Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
121/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kauppakirjaa? Oletko allekirjoittanut kauppakirjan, jossa olet toinen ostaja? Tai oletko allekirjoittanut valtakirjan, jossa valtuutat miehen allekirjoittamaan kauppakirjan yksin? Ja jos valtakirjalla, oletko saanut oman kopiosi kauppakirjasta?

Niin. Vai annoitko miehelle vain kouraan tukon käteistä?

Mies siis hoiti kaupanteon ja asiat, minä annoin rahat mutta sain kyllä kuitin autokaupasta. Ensin minun oli tarkoitus mennä mukaan mutta kaupat tehtiinkin kun olin töissä. Ap

Arvaan; mies ei ole töissä?

Ei juuri nyt ole, mutta oli aiemmin. Ap

Vierailija
122/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap :( olet kilttinä, sinisilmäisenä ja luottavaisena joutunut huijauksen uhriksi.

Voihan tässä vielä olla vaikka väärinkäsitys. Ap

Tottakai. Ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kauppakirjaa? Oletko allekirjoittanut kauppakirjan, jossa olet toinen ostaja? Tai oletko allekirjoittanut valtakirjan, jossa valtuutat miehen allekirjoittamaan kauppakirjan yksin? Ja jos valtakirjalla, oletko saanut oman kopiosi kauppakirjasta?

Niin. Vai annoitko miehelle vain kouraan tukon käteistä?

Mies siis hoiti kaupanteon ja asiat, minä annoin rahat mutta sain kyllä kuitin autokaupasta. Ensin minun oli tarkoitus mennä mukaan mutta kaupat tehtiinkin kun olin töissä. Ap

Kuitin? Saitko kopion kauppakirjasta, jossa olet toinen omistaja? Entä näitkö luovarin, jossa sinut merkattu toiseksi omistajaksi (ei ole, koska jos olisi, olisit rekisterissä omistajana)?

http://www.kora.fi/Linkkeja_tiedot/Luovutuskirja.pdf

Vierailija
124/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitteko auton edes sopivaan hintaan? Oletko katsonut, että liikkeet pyytävät vastaavasta pari tonnia enemmän?

En katsonut kun mies vakuutti hinnan olevan hyvä. Ap

Vierailija
125/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap. Voi olla väärinkäsitys, mutta se pitää sinun oikoa heti huomenna. Et saa pelätä riitaa tai mitään muutakaan vastaansanomista. Selvität omistusasian sekä sen, että saat ajaa autolla yhtälailla kuin mieskin. 

Vierailija
126/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitteko auton edes sopivaan hintaan? Oletko katsonut, että liikkeet pyytävät vastaavasta pari tonnia enemmän?

En katsonut kun mies vakuutti hinnan olevan hyvä. Ap

Tee palvelus meille ja katso heti. Sinun on hyvä tietää asia ennen kuin alat selvittää sitä miehen kanssa. 

Vierailija
127/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa nyt tarkemmat tiedot, mikä toyota, mikä vuosmalli, tiedätkö moottorin tilavuutta ja onko tietoa montako kilometriä sillä on ajettu? Ettei mies nyt vaan rällää sun lainarahoilla ja auto olikin vaikka 8000e arvoinen.

Vierailija
128/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kamoon ei noin lapasta akkaa voi olla olemassa! Maksaa vetelän ukon asumiset ja autot, no way! - Kerro jo, että kirjoitit tän tolloille opetukseksi!

Vierailija
129/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa nyt tarkemmat tiedot, mikä toyota, mikä vuosmalli, tiedätkö moottorin tilavuutta ja onko tietoa montako kilometriä sillä on ajettu? Ettei mies nyt vaan rällää sun lainarahoilla ja auto olikin vaikka 8000e arvoinen.

Jos on edes haltija, saa auton rekkaritiedot ja muutkin tiedot sieltä trafin linkistä pankkitunnuksilla tehtävällä haulla. Sitten vaan nettiautoon katsomaan vastaavia. 

Vierailija
130/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

MIES VAIHTOON! saakeli että ne osaakin olla idiootteja, mietippä kun ite ostasit vaikka uuden sohvan ja sanosit miehelle että älä istu siihen kun kuitenkin sotket sen jollain... ei siitä varmaan hullunmylly syntyis.

Vierailija
131/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa se kauppakirja, onko autosta edes maksettu 20 000 euroa vai maksoiko mies autosta vähemmän. 

Vierailija
132/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap :( olet kilttinä, sinisilmäisenä ja luottavaisena joutunut huijauksen uhriksi.

Voihan tässä vielä olla vaikka väärinkäsitys. Ap

Ei voi.

Vierailija
133/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sulla on vartti aikaa katsoa trafin sivuilta noi rekisteritiedot ja tulla tänne kertomaan mitä löysit.

Vierailija
134/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on edes haltija, saa auton rekkaritiedot ja muutkin tiedot sieltä trafin linkistä pankkitunnuksilla tehtävällä haulla. Sitten vaan nettiautoon katsomaan vastaavia. 

No tuo nyt on turhaa, kaupat on tehty ja paskat housussa. Tärkeintä on heittää se rekkari tuonne palveluun ja katsoa kuka on merkitty omistajaksi ja haltijaksi.

Seuraava keikka on sit kantaa kaverin kamat pihalle.

Vierailija
135/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa se kauppakirja, onko autosta edes maksettu 20 000 euroa vai maksoiko mies autosta vähemmän. 

Jep. Luulen että auto maksoi 8000 ja mies piti 2000 eikä maksanut itse autosta mitään.

Vierailija
136/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla tuli semmonen fiilis, että ap:n avomies on hatusta heittänyt 20 000euroa hinnaksi max. 5000euron autosta ja pitää loput rahat itsellään...

Vierailija
137/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vuoden 2008 Corolla, ajettu ehkä vähän yli 150t eli miehen mukaan vähän koska noilla ajetaan niin paljon ja on hyvin pidetty. Koneesta en tiedä, käsivaihteinen ja tosi siistikuntoinen. Ei siinä autossa mitään vikaa ole, on katsastettukin ja huollettu. En tiedä vaikuttaako hintaan alue, mutta Varsinais-Suomi. Ap

Vierailija
138/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt täsmää. Miehen kaveri on rahaongelmissa ja mies haluaa auttaa. Miehen tapa auttaa on ottaa itselleen kymppitonni velkaa ja pakottaa avovaimonsa ottamaan kymppitonni velkaa. En usko. Kukaan ei halua auttaa kaveriaan noin. Ei ainakaan se joka on tuötön ja luottotiedot menneet.

Vierailija
139/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua sukulaiselta tai ystävältä tämän asian selvittämiseen, joltain johon voit luottaa. Joltain rohkealta tyypiltä joka osaa tarvittaessa sanoa vastaan miesystävällesi. Tsemppiä!

Vierailija
140/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on käytetty autolainan takauksena? Ei pankki tuollaista lainaa ilman takuuta anna, yleensä kai itse auto toimii vakuutena, jolloin kauppakirjat ja muut dokumentit pitää viedä pankkiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä