Mikä siinä on, kun seurusteleva nainen hakee huomiota toisten varatuista miehistä?! Kokemukset jakoon!
Olen törmänny naisiin, jotka hakevat huomiota toisten miehiltä. Kaikki tapaamani naiset eivät ole tällaisia, mutta ainaa löytyy joku "prinsessa". Minusta se on ärsyttävää ja säälittävää. Erityisesti, kun puhutaan tuttavista.
Onko juuri sinulla kokemusta siitä, että olet havainnut tuttavasi/yhteisen tuttavan flirttailevan sinun miehellesi? Missä menee sinun raja, kunnes alkaa "keittämään"? Miten teillä miehet suhtautuvat näihin tilanteisiin?
Vai oletko sinä nainen, joka hakee huomiota vaikka kaverin, sukulaisen tai kumppanin sukulaisen mieheltä? Miksi teet niin?
Minulla alkaa keittämään jo tässä vaiheessa: hiuksien ylenmääräinen heilauttelu yhdistettynä vilautteluun, kikatteluun/hykertelyyn, naisen kehonosiin liittyvien juttujen mainintana ja intensiivinen tuijotus mieheni silmiin. Tätä voidaan jatkaa sitten liian pienillä vaatteilla miehen edessä pyllistelyyn, "vahingossa" kosketteluun jne. Mun mies on suhtautunut näihin joko neutraalisti tai kiusaantuneesti, mutta vähän naureskellut jälkikäteen...
Kommentit (70)
Huono itsetunto, epävarmuus. Pitää hakea huomiota keinolla millä hyvänsä. Ja sehän siinä on, että sinkut ei siihen kelpaa, koska he lähtevät "liian helposti" mukaan. Varattu ihminen on vaikeampi. Kun sellaiselta saa huomiota, niin itsetunto nousee kohisten, kun saa tuntea, että on himottavampi/kauniimpi/seksikkäämpi kuin sen tyypin oma puoliso..
Minullakin oli ystävä, joka harrasti tuota; flirttaili ystäviensä poikaystävien kanssa. Oli kaunis ihminen kasvoiltaan, mutta niin niin huono itsetunto. Sitten oli onnensa kukkuloilla, kun jonkun sai vieteltyä.
Minullekin tuli humalapäissään "avautumaan" miten minun poikaystäväni oli kehunut häntä kauniiksi ja seksikkääksi. Hänen harmikseen, me olimme kuitenkin jo eronneet aikapäiviä sitten, joten hukkaan meni hänen piikkinsä...
No hänestä tuli entinen ystävä sillä sekunnilla.
Tunnen yhden naisen joka saalistaa ystävikseen varattuja naisia jonka kautta tutustuu näiden miehiin ja viettelee ne kanssaan sänkyyn. Nainen on erittäin kaunis,pitkä blondi mutta sisältä näyttää olevan täysin jääkylmä,on naimisissa venäläisen miehen kanssa jota näkee joskus kerran kuussa.
Tuo on niin ärsyttävää. Melkein kostoksi tekisi mieli olla tuollaisten miehille niin mieliksi. Sitten varmaan koko maailma räjähtäisi 😁
Minä seurustelin aikanaan todella komean, mutta pahuksen ujon miehen kanssa, jolla oli lisäksi takanaan parisuhde henkisesti ja fyysisesti todella väkivaltaisen naisen kanssa. Sen seurauksena mies ahdistui todella helposti sosiaalisissa tilanteissa (ja välillä sai jopa paniikkikohtauksia) ja etenkin jos joku flirttaili hänen kanssaan avoimesti. :/
Mies ei siihen aikaan myöskään vielä itse osannut/uskaltanut/kehdannut sanoa jos tunsi jonkun asian epämiellyttäväksi, vaan otti vaan kaiken vastaan (johtuen exänsä harjoittamasta väkivallasta) joten minä sain silloin todellisen pirttihirmun maineen, kun sanoin hänen puolestaan näille naisille todella tiukkasanaisesti vastaan. Kukaan heistä ei tosin tiennyt miehen ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei siihen aikaan myöskään vielä itse osannut/uskaltanut/kehdannut sanoa jos tunsi jonkun asian epämiellyttäväksi, vaan otti vaan kaiken vastaan (johtuen exänsä harjoittamasta väkivallasta) joten minä sain silloin todellisen pirttihirmun maineen, kun sanoin hänen puolestaan näille naisille todella tiukkasanaisesti vastaan. Kukaan heistä ei tosin tiennyt miehen ongelmista.
No yllätys.. Heti jos sanoo tuollaisesta asiasta, niin ei voi olla muuta kuin pirttihirmu. Ihan kuin kaikkea tarvitsisi kestää.
