Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun ajaa autoamme

Vierailija
17.09.2016 |

Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.

Kommentit (395)

Vierailija
221/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on saanut lainaa, jos se on työtön?

Vierailija
222/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo kuin vain voi olla, tai sitten ap tosiaan täys taukki. Vuosimallin 2008 Corollat paljon vähemmän ajettuina ja liikkeistä ostettuna maksaa 8000-14.000 €. Tollasessa Corollassa ei oo ees mitään erikoisjuttuja kutebn ap  luulee. Niin tavis ja perusbiili perusvarustein kuin voi ikinä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annette vääriä neuvoja, täällä, ainoa oikea neuvo on PYYTÄÄ 10.000 EUROA TAKAISIN.

Auton arvo ei ole 20.000 euroa ja se ei ole hänen nimissä ja hän ei saa sillä ajaa.

=>RAHAT TAKAISIN

Vierailija
224/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on saanut lainaa, jos se on työtön?

Sukulaisilta, ap pankista asunto-osakekirjoja vastaan. Tuskin äijä mitään edes lainasi keltään, ap:n rahoilla ostettu koko auto.

Vierailija
225/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole vielä tullut kotiin. Mun veli tulee tänään mun kanssa selvittämään asiaa, suuttui aika lailla. Kyllä tässä itku on päässyt enkä enää usko että tässä olisi väärinkäsitys.

Tietenkään en halua miehelle mitään harmia mutta harkitsen rikosilmoitusta ellei tämä muuten ratkea. En usko miehen haluavan poliiseja tähän. Ap

Hyvä että selvität asiaa ja että sulla on veli tukena. Kyllä se siitä!

Vierailija
226/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma auto, saatana. Minullakin on kaksi.

Vierailija
227/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vaikka tämä olisi provo tällaisia naisia on maailmassa vaikka kuinka paljon. Yhdetkin vanhapiikasisarukset lähetti satoja tuhansia rahaa jollekin afrikanpellelle.

Voi hyvä luoja että toivon että omista lapsista tulisi sen verran omanarvontuntoisia ettei joku luottotiedoton siivestäjä pääsi kusemaan linssiin kuten ap:lle on mukamas käynyt.

Itse juttuun sanoisin, että kun asuntolainaakin kerran on niin yks kymppitonni sinne tai tänne. Se oli tämän tarinan hinta ap:lle.

Ja nyt ei kun ukko ovesta pihalle. Poliisille voit tehdä rikosilmoituksen ja saada ehkä sen kymppitonnin arvoisen corollasi itsellesi vaikka korvaukseksi miehesi maksamattomista vuokrista. Jos et saa niin ainakin lypsäminen loppuu sillä sekunnilla kun tuo luuseri poistuu elämästäsi. Jo sen hokeminen, että ap pelkää kysyä asiasta ettei tule riitaa osoittaa kuinka heikko ihminen on kyseessä.

Silti epäilen että tässä käy niin, että vaikka mies antaisi auton omistajuuden ap:lle, sen jälkeen ap kuskaa miestään juoppokuskina kavereidensa luo dokailemaan ja baariin ja antaa vielä illaksi vähän taskurahaa ryyppäämistä varten, jotka mies lupaa heti ensi liksasta maksaa takaisin. Siis duunista jota ei edes ole.

Vierailija
228/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annette vääriä neuvoja, täällä, ainoa oikea neuvo on PYYTÄÄ 10.000 EUROA TAKAISIN.

Auton arvo ei ole 20.000 euroa ja se ei ole hänen nimissä ja hän ei saa sillä ajaa.

=>RAHAT TAKAISIN

Tuskin ap:n miehellä enä on rahoja, tai jos on jossain jemmassa, tuskin hän haluaa antaa takaisin. Koska ap:n miehellä ei ole luottotietoja, muita on ap:n edellä velkomassa, jos mies jostain saa rahaa tililleen.

Koska ap:n mies ei ole maksanut asumisesta, ap voi laittaa heti häädön vireille, jos miestä ei muuten saa asunnosta pois. Jos mies alkaa vängertää, sano ap, että nyt maksat takuuvuokrat ja kuukausien vuokrat ja vuokraennakkoa, olet asiattomasti asunnossa, et ole maksanut mitään asumisesta. Osuus sähköstä ja vedestä ei suinkaan riitä.

Ap:n mies voi mennä vaikka sinne hyvälle kaverilleen.

Vierailija
229/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole omistaja, miksi puoliksi? Autohan on miehesi.

Mutta minä olen haltijana, se ln miehen mukaan sama asia. Ongelma on, etten saa ajaa. Ap

Kyllä on miehesi päässyt sinua kusettamaan. Se ei ole sama asia :DD miehesi on nimenomaan auton omistaja, jos teille tulisi ero, miehellesi menisi auto automaattisesti.

Vierailija
230/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tainnut vielä tähän mennessä esittää " mutta kun se mies on muuten niin ihana"-korttia.

Vierailija
231/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, ei kukaan voi olla noin tyhmä :DD

Vierailija
232/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitteko auton edes sopivaan hintaan? Oletko katsonut, että liikkeet pyytävät vastaavasta pari tonnia enemmän?

