Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako kun itseäsi nuoremmat naiset saa kaiken huomion?

Vierailija
18.09.2016 |

Vaikka itse olit samassa asemassa parikymppisenä, mutta nykyään ei enää kukaan huomaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, inhosin sitä nuorempana! Edelleenkin kiusaannun, jos joku katsoo pitkään tälläistä nelikymppistä tätiä (ja kyllä, vieläkin moni katsoo. Toki ovat hieman vanhempia miehiä jo). Olen introvertti ja sellainen omissa maailmoissani viihtyvä nörttityyppinen nainen, enkä siis tosiaan ole koskaan tykännyt miesten huomiosta.

Sama mulla. Ja jotenkin vielä niin, että blääh taasko tätä.. kun se on niinkuin toistunut jo miljoonasti kun on yli 40. Mä ainakin seison pylväiden takana ym. Että ois vähä piilossa. En ole niin extrovertti että yhtään kaipaisin huomiota. Muuten myös naiset tuijottelee. Mutta onneksi teinit ei tee sitä. Ainoa ikäryhmä.

Vierailija
22/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Minä katselen nuorempia miehiä, koska vanhemmilla miehillä ei ole hiuksia tai erektiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vie huomion?? En ymmärrä kysymystä. Ilmeisesti mua ei siis haittaa :DD

n40

Vierailija
24/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ruma, joten ei ongelmaa. OIkeastaan päinvastoin, rumuus tuntuu vähän tasoittuvan vanhemmiten, kun ihmisillä ei ole yhtä paljon ennakko-oletuksena, että jokainen olisi ns. perusnätti.

Vierailija
25/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Mä olen saanut huomiota aina, mutta nyt 38 vuotiaana vielä entistä enemmän.

Vierailija
26/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jopa oli mustis muutamalle itseään 15 vuotta nuoremmalle miehelle. Kysyin miksi ihmeessä? Hän sanoi että 25 vuotiaana olisi käynyt kuumana hyvännäköisestä 10-15 vuotta vanhemmasta naisesta.

Vierailija
27/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Kun vedän meikittömänä lauantaiaamuna lasten kanssa kaupassa, tosiaan tiedostan, että alan olemaan aika näkymätön tyyppi ;) - ja just silloin nautin siitä äärettömästi - oon vain äiti kahdelle supersuloiselle penskalle. Mutta kun lähden töihin, oon näpsäkkä bisnesnainen ja kun lähden bilettämään yöhön, tiedän että kaikki miehet ottais mut heti, jos sais. Olen oikeasti helvetin kaunis mimmi, seksikäs, mutta myös tyylikäs. Olen 39v. Melkeinpä sanoisin, että oon nyt paremman näköinen kuin parikymppisenä, tosin sen ajan tyyli toki vaikuttaa. Mutta erinoimaisesti säilynyt leidi olen, ja juu ei vituta - en koe olevani kilpasilla kenenkään kanssa. Ja tosiaan meitähän on monenlaisia: joku Hottis-style on todella rumaa mun makuun, aidosti kauniita, raikkaita parikymppisiä on ihana katsella itsekin. Ja tänään just itse katsoin kun tosi nätti 16-17 vuotias tyttö käveli suojatietä, se nuoruuden vilpitön reippaus siinä olemuksessa pysäytti - just siinä tajusin miks miehet on niin intona nuoriin mimmeihin - ei ne ole välttämättä sen kauniimpia, mutta just se elämänilo, se ihana naiivius, onhan se hullaannuttavaa. <3 Sen ei olekaan tarkoitus säilyä läpi elämän, mutta kun se on taustalla, eletty elämä tuo syvyyttä ja positiivinen, elämää kunnioittava asenne säilyy. Se on mielestäni makeeta kauneutta, jota vain keski-ikäisellä naisella voi olla. Ja se on todella aistillista. 

Eiköhän me naiset voida olla ihania ja hehkuvia aika monessakin iässä <3

Vierailija
28/28 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui iljettävältä joidenkin 40 vuotiaiden katse parikymppisenä.Tunsin luonnostani vastemielisyyttä ja vain oman ikäiset miehet kiihottivat.Olen aina ollut ahne seksille, mutta vain ikäisteni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi