Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, sait juuri tietää olevasi raskaana. Abortti?

Vierailija
20.09.2016 |

Itse tekisin abortin. T 32v vela

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tekisin abortin. Lapsia on jo kolme joten kämppään ei yksinkertaisesti mahtuisi neljättä lasta ja kyllä nuo rahatkin menisivät liian tiukille.

Vierailija
22/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi onnellinen vauvasta 💖 Toivottavasti tuun äidiksi mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti.

N25

Vierailija
24/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Olen 25v.

Vierailija
25/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aborttia, lapsi olisi ihme. Yhdyntää viimeksi viime vuoden puolella.

Vierailija
26/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti, toki riippuen avopuolison fiiliksistä.

Itse en tähän tilanteeseen lasta kaipaa. Haluaisin opiskella vielä vaikka ja mitä, en koe voivani tarjota lapselle mitään, koen olevani itsekin varsin keskeneräinen ihminen vielä, en ole saavuttanut asioita joita haluaisin, emme ole naimisissa, en ole valmis jättämään hyvästejä hyvälle parisuhteelle ja seksille jne.

Moni kuulostaa hassuilta syiltä, mutta mun lähipiirissä pukkaa lasta niin hulluna, että oon kyllä nähny mitä se aiheuttaa. Ei kiitos vähään aikaan.

Opiskelija 23v.

Vierailija
27/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi raskauden alkuperä, koska aika pidättyväisellä linjalla on viime ajat tultu eleltyä :D 

En varsinaisesti halua lapsia eikä elämäntilanteeni muutenkaan ole paras mahdollinen lapsen vastaanottamiseen, mutta on mahdollista, että tämä tulisi olemaan ainoa kokemani raskaus (juuri siitä syystä, etten halua lapsia so. yritän olla hankkiutumatta raskaaksi).  Siksi varmaan miettisin hiukan, että jatkanko velan elämää vai pitäisikö repäistä nyt tämän kerran, kun tällaiseen tilaan on kuitenkin ihmeen kaupalla päädytty. Yh-elämä ei sinänsä suuresti houkuta, mutta eipähän tarvitsisi kiistellä lapsen uskonnottomasta kasvatuksesta yms.

Jury on siis vetäytynyt miettimään, mutta alustava arvio on varovaisesti abortin kannalla.

Vierailija
28/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti abortti. Olen liian vanha pikkuvauvan äidiksi  ja riski saada vammainen lapsi oli suuri. Olen 55v.

Vierailija
29/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi aborttia, koska en ymmärtäisi kuinka 11-vuotta ilman seksiä oleva voi tulla raskaaksi. Pitäisihän sitä jo uteliaisuudesta synnyttää. Katsoa onko se alien/jumalan lapsi...?

Vierailija
30/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi, vaikka olenkin ajatellut, että lapsiluku olisi tässä (3). Tosin vauva vasta 2kk nyt, joten toivottavasti ei...

Vierailija
31/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos aborttia, ellei sikiöseulonnoissa olisi jotain pahasti vialla. Plussasin kyllä jo heinäkuun lopussa :).

28v

Vierailija
32/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi.

T. Vela 22-v

Vierailija
33/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se selittäisi yllättävän keskivartalolihavuuden, oksentelut ja muut pahoinvoinnit. Jännä, etten olisi aikaisemmin tullut ajatelleeksi :) LA joulukuussa...

Vierailija
34/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen onnellisena, vaikka ei nyt lasta olla vielä tekemässä. Vauva-kuume on vaan orastavana..

N22

Vierailija
35/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vtussa ois mahdollista? T. 16v neitsyt

Vierailija
36/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin kymmenes abortti kuin eka lapsi. En ole äitityyppiä yhtään.

Tosin raskautumiseni olisi lääketieteellinen ihme, koska en ole ikinä ollut yhdynnässä miehen kanssa.

Vierailija
37/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kai lapsen. Miehen kanssa pitkään jo yhdessä. Ei vielä lapsia. Valmistun puolen vuoden sisään, mies töissä. N26

Vierailija
38/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pähkäily. Kysyisin varmaan noilta vakipanoilta, että mitäs ovat mieltä. Haluaisko joku alkaa isukiksi jos arpaonni suosii? Ikää alkaa olla, mitä jos se jäisikin ainoaksi mahdollisuudeksi? Toisaalta kuka haluaisi meikäläistä yh:na? Enhän selviydy huonekasveistakaan kunnolla.....  50-50. N29.

Vierailija
39/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, abortti. Kolme aikuista lasta jo, ja selibaattia takana nyt vajaan vuoden, 48v ja leski olen. Uskovainen en ole, joten pikkaisen tulisi mieleen, että olenko siinnyt Pyhästä Hengestä vai wtf?? Ei enää, parasta ennen-päivämäärä mennyt lastenteon suhteen jo.

Vierailija
40/106 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vtussa ois mahdollista? T. 16v neitsyt

Samaa Mariakin ihmetteli...