Nainen, sait juuri tietää olevasi raskaana. Abortti?
Kommentit (106)
Minulle myös abortti, kiitos. Ikää on "jo" 36 vuotta ja lapsia kolme, joista nuorin 11-vuotias. Enää en aloittaisi koko pikkulapsirumbaa alusta mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekisin, en todellakaan halua tässä elämäntilanteessa. Lapsen pukkaan vasta sitten kun asiat on mallillaan ja voin tarjota lapselleni kaiken.
Voi kun kiva ajatus mutta mitäs jos oletkin sitten liaan vanha? Itselleni kävi näin että yli kolmekymppisenä sai sitä lasta oikeasti yrittämällä yrittää. Nykysuomessa ei myöskään näitä pitkäaikaisia työpaikkojakaan liikaa ole..
Ehdottomasti saisi tulla. Olisi odotettu toinen lapsi. Ikää on jo sen verran että viimeisiä hetkiä viedään että jaksaa tehdä (33). Saisi tulla heti perään kolmaskin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekisin, en todellakaan halua tässä elämäntilanteessa. Lapsen pukkaan vasta sitten kun asiat on mallillaan ja voin tarjota lapselleni kaiken.
Voi kun kiva ajatus mutta mitäs jos oletkin sitten liaan vanha? Itselleni kävi näin että yli kolmekymppisenä sai sitä lasta oikeasti yrittämällä yrittää. Nykysuomessa ei myöskään näitä pitkäaikaisia työpaikkojakaan liikaa ole..
Ei silti lasta kärsimään oloissa, jossa en välttämättä pärjää hänen kanssaan rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silti lasta kärsimään oloissa, jossa en välttämättä pärjää hänen kanssaan rahallisesti.
Heh, tämä on kuin nuori minä. Muistathan että se työpaikan menetys tai muu tilanteeseen vaikuttava iso muutos saattaa iskeä myös sen jälkeen kun niitä lapsia on jo syntynyt. Toivottavasti saat hyvän työn ja niin monta lasta kuin haluat. Sitten kun lapsia on, moni asia saattaa näyttää ihan toiselta...
Joo ei lasta vielä mulle.
18v.
23v.
Ajoitus huono kun opiskelut vasta edessäpäin itselläni, mutta kyllä varmasti harkitsisimme lapsen pitämistä tosissaan. Eli jos olisin yksin tekisin abortin, mutta nyt miehen mielipide voisi muuttaa mieleni. Samoin kun uskon että minun mielipiteeni "muokkaisi" miehen mielipidettä, eli pitkät keskustelut olisi edessä.
Laskettu aika on kuuden viikon päästä ja olen kokoluokkaa manaatti, joten jos nyt vasta tajuaisin olevani raskaana niin olisin varmaan aikamoisessa pöllyssä viettänyt alkuvuoden. :D
Ei kerkeäisi edes aborttiin, kun olisin henkari kourassa eteisen lattialla jalat ilmassa. Kotona kaksi alle kolme v tapausta.
Ottaisin yhteyttä johonkin sensaatiolehteen ihmeestä joka mua on kohdannut. Neitseellinen sikiäminen 48v iässä ja vaihdevuodet tukevasti menossa.
En tekisi. Kahden keskenmenon jälkeen olisin ikionnellinen jos loppuun asti pääsisi.
En tekisi, mutta olisi kyllä aika shokki ja vaatisi paljon totuttelua /n 27, opiskelija, naimisissa
Abortti. Ehdottomasti. Yksi lapsi tehty. Enempää emme halua eikä oikein olisi aikaakaan nyt mihinkään vauvaan, kun pitää saada yliopisto-opinnot loppuun. N28
Neljäs lapsi olisi kyseessä. Toisen naisen miehelle tulisi. En tekisi aborttia.
Ei aborttia, olisin todella onnellinen :)
T. Kolmannesta lapsesta haaveileva 29v. nainen
En harrasta seksiä, joten olisin ihmeissäni. Mutta pidän lapsista ja raskaudet, synnytykset ja vauva-ajat ovat olleet helppoja joten pitäisin kyllä lapsen. Ainoa harmi olisi se, että joutuisin äitiyslomalle, ja en usko että pystyisin viemään kovin pientä hoitoon, joten työhön tulisi yli kolmen vuoden katkos.
38 vuotta, kolmen lapsen yksinhuoltaja
Ehdottomasti abortti, en halua lapsia.
N24
Kyllä todellakin tekisin. Sitte hyppäisin autoon vetämään kaulakiikkuun lääkärin, joka ei essureen suostunut van välttämättä halusi klipsit.
25v kahden lapsen äiti.
Riippuu olisiko isänä avopuolisoni vai se silloinen baaripano.