Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
81/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että joku ottaa kymppitonnin lainan maksaakseen jonkun idiootin autosta puolet. En usko.

Mies sanoi, että sitten se omistetaan puoliksi. Yhdessä... Olen aika sanaton. Ap

Apua, ap, et voi olla tosissasi. Te omistatte sen puoliksi vain jos molemmat on merkitty trafin tietoihin omistajiksi. Nyt mies huijasi sinut antamaan hänelle kymppitonnin lahjan. Huhhuh. Olen sanaton.

Vierailija
82/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei oo reilua trollata ihmisiä tällasella. Kaikki huolestuu susta.

Ei ole trolli :( Mä olen nyt itsekin aika huolestunut tästä tilanteesta. Ehkä mieskään ei sitten ole tiennyt miten nämä asiat menevät. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että joku ottaa kymppitonnin lainan maksaakseen jonkun idiootin autosta puolet. En usko.

Mies sanoi, että sitten se omistetaan puoliksi. Yhdessä... Olen aika sanaton. Ap

Laittakaa ne paperit kuntoon. Ja mitä se omistajuus sinua lämmittää, jos et saa käyttää autoa!?

Vierailija
84/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ylipäätään pyysi sua rahottamaan autoa?

Vierailija
85/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

No mies selkeästi luotti, että olet tavallista tyhmempi eukko, jonka luona saa asua ilmaiseksi ilman vuokranmaksua (en tiedä YHTÄÄN paria, jossa ois kusetettu asuntoasiassa tolla tavalla. ja tiedän lukuisia pareja, joissa toinen omistaa asunnon ja toinen maksaa TOTTAKAI vuokran koska asumisesta kuuluu maksaa vuokra. Vuokra.asunnoillakin on omistaja, jonka oma se asunto on!)

Sulle voi vaan sanoa, että omistetaan yhdessä vaikka kieltäydytään laittamasta sua lailliseksi omistajaksi :D ja kuvittelet, että tässä vaiheessa jotain kiinnostaa sun kuitit ja autolainasi. En usko, että ne edes pankissa ajatteli lainaa myöntäessä, että joku maksaa toiselle 10k auton eikä halua itseään sen omistajaksi.

Vierailija
86/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole trolli :( Mä olen nyt itsekin aika huolestunut tästä tilanteesta. Ehkä mieskään ei sitten ole tiennyt miten nämä asiat menevät. Ap

Kyllä tiesi. Kaikki tietää paitsi ilmeisesti sinä. Minäkin tiedän vaikka en osaa edes ajaa.

Vierailija
87/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis ap kerro että et ole tosissasi.

Oon :( Nyt on aika petetty olo. Pitää jutella kun mies tulee kotiin tai huomenna, on iltaa viettämässä kaverilla. Ap

Onko sillä auto ja avaimet? Jos ei, käy katsomassa rekisteriotetta tai kaivele jostain piironginlaatikosta se kakkososa esille ja tarkista tilanne. 

Vierailija
88/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä se sun miehes tietää, miten se menee, kun sua on noin helppo kusettaa. ja sehän ne paperitkin teki niin tiesi tismalleen, mitä tekee. AP KAIKKI tietää, mitä tarkoittaa auton tai asunnon omistaja. 

Vierailija
89/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto ikinä en suostuisi tollaseen. Meillä tällä hetkellä 3 autoa, molempien nimellä kaks ja miehen harrasteauto ainoastaan hänen nimissään.

Vierailija
90/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa ne paperit kuntoon. Ja mitä se omistajuus sinua lämmittää, jos et saa käyttää autoa!?

No omistajuus lämmittäisi siten että nyt eron tullen ap voisi vaatia auton myymistä ja saada puolet kauppahinnasta ja maksaa sillä autolainaa pois. Muuten eron tullen mues ja auto katoaa eikä ap saa ikinä mitään rahaa mutta jää yksin maksamaan sitä kymppitonnin lainaa.

Vierailija
91/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudut tänne pankki- tai mobiilitunnuksilla niin näet kaikki ajoneuvot, joiden haltija tai omistaja olet.

https://asiointi.trafi.fi/

Vierailija
92/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Millä mies kiristi sua maksamaan hänen autoa?

Vierailija
93/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

No mies selkeästi luotti, että olet tavallista tyhmempi eukko, jonka luona saa asua ilmaiseksi ilman vuokranmaksua (en tiedä YHTÄÄN paria, jossa ois kusetettu asuntoasiassa tolla tavalla. ja tiedän lukuisia pareja, joissa toinen omistaa asunnon ja toinen maksaa TOTTAKAI vuokran koska asumisesta kuuluu maksaa vuokra. Vuokra.asunnoillakin on omistaja, jonka oma se asunto on!)

Sulle voi vaan sanoa, että omistetaan yhdessä vaikka kieltäydytään laittamasta sua lailliseksi omistajaksi :D ja kuvittelet, että tässä vaiheessa jotain kiinnostaa sun kuitit ja autolainasi. En usko, että ne edes pankissa ajatteli lainaa myöntäessä, että joku maksaa toiselle 10k auton eikä halua itseään sen omistajaksi.

No jaa-a, aika yleisiä ne tilanteet että yhteenmuutettaessa toinen omistaa asunnon mutta toinen EI maksa vuokraa, puolisoitahan siinä vaiheessa ollaan, eikä kämppiksiä. Minäkin muutin miehen kaksioon, maksoin toki juoksevia kuluja mutta en nyt sentään mitään vuokraa omalle puolisolleni. Seuraava asunto ostettiin puoliksi.

Vierailija
94/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olettavat, että ap on ottanut lainaa kymppitonnin. Minä taas oletan, että on maksanut sen säästöillään ja siksi kusetus on ollut entistä helpompi. 

Vierailija
95/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mukana tekemässä autokauppaa, mutta tiedän sen keneltä mies osti auton. Ja tiedän miehen lainanneen sukulaisiltaan rahaakin omaan osuuteensa... Tässä on nyt pakko olla joku väärinkäsitys. Auto on tosiaan Toyota ja luulen että siihen on kahdet avaimet. Kysyn mieheltä siitäkin kun tulee kotiin. Ap

Vierailija
96/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koska tämä autokauppa on tapahtunut?

Vierailija
97/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudut tänne pankki- tai mobiilitunnuksilla niin näet kaikki ajoneuvot, joiden haltija tai omistaja olet.

https://asiointi.trafi.fi/

Kiitos. Ap

Vierailija
98/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon asian kanssa voi mennä poliisille ja syyttää petoksesta, jos mies ei suostu lisäämään ap:ta omistajaksi.

Vierailija
99/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap koska tämä autokauppa on tapahtunut?

Tiistaina. Ap

Vierailija
100/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterinumero tekstiviestillä numeroon 16400.

Esim A XXX-111

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän