Oliko tuo Minna Kauppi oikeasti noin ilkeä äsken (TV2)?
Näkikö muut? Villi kortti -ohjelmassa nuori tyttö kysyi haastatteluun ohjelman jälkeen ja Minna vastasi todella tökerösti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Myllyrinne halusi ampua Lindgrenin? Mutta iik, kun nainen on telkkarissa ilkeä niin av-mammat päivittelee kuorossa miten kamalan tyly akka.
Myllyrinteen ja Lindgrenin välinen juttu on kyllä varmasti puhdasta draturgiaa tuossa lähetyksessä. Lindgrenhän on niin mukava tyyppi että vaikea kuvitella kenelläkään olevan mitään häntä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.
Eivät kaikki suorapuheiset töksäyttelijät ole asseja, jotkut ovat vain impulsiivisia, sekin voi toki olla ja usein on neurologista.
Sori, mä oon assi, voin sanoo sulle mitä vaan. Senkin kakkanaama.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku tuomari esittää kehitysvammaista? Onpas todella mukava ohjelma. Ehkäpä siksi Minna sanoikin rumasti, kertoi mielipiteensä.
Varmaan käsikirjoitettu, osa katsojista luuli vain tuota aidoksi tilanteeksi.
Aika arvaamattoman maineessahan tuo Kauppi taisi olla urheilu-uransa aikanakin. Oli sellainen tuulella käypä, kuten meillä päin tuollaista kutsutaan. Koskaan ei tiennyt, millaisia sammakoita tai kultajyviä suusta pääsi, usein tehostettuna erilaisilla naamanväänteillä ja sätkimisellä. Ja sitten kohta selitystä: "Heh heh, kun mä nyt vaan olen tällainen." Siis kun menestyy riittävän hyvin vaikkapa urheilussa, niin sitten saa käyttäytyä ihan miten vaan, niinkö? Minusta ei. Onneksi suurin osa menestyjistä osaa käyttäytyä - jopa tappion hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika arvaamattoman maineessahan tuo Kauppi taisi olla urheilu-uransa aikanakin. Oli sellainen tuulella käypä, kuten meillä päin tuollaista kutsutaan. Koskaan ei tiennyt, millaisia sammakoita tai kultajyviä suusta pääsi, usein tehostettuna erilaisilla naamanväänteillä ja sätkimisellä. Ja sitten kohta selitystä: "Heh heh, kun mä nyt vaan olen tällainen." Siis kun menestyy riittävän hyvin vaikkapa urheilussa, niin sitten saa käyttäytyä ihan miten vaan, niinkö? Minusta ei. Onneksi suurin osa menestyjistä osaa käyttäytyä - jopa tappion hetkellä.
Jo se että menestyy urheilussa niin hyvin kuin hän, viittaa siihen ettei ole persoonaltaankaan välttämättä ihan normaali. Tämä sama on kyllä huomattu eräiden muidenkin kohdalla. (Suomesta esimerkiksi Paavo Nurmi ja Matti Nykänen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.
Eivät kaikki suorapuheiset töksäyttelijät ole asseja, jotkut ovat vain impulsiivisia, sekin voi toki olla ja usein on neurologista.
Tämä on juuri se väärinkäsitys. Ihmiset kuvittelevat, että jopa aikuisten assien suorapuheisuus koostuisi lähinnä tahallisen ilkeistä kommenteista, jotka satuttavat varmasti. Sori, et ole assi, olet vain hieman ilkeä, impulsiivisesti kirjoitteleva ja vähän tietämätön tavis. Eikä siinä mitään, tuskin huutelisit tuollaista kasvotusten.
Eikös se ollut poika se tuomari? Pasi oli nimi, ja näytti olevan tyytyväinen Kaupin kommentin jälkeen. Hymyili ja antoi pisteitä. Mikä ongelma? Tämä paikka on ihme kateellisia hahkoja täynnä. Kun nainen on sanavalmis ja kaunis niin heti käydään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se väärinkäsitys. Ihmiset kuvittelevat, että jopa aikuisten assien suorapuheisuus koostuisi lähinnä tahallisen ilkeistä kommenteista, jotka satuttavat varmasti. Sori, et ole assi, olet vain hieman ilkeä, impulsiivisesti kirjoitteleva ja vähän tietämätön tavis. Eikä siinä mitään, tuskin huutelisit tuollaista kasvotusten.
Joo, ei assit ole yleensä tahallisen ilkeitä vaan enemmänkin vain saattavat sanoa ääneen asioita, jotka "normaalit" jättäisivät sanomatta. Pahantahtoisuus ei kuulu mitenkään assien ominaislaatuun.
Vierailija kirjoitti:
Suunnistajanaiset on aina kusipäitä ja itseään täynnä. Kokemusta on.
millaista kokemusta ja mistä?
T 30 vuotta kisoja kolunnut
Vierailija kirjoitti:
---en halua että heidän julkisuutensa leviäisi minun suuntaani.
ja tämä tarkoittaa mitä???
No ei tuo kyllä mikään kehitysvammainen ole, se tuomari jolle Minna muka ilkeili, vaan ujo nuori opiskelija maalta. Hän tekee ilmeisesti jotain koulutyötä ja siksi oli villin korttin kuvauskissa.
Tuo "kehitysvammainen" on näyttelijä Pilvi Hämäläinen ja tuo video joka linkattiin on roolihahmo jota hän esittää. Sama roolihahmo oli myös viime putous jaksossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeta-Mari on suunnistajamimmeistä kaikkein kuumin. Uuh!
Eikö Kaupin exällä ollut paha päihdeongelma? Ja Kaupilla itselläänkin meni lujaa muutenkin kuin urheilun saralla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeta-Mari on suunnistajamimmeistä kaikkein kuumin. Uuh!
Arpia aika lailla ja kulahtaneen näköinen.
En haluaisi että exäni tai kukaan tuttuni julkaisee asioitani kuten Minna nyt itsekkäästi kirjassaan ja mediassa tuo esiin! Olisi hänenkin (kuten Aitohdenkin - mikä näitä naisia riivaa) kannattnut miettiä vielä kerran mitä julkaisee.
Vaikuttaa melkoiselta h i e k k a p i l l u l t a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se että menestyy urheilussa niin hyvin kuin hän, viittaa siihen ettei ole persoonaltaankaan välttämättä ihan normaali. Tämä sama on kyllä huomattu eräiden muidenkin kohdalla. (Suomesta esimerkiksi Paavo Nurmi ja Matti Nykänen)
.....ja Mikko Koivu 🤣🤣🤣
Aika monet reploista on käsikirjoitettu, ehkä jotain voivat sanoa fiilispohjaltakin. Ohjelmahan on leikattu ennen lähetystä tietysti, ei tosiaankaan mikään suora lähetys.