Mikä siinä on, kun seurusteleva nainen hakee huomiota toisten varatuista miehistä?! Kokemukset jakoon!
Olen törmänny naisiin, jotka hakevat huomiota toisten miehiltä. Kaikki tapaamani naiset eivät ole tällaisia, mutta ainaa löytyy joku "prinsessa". Minusta se on ärsyttävää ja säälittävää. Erityisesti, kun puhutaan tuttavista.
Onko juuri sinulla kokemusta siitä, että olet havainnut tuttavasi/yhteisen tuttavan flirttailevan sinun miehellesi? Missä menee sinun raja, kunnes alkaa "keittämään"? Miten teillä miehet suhtautuvat näihin tilanteisiin?
Vai oletko sinä nainen, joka hakee huomiota vaikka kaverin, sukulaisen tai kumppanin sukulaisen mieheltä? Miksi teet niin?
Minulla alkaa keittämään jo tässä vaiheessa: hiuksien ylenmääräinen heilauttelu yhdistettynä vilautteluun, kikatteluun/hykertelyyn, naisen kehonosiin liittyvien juttujen mainintana ja intensiivinen tuijotus mieheni silmiin. Tätä voidaan jatkaa sitten liian pienillä vaatteilla miehen edessä pyllistelyyn, "vahingossa" kosketteluun jne. Mun mies on suhtautunut näihin joko neutraalisti tai kiusaantuneesti, mutta vähän naureskellut jälkikäteen...
Kommentit (70)
Pikkusiskoni tekee tätä miehelleni. Eilen juuri lähetti posetuskuvan "vahingossa" privana. (kuten 10 kertaa ennenkin) Heillä on reilu 15 vuotta ikäeroa, mutta siskoni on nyt vakaasti päättänyt vietellä mieheni.
Siskoni on hyvin kaunis, mutta itsetunto täysi 0. En tiedä miten sanoisin tästä hänelle, kun hän on niin nuorikin vielä. Mieheni aluksi nauroi hänen bimboilulleen ja oli ystävällinen, mutta nyt häntäkin on alkanut ahdistaa tämä ihastus, kun tyttö on vieläpä alaikäinen.
On tuollaisia miehiäkin. Ovat niin kiinnostuneen olosia, ystävällisiä ja avuliaita, kun on varattu, mutta kun jää sinkuksi ei kiinnosta enää pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi haitata jos parisuhde ja luotto kunnossa.
Voi luoja mikä ajattelutapa 😁 Eli jos parisuhde ja luottamus on kunnossa saa tehdä mitä vaan :) No itepähän siinä itsestään naurettavan tekee.
En mä ole vastuussa muiden naisten käytöksestä. Jos lirkuttavat miehelleni niin lähinnä mua naurattaa. Onhan se huonoa käytöstä mutta minkä mä sille vaimona voin! Jos mies vastaa flirttiin ja ihastuu niin sit lähtee. Miksi srn jälkeen olisin moisen miehen kanssa??
Mutta ei nyt ainakaan vielä ole flirtteihin vastannut. Toista kun ei voi omistaa!
Täällä on mustasukkaisia ja epävarmoja naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi haitata jos parisuhde ja luotto kunnossa.
Voi luoja mikä ajattelutapa 😁 Eli jos parisuhde ja luottamus on kunnossa saa tehdä mitä vaan :) No itepähän siinä itsestään naurettavan tekee.
En mä ole vastuussa muiden naisten käytöksestä. Jos lirkuttavat miehelleni niin lähinnä mua naurattaa. Onhan se huonoa käytöstä mutta minkä mä sille vaimona voin! Jos mies vastaa flirttiin ja ihastuu niin sit lähtee. Miksi srn jälkeen olisin moisen miehen kanssa??
Mutta ei nyt ainakaan vielä ole flirtteihin vastannut. Toista kun ei voi omistaa!
Onhan se noinkin, mutta kyllä minusta silti on oikeus loukkaantua tuollaisesta käytöksestä. Vai katsotko itse muka vierestä, jos joku esimerkiksi koskettelee miestäsi ja hän ei kehtaa sanoa mitään, vaikka asia vaivaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mustasukkaisia ja epävarmoja naisia!
Mielummin mustasukkainen kuin liian välinpitämätön. Jos toisen kiehnääminen kumppanissa ei haittaa, niin miksi edes sitten on hänen kanssaan yhdessä?
