Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaikka itse olit samassa asemassa parikymppisenä, mutta nykyään ei enää kukaan huomaa?

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Musta on vapauttavaa kun miehet ei nyrjäytä niskojaan mun vuokseni eikä mua samalla tavalla määritellä ulkonän kautta kuin joskus ennen. 

Vierailija

Mulla on käynyt päin vastoin. Nuorena olin niin ujo ja epävarma vaikka olin ihan kauniskin niin en uskaltanut olla yhtään esillä. Nykyään saan ihan kivasti huomiota kaikilta, positiivista sellaista. Että se siitä taas, parahin naistenvihaaja.

Vierailija

Ai jaa, enpä ole moista huomannut. Mies huomio samalla tavalla minut , kuin silloin 40 vuotta sitten. Työpaikalla olen työpaikan nuorin , joten ei sielläkään kukaan muu vie huomiota. Kaupassa   minut ehkä huomioidaan paremmin  kuin nuoriso jota aina sorsitaan ja kyylätään varastaako ne. Minä sentään olen maksukykyinen , hieno vanharouva.  Joten, en ole huomannut, että nuoria huomioitasiin enemmän. Huono näkö voi tietenkin myös vaikuttaa siihen, etten ole huomannut ;)

Vierailija

Aloituksessa on kaksi oletusta:

a) nuoremmat naiset ovat aina viehättävämpiä miesten mielestä

b) naiset nauttivat miesten huomiosta

Joidenkin kohdalla nämä täyttyvät, mutta jos ap ymmärtäisi maailmaa hiukan laajemmin, hän tajuaisi, että jotkut naiset eivät ole nuorina viehättävimmillään, jotkut miehet pitävät kypsemmistä naisista ja jotkut naiset (varsin suuri osa) eivät lainkaan nauti miesten lirkutteluista, vislailuista, lääppimisistä ja muista huomionosoituksista.

Vierailija

Olen 28-vuotias. Mielestäni saan ihan riittävästi miesten huomiota. Vähempikin riittäisi. Olen naimisissa ja tyytyväinen parisuhteeseeni. Meillä on yksi lapsi. Minulla on hyvä itsetunto, enkä tarvitse miesten huomiota mihinkään. Paitsi tietenkin oman mieheni. Hän ainoa, jonka huomionosoitusten menettäminen harmittaisi ja satuttaisi. Tiedän olevani ihan kohtuu nätti ja hyväkroppainen. En tarvitse tuntemattomia miehiä vaivaannuttavine kommentteineen kertomaan tätä.

Vierailija

Ei, inhosin sitä nuorempana! Edelleenkin kiusaannun, jos joku katsoo pitkään tälläistä nelikymppistä tätiä (ja kyllä, vieläkin moni katsoo. Toki ovat hieman vanhempia miehiä jo). Olen introvertti ja sellainen omissa maailmoissani viihtyvä nörttityyppinen nainen, enkä siis tosiaan ole koskaan tykännyt miesten huomiosta.

Vierailija

Minä niin ilahduin, kun tässä yhtenä päivänä tajusin, että ihmiset oikeasti kuuntelee mitä minä sanon ja jopa uskovat minua ja pitävät minun sanomisia tärkeinä. Näin ei koskaan tapahtunut silloin, kun olin nuori ja nätti nainen. Nyt olen siis vain nainen.

Vierailija

No arvaa vaan harmittaako. Näin miehenä tuntuu, ettei ketään kiinnosta. Vain naiset saa huomiota. Oli ne sitten minkä ikäisiä tahansa .

Vierailija

Ei harmita. Parasta ennen -päivämääräkin meni jo vuosia sitten! Herttaista kauniisti ikääntynyttä mummeliakaan minusta ei tule, joten ei ole huomiota odotettavissa myöhemminkään.

Vierailija

Ymmärrän, että nuoresta naisesta voi tuntua, että nelikymppisenäkin miesten huomio on vielä todella tärkeää. Näin olisin varmasti itsekin ajatellut. Ihminen kuitenkin muuttuu. Parikymppiselle miehen huomio on tärkeää, koska biologisestikin on aika perustaa perhe ja lisääntyä. Kun perhe on sitten perustettu ja lapset tehty, muut asiat nousevat luonnollisesti tärkeämmiksi. Minua kiinnostaa nelikymppisenä enemmän työ, yhteiskunta, toisten elämään vaikuttaminen positiivisesti. En halua väheksyä nuorten näkökulmaa, mutta näin on ainakin omassa tapauksessani käynyt. Ja minulla on myös vakaa, hyvä parisuhde, joten en ole etsivällä päälläkään.

Vierailija

99% miehistä pitää seksikkäimpinä juuri sukukypsyyden saavuttaneita ja täyteen kukkaan puhjenneita naisia 14-22 vuotta. Sen jälkeen joko avioliitto tai milf ja mature fantasiat astuvat rooliin.

Vierailija

Tytär, kohta 17v kääntää kadulla päitä ja niin sen pitää mennäkin. Itse olen osani saanut. Nyt riittää, et aviomies ihailee.

Vierailija

Mä en ole koskaan nauttinut näin suuresta viennistä kuin nyt nelikymppisenä. Ja viejinä on parikymppiset hyväkroppaiset toyboyt. Tytöt, paras on vasta edessänne - nauttikaa toki nytkin, mutta elämänne ei muuta kuin erotisoidu lisää iän myötä, jos annatte vaan palaa. <3

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat