Oliko tuo Minna Kauppi oikeasti noin ilkeä äsken (TV2)?
Näkikö muut? Villi kortti -ohjelmassa nuori tyttö kysyi haastatteluun ohjelman jälkeen ja Minna vastasi todella tökerösti.
Kommentit (40)
Se ON tyly. Mainitsin yksillä messuilla sille, että oltiin aikoinaan samassa koulussa. Sanoin, että "et varmaan muista mua, kun olen pari vuotta vanhempi. Sun isä opetti mulle ruotsia." Se katto mua kuin halpaa makkaraa ja totesi"No ihme!"
No heido vaan sullekin.
Minnan vahvuudet ovat jossain muualla kuin sosiaalisissa taidoissa. Nähty on.
Jos oikein näin ja ymmärsin, niin tuomaristossa ollut (kehitysvammainen?) tyttö sanoi, että hän on antanut Minnan joukkueelle pisteitä ja haluaisi ohjelman jälkeen haastatella Minnaa jotain koulutehtävää varten. Minna vastasi jotain, että 'no, sun kannattaa varmaan antaa vielä pari pistettä..' Se nuori tyttö meni ihan hämilleen. Antoi edelleen Minnan joukkueelle pisteitä, mutta oli tosi epävarman oloinen.
Ap
Suunnistajanaiset on aina kusipäitä ja itseään täynnä. Kokemusta on.
Hassua, mutta itse olen aika hyytävä julkkiksille, sillä en halua että heidän julkisuutensa leviäisi minun suuntaani. Hiukan ne tuntuvat kummeksuvan, mutta asiasta ei keskustella ja suhtautuvat minuun hyvin.
Ilmeisesti eivät ole tottuneet siihen, ettei joku halua varsinaisesti tutustua.
Ei mitään havaintoa kuka Minna Kauppi, näyttää olevan "man spread" asennossa seisova matami jonka mies on Apulannan Sipe. Ei vaikuta Maria Teresalta ollenkaan.
Repesin :D Se "nuori (kehitysvammainen) tyttö" oli Villin kortin uusi panelisti Pilvi Hämäläinen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään havaintoa kuka Minna Kauppi, näyttää olevan "man spread" asennossa seisova matami jonka mies on Apulannan Sipe. Ei vaikuta Maria Teresalta ollenkaan.
Tuota, meneeköhän tässä nyt Maria Teresia ja Äiti Teresa sekaisin? Ensimmäinen oli itsevaltainen Habsburg-keisarinna 1700-luvulta, jälkimmäinen taas nyt jo pyhimykseksi julistettu nunna. Katolisia kyllä molemmat.
Minna on empaattinen ja lämminhenkinen
Jännä taas, kun koko ohjelman idea on selkeästi kuittailla kaikille vähän asiasta kuin asiasta. Myös panelisteille. Miten täällä naisvaltaisella av-palstalla otettiinkin porukan ainoa nätti nainen hampaisiin? ;)
Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.
Eikä kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Myllyrinne halusi ampua Lindgrenin? Mutta iik, kun nainen on telkkarissa ilkeä niin av-mammat päivittelee kuorossa miten kamalan tyly akka.
Ei kai tuon ohjelman tarkoitus ole kuittailla tuomaristolle? Varsinkaan, jos tuomaristossa istuu kehitysvammainen??
Eikö tuon ohjelman tarkoitus ole kuittailla urheilun ja ajan ilmiöille ja PANELISTIT keskenään (ml. juontaja) voivat siinä sivussa (sovitusti) kuittailla toisilleen?
Minna Kaupin ulkonäöllä ja käytöksellä en näe sen suurempaa korrelaatiota kuin että kyseessä on saman ihmisen ulkonäkö ja käytös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.
Eivät kaikki suorapuheiset töksäyttelijät ole asseja, jotkut ovat vain impulsiivisia, sekin voi toki olla ja usein on neurologista.
Eikö sitä ymmärrystä vieläkään tullut, että se "kehitysvammainen" oli näyttelijä siellä tuomaristossa eli kyseessä ei ollut ihan kuka vaan :D
Siis joku tuomari esittää kehitysvammaista? Onpas todella mukava ohjelma. Ehkäpä siksi Minna sanoikin rumasti, kertoi mielipiteensä.
Minna Kauppi on sen luokan kissa että minua saisi ainakin tylyttää ihan vapaasti.
M35