Tiedän tuollaisia naisia. Sitten he itkevät minulle, kun miehensä on suuttunut heille viattomasta lirkuttelusta ja paljastelusta muita miehiä kohtaan.
Onhan noita, mutta olen törmännyt myös vastaavasti käyttäytyviin kukkoileviin miehiin. Vaimo istuu hiljaa vieressä ja ukko flirttailee seurueen muille naisille, minkä ehtii.
Oma siskoni on juuri tuollainen. Hän selitteli kaiken maailman valheita minusta ja pitkän yrittämisen jälkeen sai mieheni uskomaan häntä ja panemaan.
Nautin ystävieni miesten huomiosta, koska minulla ei oikein ole miestä elämässäni. En koskettele enkä käyttäydy halpamaisesti, se kuulostaa mielestäni absurdilta. Lähinnä saatan esimerkiksi viihtyä kylässä, kun siellä on "mies talossa". Liittyy varmaan turvallisuudentunteeseen ja naisena hyväksytyksi tulemiseen. Nämä miehet yleensä puhuvat minulle asiallisesti tai osoittavat välittämistä. Saattavat esimerkiksi kysyä kuulumisia tai laukoa puolustavia mielipiteitään minua kohdanneista epäoikeudenmukaisuuksista. Joskus ovat antaneet kyydin kotiin.
Periaatteeni on, että ystäväni ensin ja hänen ehdoillaan. En saa olla kiinnostuneempi hänen miehensä seurasta kuin hänen seurastaan. Jos tunnen, että tungettelen liian lähelle parisuhdetta tai vietän heidän kanssaan paljon aikaa, vetäydyn vähän. Saatan tapailla ystävääni mieluummin muissa merkeissä.
Jos minulla olisi mies ja joku ystäväni "lainaisi" hänen huomiotaan samalla tavalla, tulisin mustasukkaiseksi. Sitten, kun seurustelen, haluan työstää mustasukkaisuuttani.
Olen myös menettänyt miespuolisia ystäviäni, koska he ovat alkaneet seurustella, enkä mahdu kuvioon tarpeineni.
Ehkä ketjun aloittaja haki vähän "lirkumpia", mutta tässä nyt minun selitykseni.
Ainiin, ja minulla ei ole miestä, mutta tilanne olisi sama, jos minulla olisi huono mies. Sellainenkin on ollut tilanteeni joskus.
Tässä keskustelussa on noussut esiin muutaman kerran siskot. Kuulostaa karmivalta, että omat siskot flirttailevat omalle kumppanille. Onko se yleistä?
Entä onko yleistä, että veljesten puolisot flirttailevat?
Kilpailevatko nämä naiset tosissaan siitä, kuka on seksikkäämpi tai parempi? Tajuavatko nämä ihmiset, että huomion saanti ei kerro siitä yhtään mitään. Flirtin kohde voi tuntea tilanteensa vaikeaksi ja yrittää olla vain ystävällinen, jotta ei aiheuta "draamaa".
Vierailija kirjoitti:
Pidän taitoa yllä! Se kivasti nostaa tunnelmaa ja jännitettä. Pientä seikkailua ja testailua. Hauska nähdä, miten kukin reagoi, aika helppoja ovat miehet varattuina ja vapaina. Oikeastaan vain harrastus siis.
En petä kuitenkaan.
Oletat siis, että kun flirttiin vastataan, niin se tarkoittaa automaattisesti valmiutta panna sinua tai hypätä kanssasi salasuhteeseen? Salli mun nauraa. Ei ne miehetkään ihan niin helppoja ole, vaikka huomiosta tykkäävät aivan yhtä paljon kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Nautin ystävieni miesten huomiosta, koska minulla ei oikein ole miestä elämässäni. En koskettele enkä käyttäydy halpamaisesti, se kuulostaa mielestäni absurdilta. Lähinnä saatan esimerkiksi viihtyä kylässä, kun siellä on "mies talossa". Liittyy varmaan turvallisuudentunteeseen ja naisena hyväksytyksi tulemiseen. Nämä miehet yleensä puhuvat minulle asiallisesti tai osoittavat välittämistä. Saattavat esimerkiksi kysyä kuulumisia tai laukoa puolustavia mielipiteitään minua kohdanneista epäoikeudenmukaisuuksista. Joskus ovat antaneet kyydin kotiin.
