Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
61/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sä pärjäät noin muuten?

En ymmärtänyt kysymystä, oliko tuo ilkeilyä? Hyvin, kai. Mutta tämä nyt jo ahdistaa jos täällä ollaankkn oikeassa :( ap

Ei tässä ole mitään jossittelua. Kai sä nyt itsekin tajuat kun siirrät omaisuuden toisen ihmisen nimiin niin silloin se ihminen omistaa sen!

Vierailija
62/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko muuten sellanen, että ap menee rekisteriotteen kakkososan kanssa katsastuskonttorille ja laittaa itsensä toiseksi omistajaksi? Tarvitaanko siihen omistajan allekirjoitusta?

Mä en oikein muista tarkkaan kun meillä oli aikoinaan tilanne, että meillä oli kaksi autoa, molemmilla omat, ja päätettiin luopua miehen autosta. Koska miehellä oli enemmän boonuksia, niin se meni mun auton rekisterotteen kakkososan kanssa katsastusasemalle tarkoituksenaan lisätä itsensä haltijaksi, mutta olikin tehnyt itsestään toisen omistajan. Mä en vaan muista allekirjoitinko sitä lappua vai en. Vaivihkaa vaan sitten etsii paperin ja kipasee tekemässä muutoksen.

Tottakai, samanhan voi tehdä asunto-osakkeille. Merkitsee vaan itsensä omistajaksi.

Haloooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://asiointi.trafi.fi/web/asiointi/henkiloasiakkaat/tieliikenne

Ajoneuvon omistajan tai haltijan muutos:

Omistajana tai haltijana voit tehdä muutoksia ajoneuvosi omistaja- ja haltijatietoihin.  3 euroa

Haltija ei voi merkitä itseään omistajaksi eikä siirtää toiselle haltijalle ilman omistajan suostumusta.

Omistaja voi tehdä mitä vaan, koska omistaa.

Mies kirjautuu tuonne ja lisää ap:n omistajaksi. That's it!

Mies on saanut puoli-ilmaiseksi auton. Meinaatko todella että suostuu luovuttamaan sen takaisin naiselle? Ei varmasti tule. Se on nyt miehen ja sillä siisti. Toivottavasti ap ei tee samaa virhettä toista kertaa.

Vierailija
64/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tossa olikon vastattu sillä aikaan kun kirjoittelin, että ei voi haltija tehdä muutoksia.

60

Vierailija
65/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap oikeasti noin tietämätön?

Vierailija
66/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä siitä autosta puolta omista.

Tietysti omistan, maksoin puolet. Minulla on kyllä kuitit tallessa. Ap

Kai tämä on trolli? Et kai ap ole tosissaan noin tyhmä? Sillä ei ole mitään väliä, onko sulla kuitteja tai mitä olet maksanut, koska et ole auton omistaja! Et saa penniäkään siitä, mies saa myydä ja tehdä autolle mitä haluaa! Ihan sama jos laittaa asunnon toisen ihmisen nimiin. Toivon todella että tämä oli nyt vitsi.

Mua alkoi pelottamaan että ehkä oottekin oikeassa. Mutta kun mä kuitenkin maksoin 10.000e niin on mullakin jotain oikeuksia pakko olla... Ap

Vierailija
67/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla joku vitsi. Ei kukaan voi luulla noin kuin ap.

Vierailija
68/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KultaKoo kirjoitti:

Niin miten teillä muuten on raha-asiat?

Lähinnä mietin, että asutko miehen omistamassa asunnossa ja siksi hän nyt halusi, että maksat jotain edes autosta?

Vai mikä juttu tämä nyt on?

Perin kummaa ja sinun kannaltasi typerää ettei nimeäsi laitettu auton omistajan paperiin.

Mies asuu omistusasunnossani, jonka lainaa lyhennän yksin koska asunto kuitenkin tulee minun omakseni. Mutta mies osallistuu sähkö, vesi ja nettimaksuihin. Ap

Voi Jeesus että sua kusetetaan. Miksi kukaan maksaisi vuokraa vuokra-asunnosta, kun lainanottaja kuitenkin saa asunnon omaksi! Hei haloo! Ap et voi tosissasi olla näiden juttujen kanssa?

Vierailija
69/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietenkään et laita miestä maksamaan asuntoasi, mutta toisaalta olet tehnyt asuntoosi tilaa hänelle. Se ei ole enää yksin käytettävissäsi, kaapeissasi on toisen tavaroita, sängyssäsi on toinen ihminen jne. Eli a. sinun tulee saada kompensaatio b. miehellä olisi joka tapauksessa asumiskulut toisaalla, jos ei asuisi luonasi.

Eli mielestäni mies maksaa nyt liian vähän. Mielestäni vähintään puolet sähköstä, vedestä ja vastikkeesta ja ruuat jaatte oikeudenmukaisesti jne. Ja autopaikan saa maksaa kokonaan ja maksaa sinulle sinun maksamasi osuuden autosta tai sitten alatte käyttää sitä 50/50 ja merkitsette omistajuuden asiallisesti. 

