Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
101/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut mukana tekemässä autokauppaa, mutta tiedän sen keneltä mies osti auton. Ja tiedän miehen lainanneen sukulaisiltaan rahaakin omaan osuuteensa... Tässä on nyt pakko olla joku väärinkäsitys. Auto on tosiaan Toyota ja luulen että siihen on kahdet avaimet. Kysyn mieheltä siitäkin kun tulee kotiin. Ap

Mitä väliä auton merkillä nyt on?

Miehesi valehtelee ja hyväksikäyttää dua ja varastaa sulta isot rahat.

Ja jankkaat että auto on toyota?

Vierailija
102/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut mukana tekemässä autokauppaa, mutta tiedän sen keneltä mies osti auton. Ja tiedän miehen lainanneen sukulaisiltaan rahaakin omaan osuuteensa... Tässä on nyt pakko olla joku väärinkäsitys. Auto on tosiaan Toyota ja luulen että siihen on kahdet avaimet. Kysyn mieheltä siitäkin kun tulee kotiin. Ap

Jep.

Annoit miehelle kymppitonnin, hän osti auton yksin ja hoiti rekisteröinnin yksin, maksaa vakuutukset ja sä olet muka haltija.

Laitapa se rekkari tonne 16400 niin huomaat ettet todennäköisesti ole edes haltija.

Eikös tällä urholla ole omia tuloja kun sulta sai ouolet ja muilta lainasi puolet?

Selvitäpä ennen äijän kotiintuloa, voit sitten siirtää sen kamat siihen iven ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ylipäätään pyysi sua rahottamaan autoa?

Ostettiin auto miehen kaverilta, joka rahaongelmissa. Ja säästöissä mulla ei ollut tollasta summaa niin mun piti sitten ottaa lainaa. Ja mies oman osansa lainasi sukulaisiltaan. Ap

Vierailija
104/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap koska tämä autokauppa on tapahtunut?

Tiistaina. Ap

No miten mies perusteli että ei laitakaan sua omistajaksi vaikka lupasi?

Ja kauanko olette tunteneet? Mitä ylipäätään tiedät hänestä?

Vierailija
105/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava parisuhde, ihan kateeks käy. Nyt on muka kaverinsa luona, taitaa olla lainaamassa rahaa joltain rikkaammalta muijalta.

Onks toi mies töissä?

Vierailija
106/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin auto miehen kaverilta, joka rahaongelmissa. Ja säästöissä mulla ei ollut tollasta summaa niin mun piti sitten ottaa lainaa. Ja mies oman osansa lainasi sukulaisiltaan. Ap

Kamalan vaikee uskoa tätä juttua todeksi. 20 000 e käytetty auto on kallis auto. Vähävarainen äijä ostaa 5000 e auton.

Vierailija
107/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Annoit miehelle kymppitonnin, hän osti auton yksin ja hoiti rekisteröinnin yksin, maksaa vakuutukset ja sä olet muka haltija.

Laitapa se rekkari tonne 16400 niin huomaat ettet todennäköisesti ole edes haltija.

Eikös tällä urholla ole omia tuloja kun sulta sai ouolet ja muilta lainasi puolet?

Selvitäpä ennen äijän kotiintuloa, voit sitten siirtää sen kamat siihen iven ulkopuolelle.

Miehellä ei ole luottotietoja niin ei saanut pankista lainaa autoon. Minulla taas on tiedot kunnossa. Laitan rekkarin tuohon numeroon. Ap

Vierailija
108/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt kauppakirjaa? Oletko allekirjoittanut kauppakirjan, jossa olet toinen ostaja? Tai oletko allekirjoittanut valtakirjan, jossa valtuutat miehen allekirjoittamaan kauppakirjan yksin? Ja jos valtakirjalla, oletko saanut oman kopiosi kauppakirjasta?

Vierailija
109/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitteko auton edes sopivaan hintaan? Oletko katsonut, että liikkeet pyytävät vastaavasta pari tonnia enemmän?

Vierailija
110/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin? Ette ostaneet, vaan auervaara osti.

Vierailija
111/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kauppakirjaa? Oletko allekirjoittanut kauppakirjan, jossa olet toinen ostaja? Tai oletko allekirjoittanut valtakirjan, jossa valtuutat miehen allekirjoittamaan kauppakirjan yksin? Ja jos valtakirjalla, oletko saanut oman kopiosi kauppakirjasta?

Niin. Vai annoitko miehelle vain kouraan tukon käteistä?

Vierailija
112/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan vaikee uskoa tätä juttua todeksi. 20 000 e käytetty auto on kallis auto. Vähävarainen äijä ostaa 5000 e auton.

Mies halusi auttaa kaveriaan ja me tarvittiin auto. Tuo on kuitenkin uudehko ja siinä on jotain erikoisjuttuja joista en tiedä tarkemmin tai muista, mies kyllä selitti niitä. Ja kun Toyltat pitävät niin hyvin arvonsa. Mutta se on etu jos myöhemmin myy auton. Ap

Vierailija
113/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että tämä olisi provo. Ja jos on niin kerrankin kunnon kamaa. 

Vierailija
114/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap :( olet kilttinä, sinisilmäisenä ja luottavaisena joutunut huijauksen uhriksi.

Vierailija
115/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Miehellä ei ole luottotietoja niin ei saanut pankista lainaa autoon. Minulla taas on tiedot kunnossa. Laitan rekkarin tuohon numeroon. Ap

Mistä kaatopaikalta sä löysit tuon miehen?

Vierailija
116/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis hoiti kaupanteon ja asiat, minä annoin rahat mutta sain kyllä kuitin autokaupasta. Ensin minun oli tarkoitus mennä mukaan mutta kaupat tehtiinkin kun olin töissä. Ap

Vierailija
117/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti Ap. Mä ajan miehen Mersulla josta en maksanut senttiäkään.

Olen vielä ihan tumpelo kuski. Kortin sain 20-vuotta sitten, enkä juuri sen jälkeen ajanut.

Nyt innostuin kun autossa on automaattivaihteisto. Pelkäsin ihan kauheesti et törmään/naarmutan autoa. Mies vaan nauroi ja sanoi " sitä varten on vakuutukset".

Nut vaadit et sut merkitään omistajaksi. Kaikki pitää aina olla paperilla.

Maksoit etkä saa edes ajaa?

Vierailija
118/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis hoiti kaupanteon ja asiat, minä annoin rahat mutta sain kyllä kuitin autokaupasta. Ensin minun oli tarkoitus mennä mukaan mutta kaupat tehtiinkin kun olin töissä. Ap

Arvaan; mies ei ole töissä?

Vierailija
119/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap :( olet kilttinä, sinisilmäisenä ja luottavaisena joutunut huijauksen uhriksi.

Voihan tässä vielä olla vaikka väärinkäsitys. Ap

Vierailija
120/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on ihan parasta viihdettä sitten kakkupaakarin happikonekerjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi