Mikä siinä on, kun seurusteleva nainen hakee huomiota toisten varatuista miehistä?! Kokemukset jakoon!
Olen törmänny naisiin, jotka hakevat huomiota toisten miehiltä. Kaikki tapaamani naiset eivät ole tällaisia, mutta ainaa löytyy joku "prinsessa". Minusta se on ärsyttävää ja säälittävää. Erityisesti, kun puhutaan tuttavista.
Onko juuri sinulla kokemusta siitä, että olet havainnut tuttavasi/yhteisen tuttavan flirttailevan sinun miehellesi? Missä menee sinun raja, kunnes alkaa "keittämään"? Miten teillä miehet suhtautuvat näihin tilanteisiin?
Vai oletko sinä nainen, joka hakee huomiota vaikka kaverin, sukulaisen tai kumppanin sukulaisen mieheltä? Miksi teet niin?
Minulla alkaa keittämään jo tässä vaiheessa: hiuksien ylenmääräinen heilauttelu yhdistettynä vilautteluun, kikatteluun/hykertelyyn, naisen kehonosiin liittyvien juttujen mainintana ja intensiivinen tuijotus mieheni silmiin. Tätä voidaan jatkaa sitten liian pienillä vaatteilla miehen edessä pyllistelyyn, "vahingossa" kosketteluun jne. Mun mies on suhtautunut näihin joko neutraalisti tai kiusaantuneesti, mutta vähän naureskellut jälkikäteen...
Kommentit (70)
tiedän erään "kurssi" ohjaaja naisen joka oli naimisissa ja käyttäytyi juuri ap:n kuvaamalla tavalla
vitun säälittäviä akko jotka tommoista tekee ja kaikkihan sen tietää että heidän flirttinsä ei ole harmitonta vaan nehän on tositarkoituksella olevia munahaukkoja
Kyllä varsinaisia huomio***ria taitaa ihan yleismaailmallisesti yhdistää ongelmat isäsuhteessa. Joidenkin syyksi riittää empatiakyvyttömyys. Tiedän tapauksia ja kyllähän se huomionkipeys ja hienotunteisuuden puute hämmästyttää ns terveen näkökulmasta.
näin sinkku miehenä voin sanoa että en ole menettänyt paljoakaan jos tämä parisuhde touhu on näin raadollista,aina saisi olla epäilemässä uskollisuutta,mitää luottamusta ei taida olla olemassakaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varsinaisia huomio***ria taitaa ihan yleismaailmallisesti yhdistää ongelmat isäsuhteessa. Joidenkin syyksi riittää empatiakyvyttömyys. Tiedän tapauksia ja kyllähän se huomionkipeys ja hienotunteisuuden puute hämmästyttää ns terveen näkökulmasta.
Tunnen muutaman tällaisen tapauksen. Ja heitä jokaista yhdistää jonkinlainen ongelma isäsuhteessa, sekä se, että on avioeroperheestä...
Vierailija kirjoitti:
näin sinkku miehenä voin sanoa että en ole menettänyt paljoakaan jos tämä parisuhde touhu on näin raadollista,aina saisi olla epäilemässä uskollisuutta,mitää luottamusta ei taida olla olemassakaa?
Sinulle miehenä sopii siis erittäin hyvin se, että mahdollisen kumppanisi katsoisi sivusta, kun joku naaraspuoleinen tuttavanne filrttailee sinulle? Jos asia häiritsee naistasi, niin vika on hänessä? :D
Joo, pysy sinkkuna.
Tosin miehiä taitaa yleensä imarrella se, jos he huomaavat urospuoleisen tuttavan flirttailevan omalle naiselleen. Jos naisillakin näkyisi kiihotus yhtä herkästi ulospäin kuin miehillä, niin voi olla, että asetelma olisi toisenlainen.
Kaikista eniten vituttaa tuollainen pelaaminen,annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa,kaverin muijan halusi jotain peliä pelata mutta ei siltäkään sitten pillua saanut,sitä voisin kyllä lähteä panemaan vaikka heti.
oma parisuhde ollut tiensä päässä jo vuosia joten mulla ei ole mitään menetettävää.
t.M
Joo en ymmärrä. Itse vältän vierailua silloin kun kavereiden miehet on kotona. En tykkää kun he flirttaa.
Kavereista pari on sellaisia flirttejä että oikein naurattaa ja ne nyt flirttaa ihan kaikille.
En ota asiasta stressiä. Siinähän lirkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten vituttaa tuollainen pelaaminen,annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa,kaverin muijan halusi jotain peliä pelata mutta ei siltäkään sitten pillua saanut,sitä voisin kyllä lähteä panemaan vaikka heti.
oma parisuhde ollut tiensä päässä jo vuosia joten mulla ei ole mitään menetettävää.
t.M
Naisia harvemmin kiinnostaa saamaton mies. Huonossa parisuhteessa roikkuja = saamaton mies.
up!