Naisten mielestä on ok, että kuolataan Robinia sen ollessa alaikäinen. Jos miehet kuolaa nuorempaa aikuista naista, on se pahin mahdollinen ;D
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin kyllä todella pahasti aikuista naista, joka kuolaisi Robinia... Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä, että tuo pikkupoika olisi NAISTEN unelmien kohde?! Sairasta.
Sanoisko joku ikärajan minkä ikäinen on liian vanha, Robin kun on sen 18 kuitenki jo itekkin?
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin kyllä todella pahasti aikuista naista, joka kuolaisi Robinia... Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä, että tuo pikkupoika olisi NAISTEN unelmien kohde?! Sairasta.
Se on joku sen pakkoajatus, mitä se on jauhanut jo kauan täällä. Kirjoittelee usein naisena robinia ihailevia viestejä jne. Vain siksi, että koittaa sen avulla saada oman teinien kuolaamisensa tuntumaan normaalilta. Koska kerran yksi mamma kehui robinia, niin minullakin on oikeus tehdä mitä huvittaa!!!!! Perkele!!!!!
Täällä oli vasta joku panistiko peukutusketju. Robinilla oli satoja peukkuja ja muistaakseni noin 3/4 oli peukku ylös..ketä lie olleet peukuttajat..
Robin on 18. Eiköhän siitä eniten haaveile teinit ja nuoret naiset (max vähän yli 20-v). En usko, että monikaan yli 30-vuotias näkee häntä sillä tavalla viehättävänä tuossa iässä.
Fanitus on eri asia kuin tavallisten ihmisten vainoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Robin on 18. Eiköhän siitä eniten haaveile teinit ja nuoret naiset (max vähän yli 20-v). En usko, että monikaan yli 30-vuotias näkee häntä sillä tavalla viehättävänä tuossa iässä.
Ei varmaan näe Robinia sinällänsä niin viehättävänä, mutta Robinin rahat kyllä näkee.
Robin on sopiva mun tyttärelle 14 v, ei mulle 40 v. Mutta kun itse olin alle 20 v, niin ihailin useampaakin alle 20 v miestä ja sehän on ihan normaalia. Silloin mua ei kiinnostanut yli 25-v miehet ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan näe Robinia sinällänsä niin viehättävänä, mutta Robinin rahat kyllä näkee.
No sitten sillä himolla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, jos joku noin tuntee.
Kyllä on kaksoistandardeja naisilla muutoinkin: vaikka jossain lasten synttärikutsuilla saatetaan kovaan ääneen kehua jonkun julkkismiehen bodya ja pebaa jonkun äidin toimesta ja muut kuorossa hymisevät samaa. Jos joku iseistä alkaisi selittämään samaa vaikkapa jenni vartiaisen tisuista niin siitä seuraisi kauhea haloo. Eikä sellaista edes tapahdu, kun siis nyt puhutaan akateemisista hyvässä asemassa olevista ystäväpiitreistä. Tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kaksoistandardeja naisilla muutoinkin: vaikka jossain lasten synttärikutsuilla saatetaan kovaan ääneen kehua jonkun julkkismiehen bodya ja pebaa jonkun äidin toimesta ja muut kuorossa hymisevät samaa. Jos joku iseistä alkaisi selittämään samaa vaikkapa jenni vartiaisen tisuista niin siitä seuraisi kauhea haloo. Eikä sellaista edes tapahdu, kun siis nyt puhutaan akateemisista hyvässä asemassa olevista ystäväpiitreistä. Tositarina.
Onko tämä nyt joku sinun fantasiasi, että synttäreillä äidit puhuvat miesten pepuista? Itse et ole ainakaan yksissäkään tällaisissa juhlissa ilmiselvästi ollut.
Samat säännöt ei koske miehiä, Koska naisilla on erit säännöt.
No ei sen kanssa kukaan aikuinen nainen oikeasti halua mitään tehdä. Kiva katsella ja jonkinlainen lohtukappale niille joiden oma poika tai pojat on pilanneet oman elämän vaikka olisi ollut mahdollisuudet mihin vain. Terveyttä ja nuoruutta toivoa pulppuava Robin.
Itsehän pidän enemmän Isac Elliotista. ;D
Okei en nyt ihan sänkyyn hänen kanssaan haluaisi (no koska ihan liian nuori), mutta ei mulla mitään esim. pusuttelua vastaan olisi.
N23
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kuolata. Söpö pikkupoika ja toiset tykkää sen musiikista. Vävyksi ne jotkut sitä himoitsee. Minä en, kun mulla on vain poikia, eikä vaikuta siltä, että olisivat pojista kiinnostuneita. Ne perään kuolaavat mammat ovat demisiirtolaisia.
Mä (37) en kanssa ole ymmärtänyt kuolaamista. Robin-paralla on kai mun silmissäni joku suojaikäraja, koska on niin lähellä oman tyttäreni ikää (15). Onhan se söpö poika, mutta siinä kaikki...ei seksiä, eiei!
Herrasmiesliigassa Mina Harker sanoo Tom Sawyerille:
You're sweet... and you're young. Neither are traits that I hold in high regard.
Tästä tulee Robin mieleen :D
Olen 45 eikä kyllä tulisi mieleenkään kuolata noin nuorta. Ihan lapsi.
Mä myönnän, että hänen ulkonäkönsä vetoaa muhun. Mutta turhan nuori on vielä tässä vaiheessa vaikka skarpilta vaikuttaakin. En olisi mennyt koskemaan tikullakaan tämän ollessa vielä esim 16-vuotias.
N25
Av-palsta on täynnä feministejä, feministit ovat tekopyhiä. Yksinkertaista.
Mulla on ihan omaakin rahaa, mutta ymmärrän hyvin, jos sulla on rahasta pulaa ja olet katkera menestyneelle Robinille.
t. kommentin alkuperäinen kirjoittaja