Periaatteeni on, että ystäväni ensin ja hänen ehdoillaan. En saa olla kiinnostuneempi hänen miehensä seurasta kuin hänen seurastaan. Jos tunnen, että tungettelen liian lähelle parisuhdetta tai vietän heidän kanssaan paljon aikaa, vetäydyn vähän. Saatan tapailla ystävääni mieluummin muissa merkeissä.
Jos minulla olisi mies ja joku ystäväni "lainaisi" hänen huomiotaan samalla tavalla, tulisin mustasukkaiseksi. Sitten, kun seurustelen, haluan työstää mustasukkaisuuttani.
Olen myös menettänyt miespuolisia ystäviäni, koska he ovat alkaneet seurustella, enkä mahdu kuvioon tarpeineni.
Ehkä ketjun aloittaja haki vähän "lirkumpia", mutta tässä nyt minun selitykseni.
Ainiin, ja minulla ei ole miestä, mutta tilanne olisi sama, jos minulla olisi huono mies. Sellainenkin on ollut tilanteeni joskus.
Eli sinua häiritsisi jos sinulle tehtäisiin samaa. Mitäpä jos hakisit turvallisuudentunnetta vaikka jostain itsepuolustuslajin parista.
tollasia lunttuja nyt piisaa tässä maailmassa. ei voi mitään.
Sanotaanko, että noin 90% kavereideni naisystävistä flirttailee minulle. Exäni kaksi siskoa molemmat flirttailivat minulle ja toinen suutelikin minua. Ei oikeastaan mitään väliä, että onko varattu vai ei, koska miehen ja naisen välillä on helposti kemiaa. Aika tekopyhää ajatella, että se johonkin parisuhdestatuksen takia katoaisi. Tietenkin sitä pitäisi pyrkiä mahdollisimman hyvin rajoittamaan, mutta tunnetusti humalassa estot vähenevät.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa että yllättävän moni nainen. Oma mieheni on hyvännäköinen/komea. Ei liian ällökomea, vaan sillä tavalla hyvännäköinen että häntä uskaltaa lähestyä tavallisenkin näköinen nainen. On muutenkin olemukseltaan ystävällisen näköinen. Joka kerta kun käymme viihteellä, hänelle tulee nainen juttusille ja tanssiin pyytelemään, silloinkin kun minä seison vieressä. Voin vain kuvitella trafiikin määrän jos en ole matkassa. =) Mutta siis yllättävän monella naisella ei tunnu missään vaikka mies kieltäytyy tanssiin lähdöstä ja kiertää kätensä ympärilleni sanoen että tanssin vain vaimoni kanssa. Nainen vaan pistää enemmän yritystä kehiin. Vaikka oma miehensä seisoisi vieressä.
Miehelläni on pari kaveria joiden avovaimo tai tyttöystävä on lirkutellut miehelleni joissain illanistujaisissa. Hirvittävän vaivaannuttavaa muulla illanistujaisten katsoa sitä puuhaa... Humalan lisääntyessä touhu menee ihan yli. Toinen yritti jopa työntyä mieheni syliin istumaan, mies työnsi tylysti pois ja sanoi että sun miehes istuu tuolla. Eipä kauaa jatkunut se suhde sen jälkeen.
Itselläni lähinnä säälittää näiden naisten miehet. Mahtaa tuntua pahalta. Minua ei pelota että mieheni lähtisi naisen matkaan. Voi joskus tapahtua mutta en pelkää etukäteen, surraan sitten jos niin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Sinkkuna en saanut oikein yhtään huomiota naisilta, mut varattuna ollessa alkoi exätkin osoittamaan kummasti kiinnostusta. Ihan outoa.
Sinulla on korkeampi status ollessasi varattu. Ja toisaalta olet vaarattomampi, vähän kuin häkkilintu varattuna,
nainen on naiselle susi. niin työssä kuin parisuhderintamallakin. jatkuvaa ulkonäkökeskeistä kilpailua. mitä nuorempi tytön hempukka, niin sen pahempi harakka.
Tehdäänkö miehistä nyt uhreja? Vai ovatko he todellisuudessa itse syyllisiä näihin tilanteisiin?
Kyllähän tälläkin palstalla vähän väliä valitetaan, miten sinkkumiehet on niin hanurista. Mies muuttuu heti laatuyksilöksi, kun parisuhdestatus vaihtuu.