Pepe willberg
Olen lukenut pepe willbergin pyöräilijän kanssa sattuneesta törmäyksestä. Täytyy sanoa, että on pelottavaa, kun pyöräilijät ilmestyvät kuin tyhjästä auton eteen. Tuntuu,että heillä on kaikki etuajo-oikeudet, vaikka niin ei ole. Luulisi,että oma henki on se verran kallis, että tulisi joskus katsottua sivuille. Ajan myös pyörällä.
Kommentit (7)
Silakat yritti maalittaa Pepen. On liian oikeistolainen.
Suomessa ollaan tosi varovaisia pyörän kanssa verrattuna johonkin Amsterdamiin. Kannattaa käydä siellä katsomassa kuinka pyörät suhaa, niin Suomen liikenne tuntuu raikkaan hitaalta ja varovaiselta.
On ajanut 3-4 milj kilometria rikkeettä.
Vastuu itsellä vaikka liikkuisi millä.
Oikeus ja vastuu.
Pepellä on erikoinen auto kun se liikkuu sivusuunnassa. Nimittäin auton vasempaan takaoveen tuli törmäyksestä naarmu. Media kirjoitti Pepen auton ajaneen pyöräilijän päälle. Miten lienee onnistunut? Kertoo asenteellisesta mediasta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan tosi varovaisia pyörän kanssa verrattuna johonkin Amsterdamiin. Kannattaa käydä siellä katsomassa kuinka pyörät suhaa, niin Suomen liikenne tuntuu raikkaan hitaalta ja varovaiselta.
Missähän niitä varovasti liikkuvia pyöräilijöitä on?. Yleensä ajavat suoraan kohti ja aina olettavat muiden väistyvän.
Sympatiani ovat täysin Pepen puolella. Itse en edes ole ajanut autoa vuosiin, mutta siitä huolimatta koen monet pyöräilijät ongelmallisiksi kun itse liikun kävellen tai pyörällä. Painetaan niin kovaa kuin päästään eikä välitetä muusta liikenteestä yhtään.
Mikä tilanne on?