25v+ nainen, miksi pidät 20v naisia rumina?
Kommentit (13)
pöh, mä olin 20veenä oikein nätti, nyt ruma ja kärttyinen noita-akka :D
En kyllä pidä! Kauniita ovat pääsääntöisesti :) N30
En pidä nuoria naisia rumina. Tyttäreni on parikymppinen ja söpö kuin mikä.
Onko tämä taas joku ikäeroindividillen aloitus? Mikä motiivi mollata parikymppisia tyttöjä? EI käy minun järkeeni.
En pidä. onpa outo kysymys.
Parikymppiset naiset ovat vähintäänkin yhtä söpöjä kuin vanhemmatkin. Eivät he kovin aikuisilta minun silmiini näytä, mutta eihän iällä ole sinänsä mitään tekemistä hyvännäköisyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä nuoria naisia rumina. Tyttäreni on parikymppinen ja söpö kuin mikä.
Onko tämä taas joku ikäeroindividillen aloitus? Mikä motiivi mollata parikymppisia tyttöjä? EI käy minun järkeeni.
Ei tässä ole tarkoitus mollata niitä kisakireitä parikymppisiä, vaan 25v+ naisia joiden parasta ennen -päivämäärä on mennyt jo aikoja sitten. Eiks niin ap?
Täällä on vain YKSI nainen, joka pitää kaksikymppisiä naisia rumina (eikä hänkään tietenkään oikeasti; kyllä hän tietää itsekin olleensa kaksikymppisenä kauneimmillaan).
Hänet tunnetaan nimellä Ikis, ja hänen tarinansa (jonka hän on itse kertonut) on se, että nuori nainen vei häneltä miehen.
Ikis on nyt ilmeisesti taas jättänyt lääkkeet syömättä ja tykittää siksi palstalle aloituksen toisensa jälkeen.
Jos katson itsestäni kuvia parikymppisenä niin ARGH :D Mikä myötähäpeä...
HÖPÖ HÖPÖ. Ei kukaan pidä. Katkeroitunut ikiskin oikeasti itkee itsensä joka ilta uneen tyynyä vasten, kun ei enää ole nuori ja hehkeä.
Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko, että joku Ikis edustaisi kannanotoilla ikä-jankkaamisellaan naisten tai miesten enemmistö siitä, mitä mieltä olla nuoremmista naisista tai miehistä
No enhän pidä. Kauneus/rumuus ei ole kiinni iästä. Next.