En katsonut kun mies vakuutti hinnan olevan hyvä. Ap

Käytetty auto tuskin on edes maksanut muutamaa tuhatta enempää...Suurella todennäköisyydellä miehesi (sukulaisineen) sai vielä hyvät taskurahat :(

Sukulaisten kesken kun joku kuittikin on niin helppo väärentää ja kääriä ylimääräiset omiin taskuihin.

Vierailija
233/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ois tätä tiennyt. En edes tiedä, miten meidän autoissa omistajuudet on, enkä edes muista kenen nimissä lainat. Mutta se ei ole ongelma, koska mä saan ajaa mitä haluan ja mies on muutenkin reilu. Voi olla että se, joka on tässä voitolla, olen minä, tai sitten päinvastoin.

Että ei kaikki näitä kyllä tiedä. Ja varallisuutta mulla on muuten ihan kivasti, eli se ei ole syynä, etten ois koskaan käsitellyt rahaa.

Vierailija
234/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro miten kävi! Ihan sama vaikka olis provo, oon koukussa!

Vierailija
235/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on rikosilmoitus tehty vai saiko ihana ukko anteeksi?

Vierailija
236/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vouhottaa, että ukolta auto ap:lle tai ukko maksamaan auto/laina takas tai/ja osallistumaan asumismaksuihin.

Hölmöhän ap:kin oli kun ei ottanut selvää mitä tuollaiset autot käytettynä maksaa. Ei tosiaan 20.000  euroa maksa kahdeksan vuotta vanha Corolla käytettynä, kun uutenakaan ne eivät maksaneet paljon tuota enempää eikä kaikki versiot edes sitäkään.

Joo niin varmaan, mutta kävikö mielessä, että ukko voi olla narsisti tai joku muu hullu. Ei välttämättä ole niin helppoa hoitaa hommaa käytännössä. Ei tuu maksamaan mitään takas ja voi vaikka piestä ap:n, jos hän yrittää saada omiaan takas ja peräänkuuluttaa oikeuksiaan.

Voi olla jopa niin oleva, että kukaan ap:n sukulainen tai ukon sukulainen ei edes usko tai tiedä, että ap on lainannut rahaa auton hankintaan tai rahoittanut sitä. Ukko on voinut valehdella vakuuttavasti vaikka mitä ja kelle, kun naiselleenkin sen osaa tehdä.

Niin ja poliisi avuksi. Joo-o!!! No voihan siellä laitoksella käydä vouhottamassa, mutta yleensä tämmöisissä tapauksissa poliisia ei kiinnosta pätkääkään tehdä mitään. Yleensä tämmöiset tapaukset kuittaavat vaan sanomalla, että ihan omaa tyhmyyttäisi on kaikki ja kärsi siitä. Eri asia olisi jos olisi muilutettu, uhattu, kiristetty, hakattu tai pakotettu ja sillä keinon saatu se rahasumma, niin sitten poliisi voi tehdä jotain.

Omankäden kautta voi saada tässä tapauksessa oikeutta, eli pistä broidi asialle ja se laittaa jätken selkä seinää vasten.

Ei poliisi yleensä ota mitään kantaa tai ala selvittää sellaisia juttuja, jossa omaa tyhmyyttää lainaa rahaa jollekin, makselee sen menoja tai lainaa omaisuutta/tavaraa, jota ei sitten saakaan takaisin.

Vierailija
237/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nimenomaan ole haltija, jonka käytössä auto pitäs ollakin?

Vierailija
238/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni heitti miehen ulos minun asunnosta. Emme valitettavasti kuulleet mitään sellaista selitystä josta olisi voinut rehellisesti vakuuttua väärinkäsityksestä.

En tiedä, pystynkö enää selvittämään asioita miehen kanssa, kun luottamus on mennyt. Suututtaa, itkettää, harmittaa se miten asiat menivät. Hetki sitten olimme onnellisia, nyt kaikki on muuttunut. En näköjään tuntenut miestä sittenkään.

Epäilen rikosilmoituksen tekemisestä koituvan minulle ikävyyksiä - niin mies vihjasi. Taitaa olla paras myöntää tappio ja antaa vain olla. Opetus vain oli kallis kun ei minullakaan rahaa liikoja ole. Ap

Vierailija
239/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi nyt olla vähän out of topic - mutta tuolla aiemmin Ap sanoi tyypin olevan luottotiedoton ja työtön?

- Mikäli näin on ja tyyppi ois itsensä laittanut omistajaksi ja tod.näk täl tyypillä on uo velkaa niin loppupeleissähän ton auton vie vouti.

Siinä ei sun maksama 10t. merkkaa mitään.

- Ei myöskään saa vakuutuuksia välttämättä nimiinsä, joten yästä syystä saatatkin olla haltija ja tod.näk saat kohta laskut itsellesi ja on ne vakuutukset ilman sun lupaasi netistä ottanut mikäli on sun verkkopankkitunnuksiin päässyt käsiksi.

Vierailija
240/395 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikävyyksiä sinulle muka koituisi? Ukko yrittää pelottelemalla palastaa itsensä ja näköjään onnistuu siinä. Toivottavasti veljesi puhuu sinulle järkeä ja teet rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän