broileri uuniin kas näin on aika tullut ystäväin nyt käydä pottumuusia valmistamaan ja syönnin jälkeen itseään ehostamaan sillä illalla tiedossa konsertti, jossa esiintyjänä tamperelainen pertti. Lapsille kun vaan hoitaja löytyisi etteivät vain kotona ikävystyisi. Vapaaehtoisia?
Mutta täähän olis aivan lutunen päivitys! Kaikesta tekin ärsyynnytte.
Itseäni ärsyttää vain jatkuva politiikkatuuttaus, olisin kiinnostuneempi ihmisten henkilökohtaisista jutuista ja tapahtumista. Ymmärrän kyllä, että tämä jakaa mielipiteitä.
Niin vammaista touhua koko turpakirja. Hankkikaa elämä ja eläkää sitä.
Tänään on kansainvälinen luottokorttipäivä.
Ota lähin luottokorttisi ja kirjoita sen etupuolella olevat numerosarjat tähän päivitykseen. Käännä sitten kortti ympäri ja kirjoita vielä takana oleva kolmen numeron sarja.
Ylläoleva viesti 324 on vitsi. Noin ei tietenkään pidä tehdä. Mutta kaikenlaiset kiertokirjeet ärsyttävät.
Ainakin keski-ikäisten sieni-ja puolukkaämpärit .
You can do anything, but not everything. -Madham Gandhi
"Katsokaas mitä löysin kun olen alkanut pelaamaan uutta Tatti Go -peliä. Siinä mennään metsään ja etsitään kummallisen väriäsiä ja muotoisua otuksia elikkäs SIENIÄ!! Olettekos nuoret koskaan niistä kuullleet. Ihanaa, kun voi kerrankin jättää puhelimen huomiotta"
Hei vaan sinulle iloinen autoilija, jolla on vaalea auto. Pysäköit autosi tänään Prisman parkkihalliin mustan farmariauton viereen. Unohdit kuitenkin jättää yhteystietosi - en usko että et huomannut mitä tapahtui. Yhteystiedot voit laittaa mulle yv:llä niin voidaan selvittää asia. Toivottavasti tunnet piston sydämessäsi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuuluuko tämä tänne mutta ylläpito saa poistaa jos haluaa.
Jos joku tuntee naapurin Virtasen pojan niin voisko ilmottaa että häntä tarvittas nyt aika paljon.
Antakaas kun kerron mistä tämä syy johtuu. Nimittäin se, mitä seuraavaksi tapahtuu, on erityisen mieleenjäävää.
Kaikki alkoi siitä ihan äsken viisi minuuttia sitten kun saavuin iiihanan pitkältä lenkiltä ja jäin naapurin kanssa pihalla miettimään, miten taloyhtiömme kukkaistutuksia voisi kehittää.
Samassa pusikosta kuului kahahdus. Luulin että, se oli siili, mutta ystäväni huomasi naapurin vanhan herrasmiehen kaatuneen sinne ostoksineen. Huomasimme heti, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Lopetimme heti kukkaistutuksista juttelun, ja kannoimme (kyllä!) hänet kotiovelleen toiseen kerrokseen.
Siinä sitten mietin, että miksi yhteiskunta ei tule tällaisissa tilanteissa vastaan ja missä oli hänen mainitsemansa poika. ELI NYT JOS TIEDÄT MISSÄ POIKA ON NIIN YHTEYTTÄ JA SASSIIN!! SAA JA PITÄÄ JAKAAA.Juuri kun olen lähettämässä tätä viestiä niin se ukko on tuolla pihalla taas! Meni ja jätti sitten sen kauppakassinsa ulos kun kaatu. Eli turhaan kannettii "herrasmies" ylös. Ois todellakin kiriie nyt löytää se pojanpoika!
Voisitko laittaa asetuksista päivityksesi julkiseksi, niin saan jaettua sen.
Onko joltain kadoksissa tällainen pyörä....tällainen lippis....hieno pölykapseli....
