Nainen, sait juuri tietää olevasi raskaana. Abortti?
Kommentit (106)
Tekisin abortin. Mutta onneksi ehkäisyn pitäisi olla kunnossa vaikka eihän mikään 100% ole!
Olen jo 47v. ja lapset (2) ovat jo melkein aikuisia.
Ehdottomasti abortti vaikka kaikki puitteet lapselle onkin ihan kohdallaan. Olen 26 ja mies 30. Yhdessä oltu melkein 7 vuotta. Meillä on omistusasunto ja vakkariduunit. Nettotulot meillä yhteensä 5300€ kuussa. En silti halua ryhtyä kenenkään äidiksi eikä miestäkään kiinnosta omat lapset. En tiedä haluanko ikinä lapsia. En usko että minulle tulisi mitään omantunnontuskia abortista, joten sellainen kiitos.
Wow! Olen siis vihdoin saanut mieheltäni seksiä vai olenko käynyt vieraissa!?
Tekisin abortin joka tapauksessa. T. 25v kolmen lapsen äiti
En tekisi aborttia, enkä pitäisi lasta. En ymmärrä miksi adoptioon antaminen on monelta täysin pois suljettu. Mieluummin annan lapsen elää, kunhan ei elä minun elämässäni.
34v vela
Abortti, koska on syöpähoidot käynnissä. Jos olisin terve, niin pitäisi miettiä, olisiko vielä lapsen aika.
n26
Abortti tietenkin ja kiukkuinen soitto miehen siemenjohtimet leikanneelle urologille. T. vela 28v.
En tekisi aborttia. Mulla on vajaa parivuotias ja vakaa suunnitelma on keskittyä tämän ensimmäisiin vuosiin kunnolla sekä nauttia vielä hetki yksilapsisen perhe-elämän helppoudesta, ja kokeilla toista sitten parin vuoden päästä. Ensi vuonna on tulossa kauan odotettu matka joka ei lapsille sovellu, ja tuon nykyisen voisi laittaa hoitoon sen ajaksi. Mutta todellakin haluaisin toisen lapsen ja olen 33v, joten pitäisin meille suodun yllärivauvan ja muuttaisin suunnitelmiani :)
En tekisi, lapsista on kyllä kumppanin kanssa puhuttu, mutta en tiedä miten voisin olla raskaana, kun en ole koskaan ollut miehen kanssa. :D
Todellakin tekisin. Vihaan lapsia enkä aio niitä siitä syystä hankkia. N27
En, aloimme juuri yrittää kolmatta. Sen jälkeen mies menee vasektomiaan ja siihen saakka todella tarkka ehkäisy, 3 on ehdoton maksimi!
En tekisi. Järkytys olisi, kun en enempää lapsia halua. Kaksi pientä jo on, ja kolmas ottaisi koville. En kuitenkaan pystyisi tekemään aborttia.
No olisi aika outoa tehdä abortti sen jälkeen, kun on yrittänyt tulla raskaaksi useamman vuoden. Eli vauva saisi kyllä tulla jo.
Abortti, puhtaasti itsekkäistä syistä! Haukkukaa pystyyn, mutta ainakin olen rehellinen! :)
Emme ole miehen kanssa suunnitelleet lasta vielä tähän ajanjaksoon, mutta jos tulisin ehkäisystä huolimatta raskaaksi niin pitäisin lapsen. Olemme kuitenkin molemmat töissä, taloutemme on vakaa ja samoin suhteemme kukoistaa. :)
Abortti. Lounastunnilla hoitasin pois kuleksimasta
Abortti, koska en halua lasta tulevan akateemisen urani esteeksi. Ja tällä hetkellä ei olisi varaa elättää sitä.
N24, opiskelija, seurustelee
Raskaus olisi shokki. 3. lapsi 5kk ja lapsiluku täynnä, ikääkin jo alkaa olla. Meillä tulisi tästä kyllä kriisi, koska itse en pystyisi aborttiin ja mies ei neljättä halua.
En tekisi. Toinen lapsi toiveissa vaikka ei ole juuri nyt yritys päällä. 32v.
Abortti. En halua lapsia.
t. 26v
En tekisi, ellei olisi vaikeasti vammainen.
T. perheellinen opiskelija