Mies ei anna minun ajaa autoamme
Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.
Miehesi tietää, ettei sinun henkinen ja fyysinen kapasiteetti riitä hallitsemaan autoa. Sinun parasta miehesi ajattelee tässä asiassa. Joten käytä sinä nainen sitä ompelukonetta onhan siinäkin pedaali mitä saat painaa ja kuvitella ajavasi autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen itse hankkiutunut eroon alkuvaiheen hullusta narsistista eli en pelännyt henkeni puolesta. Se onnistui vetämällä oikeista naruista.
Sinullakin on nyt naruja. Eli teet selväksi, että teillä ei ole enää mitään yhteistä eikä miehellä ole asiaa kotiisi, oli kirjoilla missä hyvänsä. Ja hommautuu kirjoille muualle. Lisäksi saa pitää auton, mutta palauttaa 10 000e viikon kuluessa. Jos mikään näistä hommista kusee, ap menee poliisin puheille. Olet uskottava ja vakuuttava ja veli säestää mukana turvana.
Listalle lisäksi vielä se, ettei miehellä ole mitään asiaa häiriköidä sinua tämän jälkeen.
Tää provo lähti niin käsistä ja paisu sivutolkulla, joten ap:n mielenkiinto varmaan tyssäsi tai se ei enää kehtaa jatkaat tai keksi uutta...
Jos olis tositarina, ap:lla olis parempaakin tekemistä kuin palstailla täällä tuntikaupalla, esim. käydä tärkeitä keskusteluja pummimiehensä kanssa. Mutta ei, on aikaa nyyhkiä tuntemattomille ja roikkua palstalla. Näköjään on nyt mielenkiinto lopahtanut, kun ei jaksa enää vastailla. Tai sit miettii seuraavaa siirtoaan, jos joku vielä uskoo tämän tositarinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa se kauppakirja, onko autosta edes maksettu 20 000 euroa vai maksoiko mies autosta vähemmän.
En ole nähnyt mutta se on kyllä tehty ja miehellä. Ainakaan vielä en näy haltijana mutta ehkä kestää päivittyä kun tiistaina tehtiin kaupat. Ap
Ei todellakaan kestä päivittyä. Se kyllä näkyy heti kun syöttää tiedot. AP, sua on kusetettu ja pahasti! Miehesi olisi voinut laittaa sut kakkosomistajaksi muttei sitä tehnyt:( et ole haltija etkä omistaja, olet pelkkä rahoittaja. Ap, pyydä mies heti kotiin ja sano että ei ole sun kotiin asiaa jos toiset avaimet oo vähän äkkiä sun käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niiiin provo hei.
Harmi.
Kuullostaa ihan narsistimiehen käytökseltä, joka kusettaa, ja hyötyy toisen tyhmyydestä. Tarkoituskin oli, ettei sillä muut aja, vaikka puoliksi maksettu.
Voi mä niin niin kovasti toivon ,että tää ois provo 😢 tuli kyllä surku kun luki tän 😔
Vierailija kirjoitti:
Ap on tainnu kadota :(
Pahoin pelkään että tää oli vain provo
Mutta jos on kaksi omistajaa niin ei toinen niistä ole vielä erikseen haltija.