Naapurikadulla ajoi äsken vartin välein kaks poliisi autoa. Etsiiköhän ne jottain? *kauhistelee*
Vuorotyöläiset, jotka muistaa ilmoittaa joka helvetin työvuoron faceen. Vasta hoitajaksi valmistunut kaveri valittaa koko ajan yö-viikonloppu, ym.vuoroista, listoista jne.. Hei, olisiko pitänyt harkita muuta alaa..?
Vierailija kirjoitti:
Vuorotyöläiset, jotka muistaa ilmoittaa joka helvetin työvuoron faceen. Vasta hoitajaksi valmistunut kaveri valittaa koko ajan yö-viikonloppu, ym.vuoroista, listoista jne.. Hei, olisiko pitänyt harkita muuta alaa..?
Tämäpä tämä, ja useimmiten vielä selfien kanssa. Se hoitsupuku päällä, työpaikalla, yläviistosta otettu kuva... Estin parikin tällaista kaveria.
"Tänään lasten kanssa tehtiin täysin orgaanista peruna-chia-superfood keittoa ja syötiin se omista jauhoista tehdyn leivän kanssa. Jälkkäriksi herkuteltiin itse leivotulla sokerittomilla pullilla, nams! Lasit täytettiin itse puristetulla porkkanamehulla, ei kaupan sokerilitkuilla :) Meidän perheessä syödään vain omaa ja orgaania, vaikka se aikaa viekin niin rakkaus lapsiin ylittää vaivan!"
Eli piilosti sanottuna "Kattokaas hei kuin paljon parempi äiti minä olen!! Kattokaa!!"
Just äsken näin kun kun joku vei myrkytettyjä varmastikin koirille tarkoitettuja lihapullia biojäteastiaan ja osa tippui maahan. Olkaahan varovaisia jos sielläpäin liikuskelette.
Mitä ihmettä joidenkin ihmisten päässä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa erota fb:stä tai lakata ukemasta päivityksiä ja elää tätä aitoa elämää, kirjoittaa kirjeitä ja soittaa puhelimella jne.
Ohis mutta miksi niin moni ilmoittaa soittavansa puhelimella jollekin? Mikä on se toinen tai kolmas vaihtoehto sitten? Kenkä? Peruna?
Puhelimella soittaminen tarkoittaa ihan sitä perinteistä puhelimella soittamista. Vaihtoehtona on soittaa skypen, imon, facebookin (tai minkä tahansa vastaavan sovelluksen) kautta.
Inhoan päivityksiä, jotka alkavat sanoilla "Olen varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka xxxxxxx".
Ei, et ole, vaikka omasta mielestäsi oletkin niin helvetin uniikki ja erikoinen.
Eräs tuttu päivittäin juökaisi pelkästään liikenteeseen liittyviä päivityksiä. Siis kun joku toinen on törttöillyt (ja aika mitättömiä juttuja) liikenteessä. Ymmärrän että tyyppi ajaa paljon joka päivä mutta oikeesti. Joka. Päivä.
Ja eniten ärsyttää nämä "Voi että kun elämä nyt potkii päähän, ihminen jonka luulin välittävän minusta on loukannut minua! Miksi pitää olla noin ilkeitä ihmisiä että pitää tahallaan tuhota toisen elämä!" Ja taustat: valittaja itse on levittänyt ilman mitään syytä kaikennäköistä p**kaa toisesta henkilöstä, joka on käynyt sanomassa suorat sanat ja nyt on elämä pilalla kun paljastui.
Kaikki ihan perusasiat todella köykäisesti ja epäselvästi runomuotoon kirjoitettuna. Yleensä nämä tunnistaa runoiksi vasta viidentenä lukukertana. Tai sitten ei jaksa lukea niinkään montaa kertaa, vaan jää itsekseen pohtimaan ajatusvirheiden, autocorrectin ja alkoholin osuutta asiaan.
Esim.
Broileri uuniin kas näin on aika tullut ystäväin nyt käydä pottumuusia valmistamaan ja syönnin jälkeen itseään ehostamaan sillä illalla tiedossa konsertti, jossa esiintyjänä tamperelainen pertti. Lapsille kun vaan hoitaja löytyisi etteivät vain kotona ikävystyisi. Vapaaehtoisia?