Vierailija
70/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että joku ottaa kymppitonnin lainan maksaakseen jonkun idiootin autosta puolet. En usko.

Vierailija
71/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis ap kerro että et ole tosissasi.

Vierailija
72/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on trolli? Et kai ap ole tosissaan noin tyhmä? Sillä ei ole mitään väliä, onko sulla kuitteja tai mitä olet maksanut, koska et ole auton omistaja! Et saa penniäkään siitä, mies saa myydä ja tehdä autolle mitä haluaa! Ihan sama jos laittaa asunnon toisen ihmisen nimiin. Toivon todella että tämä oli nyt vitsi.

Mua alkoi pelottamaan että ehkä oottekin oikeassa. Mutta kun mä kuitenkin maksoin 10.000e niin on mullakin jotain oikeuksia pakko olla... Ap

Älä viitsi. Sä et omista sitä autoa. Sä et ole omistaja. Sulla ei ole mitään oikeuksia koska et ole omistaja. Sä voit mennä niiden kuittiesi kanssa heilumaan mihin vain mutta kun et ole omistaja! Ja et ole edes haltija kerran et maksa vakuutuksia. Auto on 100% miehen. Täällä on sulle sata ihmistä kertonut saman asian koska kaikki tietää tällaiset perusjutut.

Vierailija
73/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että joku ottaa kymppitonnin lainan maksaakseen jonkun idiootin autosta puolet. En usko.

En mäkään usko. Miksi maksaa autosta jota ei saa ajaa? Hah.

Vierailija
74/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas. Sulla ei ole autoon mitään oikeuksia, varsinkaan jos sulla ei ole avaimia.

Jos olet haltija, ota avaimet ja vie auto piiloon. Sitten kiristät merkkaamaan sut toiseksi omistajaksi ja pidät oman avaimen.

Jos et saa avainta, soitat huoltoon ja tilaat ne murtautumaan autoon. Onnistuu, koska sä olet haltija, sanot vaan et avaimet on hukassa.

Toi en vaihtoehto on todeta, että otetaan sun nimi pois haltijan kohdalta ja mies maksaa vakuutukset. Sitten ostat itsellesi oman auton ja pistät äijän pihalle.

Ymmärräthän, että pahinta ei ole tuo auto vaan miehen luonne. Juokse.

Vierailija
75/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että sitten se omistetaan puoliksi. Yhdessä... Olen aika sanaton. Ap

Vierailija
76/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko muuten sellanen, että ap menee rekisteriotteen kakkososan kanssa katsastuskonttorille ja laittaa itsensä toiseksi omistajaksi? Tarvitaanko siihen omistajan allekirjoitusta?

Mä en oikein muista tarkkaan kun meillä oli aikoinaan tilanne, että meillä oli kaksi autoa, molemmilla omat, ja päätettiin luopua miehen autosta. Koska miehellä oli enemmän boonuksia, niin se meni mun auton rekisterotteen kakkososan kanssa katsastusasemalle tarkoituksenaan lisätä itsensä haltijaksi, mutta olikin tehnyt itsestään toisen omistajan. Mä en vaan muista allekirjoitinko sitä lappua vai en. Vaivihkaa vaan sitten etsii paperin ja kipasee tekemässä muutoksen.

Tottakai, samanhan voi tehdä asunto-osakkeille. Merkitsee vaan itsensä omistajaksi.

Haloooooo

Minulle ei ole hirveen tuttuja nämä asiat, mutta minkäs takia sitä rekisteriotteen 2.osaa pyydetään pitämään visusti tallessa. Minä olen kuvitellut, että sen avulla saa tehtyä vaikka mitä ilman omistajan suostumusta.

Ei ole asunto-osakkeen paperitkaan yhtään sen tutummat, mutta onko niissä joku vastaava paperi kuin tuo 2.osa autojen rekisteriotteessa?

Vierailija
77/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei oo reilua trollata ihmisiä tällasella. Kaikki huolestuu susta.

Vierailija
78/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras trolli pitkään aikaan! 

Vierailija
79/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis ap kerro että et ole tosissasi.

Oon :( Nyt on aika petetty olo. Pitää jutella kun mies tulee kotiin tai huomenna, on iltaa viettämässä kaverilla. Ap

Vierailija
80/395 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloooooo

Minulle ei ole hirveen tuttuja nämä asiat, mutta minkäs takia sitä rekisteriotteen 2.osaa pyydetään pitämään visusti tallessa. Minä olen kuvitellut, että sen avulla saa tehtyä vaikka mitä ilman omistajan suostumusta.

Ei ole asunto-osakkeen paperitkaan yhtään sen tutummat, mutta onko niissä joku vastaava paperi kuin tuo 2.osa autojen rekisteriotteessa?

Osakekirja, joka on pankin hallussa, jos asunnosta on pankkilainaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan