Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
141/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa nyt tarkemmat tiedot, mikä toyota, mikä vuosmalli, tiedätkö moottorin tilavuutta ja onko tietoa montako kilometriä sillä on ajettu? Ettei mies nyt vaan rällää sun lainarahoilla ja auto olikin vaikka 8000e arvoinen.

Se on vuoden 2008 Corolla, ajettu ehkä vähän yli 150t eli miehen mukaan vähän koska noilla ajetaan niin paljon ja on hyvin pidetty. Koneesta en tiedä, käsivaihteinen ja tosi siistikuntoinen. Ei siinä autossa mitään vikaa ole, on katsastettukin ja huollettu. En tiedä vaikuttaako hintaan alue, mutta Varsinais-Suomi. Ap

Ja olet siis omin silmin nähnyt teidän omassa pihassa sen auton ja nähnyt kahdet avaimet siihen?

Vierailija
142/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa se kauppakirja, onko autosta edes maksettu 20 000 euroa vai maksoiko mies autosta vähemmän. 

En ole nähnyt mutta se on kyllä tehty ja miehellä. Ainakaan vielä en näy haltijana mutta ehkä kestää päivittyä kun tiistaina tehtiin kaupat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano miehelle että teet rikosilmoituksen petoksesta. Miten sä olet tuollaisen luottotiedottoman helmen löytänytkin.... jos tämä tarina on tosi, olen todella pahoillani puolestasi. Tuskin näet rahojasi enää. Oletpahan vähemmän luottavainen sitten ensi kerralla.

Vierailija
144/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa se kauppakirja, onko autosta edes maksettu 20 000 euroa vai maksoiko mies autosta vähemmän. 

En ole nähnyt mutta se on kyllä tehty ja miehellä. Ainakaan vielä en näy haltijana mutta ehkä kestää päivittyä kun tiistaina tehtiin kaupat. Ap

Koska mies on ilmoittanut itsensä sinne omistajaksi? Tiistaina?

Vierailija
145/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, joko katsoit Trafin sivuilta oletko toinen omistaja/ haltija ja auton merkin ja mallin hintavertailua varten. 

Kyllä sinulla pitäisi olla myös oma kopio kauppakirjasta. Ja merkattu sinut luovariin. 

Vierailija
146/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meeppä nyt nettiautoon katsomaan mitä nuo maksaa. Itse en jaksa, mutta veikkaisin alle kymppitonnia.

Vierailija
147/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap kun kumminkin rupesit selvittään ja kyseleen asiasta täällä. Jokainen mokaa joskus, nyt vaan hoidat asia kuntoon. Tsemppiä! :)

Vierailija
148/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa nyt tarkemmat tiedot, mikä toyota, mikä vuosmalli, tiedätkö moottorin tilavuutta ja onko tietoa montako kilometriä sillä on ajettu? Ettei mies nyt vaan rällää sun lainarahoilla ja auto olikin vaikka 8000e arvoinen.

Se on vuoden 2008 Corolla, ajettu ehkä vähän yli 150t eli miehen mukaan vähän koska noilla ajetaan niin paljon ja on hyvin pidetty. Koneesta en tiedä, käsivaihteinen ja tosi siistikuntoinen. Ei siinä autossa mitään vikaa ole, on katsastettukin ja huollettu. En tiedä vaikuttaako hintaan alue, mutta Varsinais-Suomi. Ap

Jahas, eli  provo tämä oli. 2008 Corolla ei maksa edes kymppitonnia. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!

Vierailija
149/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sano miehelle että teet rikosilmoituksen petoksesta. Miten sä olet tuollaisen luottotiedottoman helmen löytänytkin.... jos tämä tarina on tosi, olen todella pahoillani puolestasi. Tuskin näet rahojasi enää. Oletpahan vähemmän luottavainen sitten ensi kerralla.

Juuri näin. Sun on mentävä poliisille jos tämä tarina on tosi.

Vierailija
150/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet siis omin silmin nähnyt teidän omassa pihassa sen auton ja nähnyt kahdet avaimet siihen?

Kyllä autossa olen istunut kyydissäkin mutta toisista avaimista en ole vielä kysynyt. Ap

Vierailija
151/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, eli  provo tämä oli. 2008 Corolla ei maksa edes kymppitonnia. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!

Oletko ihan varma? Koska jos olet oikeassa niin tässä on kyllä selvitettävää. Mulla on niin paha olo tästä. Ap

Vierailija
152/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla hieno provo tämä. Nettiautossa 37 vuoden 2008 Corollaa, hinta 7300 -14250. 150 tuhatta ajetun hinta 8500 e. 

Vierailija
153/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä apua sukulaiselta tai ystävältä tämän asian selvittämiseen, joltain johon voit luottaa. Joltain rohkealta tyypiltä joka osaa tarvittaessa sanoa vastaan miesystävällesi. Tsemppiä!

Voisin kysyä miehen siskolta asiasta. Kiitos. Ap

Vierailija
154/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misä tiedät että on tehty jos et ole nähnyt?

Vierailija
155/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä. Huononi vähän loppua kohti, mutta sanoisin neljä pistettä.

Vierailija
156/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on käytetty autolainan takauksena? Ei pankki tuollaista lainaa ilman takuuta anna, yleensä kai itse auto toimii vakuutena, jolloin kauppakirjat ja muut dokumentit pitää viedä pankkiin?

En ole ap, mutta olen ottanut autoa varten lainaa asunnon osakekirjoja vastaan. Marginaalikin oli pienempi kuin autolainalle. 

Vierailija
157/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen auto ei maksa noin paljon. Mun käytetty auto maksoi 20000e, mutta on ns. premium-merkkiä, monta vuotta uudempi ja puolet vähemmän ajettu.

Vierailija
158/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misä tiedät että on tehty jos et ole nähnyt?

Mies sanoi että on tehty... Ja minä luotin. Ap

Vierailija
159/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu haisee.

Vierailija
160/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on käytetty autolainan takauksena? Ei pankki tuollaista lainaa ilman takuuta anna, yleensä kai itse auto toimii vakuutena, jolloin kauppakirjat ja muut dokumentit pitää viedä pankkiin?

En ole ap, mutta olen ottanut autoa varten lainaa asunnon osakekirjoja vastaan. Marginaalikin oli pienempi kuin autolainalle. 

Niin minäkin tein. Ap