Nainen, sait juuri tietää olevasi raskaana. Abortti?
Kommentit (106)
Olisin tosi onnellinen vauvasta 💖 Toivottavasti tuun äidiksi mahdollisimman pian.
Ei aborttia, lapsi olisi ihme. Yhdyntää viimeksi viime vuoden puolella.
Abortti, toki riippuen avopuolison fiiliksistä.
Itse en tähän tilanteeseen lasta kaipaa. Haluaisin opiskella vielä vaikka ja mitä, en koe voivani tarjota lapselle mitään, koen olevani itsekin varsin keskeneräinen ihminen vielä, en ole saavuttanut asioita joita haluaisin, emme ole naimisissa, en ole valmis jättämään hyvästejä hyvälle parisuhteelle ja seksille jne.
Moni kuulostaa hassuilta syiltä, mutta mun lähipiirissä pukkaa lasta niin hulluna, että oon kyllä nähny mitä se aiheuttaa. Ei kiitos vähään aikaan.
Opiskelija 23v.
Minuakin kiinnostaisi raskauden alkuperä, koska aika pidättyväisellä linjalla on viime ajat tultu eleltyä :D
En varsinaisesti halua lapsia eikä elämäntilanteeni muutenkaan ole paras mahdollinen lapsen vastaanottamiseen, mutta on mahdollista, että tämä tulisi olemaan ainoa kokemani raskaus (juuri siitä syystä, etten halua lapsia so. yritän olla hankkiutumatta raskaaksi). Siksi varmaan miettisin hiukan, että jatkanko velan elämää vai pitäisikö repäistä nyt tämän kerran, kun tällaiseen tilaan on kuitenkin ihmeen kaupalla päädytty. Yh-elämä ei sinänsä suuresti houkuta, mutta eipähän tarvitsisi kiistellä lapsen uskonnottomasta kasvatuksesta yms.
Jury on siis vetäytynyt miettimään, mutta alustava arvio on varovaisesti abortin kannalla.
Ehdottomasti abortti. Olen liian vanha pikkuvauvan äidiksi ja riski saada vammainen lapsi oli suuri. Olen 55v.
En tekisi aborttia, koska en ymmärtäisi kuinka 11-vuotta ilman seksiä oleva voi tulla raskaaksi. Pitäisihän sitä jo uteliaisuudesta synnyttää. Katsoa onko se alien/jumalan lapsi...?
En tekisi, vaikka olenkin ajatellut, että lapsiluku olisi tässä (3). Tosin vauva vasta 2kk nyt, joten toivottavasti ei...
Ei kiitos aborttia, ellei sikiöseulonnoissa olisi jotain pahasti vialla. Plussasin kyllä jo heinäkuun lopussa :).
28v
No, se selittäisi yllättävän keskivartalolihavuuden, oksentelut ja muut pahoinvoinnit. Jännä, etten olisi aikaisemmin tullut ajatelleeksi :) LA joulukuussa...
Pitäisin lapsen onnellisena, vaikka ei nyt lasta olla vielä tekemässä. Vauva-kuume on vaan orastavana..
N22
Miten vtussa ois mahdollista? T. 16v neitsyt
Mieluumin kymmenes abortti kuin eka lapsi. En ole äitityyppiä yhtään.
Tosin raskautumiseni olisi lääketieteellinen ihme, koska en ole ikinä ollut yhdynnässä miehen kanssa.
Pitäisin kai lapsen. Miehen kanssa pitkään jo yhdessä. Ei vielä lapsia. Valmistun puolen vuoden sisään, mies töissä. N26
Hankala pähkäily. Kysyisin varmaan noilta vakipanoilta, että mitäs ovat mieltä. Haluaisko joku alkaa isukiksi jos arpaonni suosii? Ikää alkaa olla, mitä jos se jäisikin ainoaksi mahdollisuudeksi? Toisaalta kuka haluaisi meikäläistä yh:na? Enhän selviydy huonekasveistakaan kunnolla..... 50-50. N29.
Juu, abortti. Kolme aikuista lasta jo, ja selibaattia takana nyt vajaan vuoden, 48v ja leski olen. Uskovainen en ole, joten pikkaisen tulisi mieleen, että olenko siinnyt Pyhästä Hengestä vai wtf?? Ei enää, parasta ennen-päivämäärä mennyt lastenteon suhteen jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten vtussa ois mahdollista? T. 16v neitsyt
Samaa Mariakin ihmetteli...
Joo, tekisin abortin. Lapsia on jo kolme joten kämppään ei yksinkertaisesti mahtuisi neljättä lasta ja kyllä nuo rahatkin menisivät liian tiukille.