Huono itsetunto ja ainakin (alitajuntainen) kateus. Ihminen on katkera elukka. Ihankun se toisen onni ois itseltä pois jollain tapaa. Minulla todennäköisesti repeis hermot ihan totaalisesti, jos joku nainen tulisi mun kumppanille lirkuttelemaan, vaikka tietäisi tämän olevan varattu. Luojankiitos mun ulkoinen olemus antaa ymmärtää, että ei välttämättä kannata tulla yrittämään. 😂 kuulostan ylimieliseltä, mutta tämä on suora totuus. Resting bitch face
Ei pitäisi haitata jos parisuhde ja luotto kunnossa.
Emi kirjoitti:
Huono itsetunto ja ainakin (alitajuntainen) kateus. Ihminen on katkera elukka. Ihankun se toisen onni ois itseltä pois jollain tapaa. Minulla todennäköisesti repeis hermot ihan totaalisesti, jos joku nainen tulisi mun kumppanille lirkuttelemaan, vaikka tietäisi tämän olevan varattu. Luojankiitos mun ulkoinen olemus antaa ymmärtää, että ei välttämättä kannata tulla yrittämään. 😂 kuulostan ylimieliseltä, mutta tämä on suora totuus. Resting bitch face
Toisen onni, jota hakee varattuna varatusta. Miksi ei kumppani tuo sinulle onnea?
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi haitata jos parisuhde ja luotto kunnossa.
Voi luoja mikä ajattelutapa 😁 Eli jos parisuhde ja luottamus on kunnossa saa tehdä mitä vaan :) No itepähän siinä itsestään naurettavan tekee.
Emi kirjoitti:
Mutta itse lirkuttelet varattuna varatun kanssa?
Minun eräs ystäväni veti herneen kunnolla nenään, kun kyseenalaistin häntä siitä, että miksi hän laittaa whatsapissa pepunheilutusvideoita ja paljastavia kuvia kaveristaan miehelleni. Joo, mieheni ja tämä ystäväni ovat olleet ystäviä jo ennen minua, mutta silti. Ei minulla kuulemma olisi ollut mitään syytä ihmetellä asiaa, koska hän teki sen aina "vitsillä". En oikein ymmärrä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Emi kirjoitti:
Mutta itse lirkuttelet varattuna varatun kanssa?
Voitko selventää mullekin tuota sinun ajatuksenjuoksua, miten sait väännettyä viestistäni että lirkuttelisin varattuna muille kun miehelleni? 😅
Hahhah, tämmöinen betanartun avautuminen tänään.
Ei saa tarpeeksi huomiota omalta mieleltään tai halua sitä mahdollisimman monelta mieheltä? Draamanhakuinen persoona?
Siinähän hakee, mää haen sitten vielä enemmän sen mieheltä ;)
Vierailija kirjoitti:
Emi kirjoitti:
Toisen onni, jota hakee varattuna varatusta. Miksi ei kumppani tuo sinulle onnea?
Jos ei jollakin ole oma parisuhde kunnossa, eivätkä omat henkilökohtaiset tarpeet tyydyty, on ihmisten mielestä hyvä lähteä hämmentämään toisten parisuhteita. Joko katkeruuttaan, tai ihan vaan tyhmyyttään, huomionhakuisuuttaan, kokeillakseen onko toinenkin kyllästynyt parisuhteeseensa. Motiiveja on yhtä monia kuin ihmisiäkin. Missä vaiheessa sanoin ettei kumppanini tuo minulle onnea?
On myös sellaisia naisia, jotka hakevat aina vaan parempaa. Tämä oli niin läpinäkyvää varsinkin silloin kun seurustelin itse todella rikkaan miehen kanssa. Kiireiset ystävät viihtyvät meillä todella hyvin ja tulivat aina täydessä tällingissä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän hakee, mää haen sitten vielä enemmän sen mieheltä ;)
Joo vois tätä havaittuaan heittää, et "kyl parinvaihto meille passaa, mää lähenkin tästä kiksauttaa sun Jukka-Perttiäs.." :D
Kukaan ei ole minun miestäni yrittänyt iskeä, mutta muita varattuja miehiä kyllä on lähipiiristämme. Yksi tuli pomppimaan mieheni veljen eteen tissit paljaana, yksi lähetti kuvia tälle useaan kertaan pelkissä alusvaatteissa ja muut ovat pyllistelleet ja keikistelleet saunassa muille varatuille miehille. Yksi kehuu aina tissejään ja yksi puhuu nänneistään. Eniten naurattaa se, kun nämä samaiset naiset ovat erittäin mustasukkaisia omista kumppaneistaan ja saavat suunnilleen siitäkin kunnon raivokohtauksen, jos joku toinen nainen juttelee kahdestaan heidän kumppaninsa kanssa.