Nainen, sait juuri tietää olevasi raskaana. Abortti?
Kommentit (106)
Olisin hyvin, hyvin hämmästynyt.
N51, vaikea endometrioosi ja kohtu poistettu vuosia sitten
No pitäisin tietenkin.
Olemme aviomieheni kanssa yrittäneet pitkään saada jälkikasvua, nyt onneksi raskaana 20+0 <3
Olisimme ikionnellisia jos lapsia siunaantuisi enemmänkin.
En tekisi, mutta hiukan sitä kyllä hämmästeltäisiin. Miehelle tehty vasektomia ja muutenkin on ollut hiljaisempaa sillä saralla, mutta kyllä tähän taloon aina yksi lapsi mahtuu, näiden kolmen lisäksi. 2,5 vuotta tulisi kuopukseen ikäeroa.
Keskustelisin asiasta mieheni kanssa. Hän saisi päättää mitä tehdään,minulla on jo aikuiset lapset.
Olisi aivan kamalaa, sillä abortti on jo ajatuksena niin vastenmielinen. Mutta se olisi ehkä kuitenkin tehtävä.
Opiskelija 23v.
En tekisi aborttia, mutta adoptiota miettisin koska en ole lapsia koskaan halunnut.
t. 22v opiskelija
En tekisi, itse asiassa olen jo onnellisesti raskaana.
N31
Soittaisin ensitöikseni sekä rabille että papille, koska tietääkseni Neitsyt Maria eli jo, eikä minulle ole ilmestynyt mikään taivaallinen taho neitseestäsikisemistä selittämään.
Aborttia en kyllä voisi tehdä, paitsi jos se sitten todettaisiin alieniksi.
Tuo tilanne ei ole mahdollinen, mutta huolehtisin mielelläni yhdestä adoptiolapsesta.
N33
En tekisi aborttia. Vaikka tarkoituksena on odottaa vielä pari vuotta ennenkuin lapsia ruvetaan miettimään, niin ei se kai suunnaton katastrofi olisi nytkään, vaikkei elämäntilanne ihanteellisin olekaan .
N23
Abortti. T. työtön ja kouluttamaton 23v sinkku
Olisin ikionnellinen toivotusta kakkosesta , 37v äiti 😍💪
Abortti, vaikkei helppoa olisikaan.
T. Opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Abortti. T. työtön ja kouluttamaton 23v sinkku
siis kouluttautumaton. tässä sen näkee :--D
Todellakin abortti :-) En ole enää lisäntymisiässä.
N42
Abortti todellakin. Vaikka siinä saattaisi kyllä mennä Jeesuksen toinen tuleminen, kun en ole harrastanut seksiä kohta kahteen vuoteen ja ehkäisykapselikin on kädessä.
En tekisi aborttia. Pitäisihän se neitseellisen sikiämisen hedelmä nähdä. Ties vaikka tulisi uusi vapahtaja.
Olisin onneni kukkuloilla vaikka toki myös kovin ihmeissäni, koska meillä ei ole ollut seksiä 1,5 vuoteen.
t. 31v, naimisissa, ei lapsia