Mies ei anna minun ajaa autoamme
Ostimme uuden auton, mies on merkitty omistajaksi ja minä haltijaksi. Maksoimme auton puoliksi. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies millään halua että ajaisin autoa. Kuulemma ajotaitoni ovat häntä huonommat, vaikka olen vain kerran parkkipaikalla hiukan töytäissyt autoa ja siitäkin on aikaa! Toivottavasti tämä on nyt jokin vaihe sillä on tosi ärsyttävää.
Kommentit (395)
Onko tää ukko nyt av:lla usein tavattu "lompakkoloinen" vai koskeeko se vaan naisia? Jos mies on lompakkoloisena nii nainen on vaa 'tyhymä akka joka antaa kusettaa itteään reps'?
Ap voisi tulla kertomaan miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ylipäätään pyysi sua rahottamaan autoa?
Ostettiin auto miehen kaverilta, joka rahaongelmissa. Ja säästöissä mulla ei ollut tollasta summaa niin mun piti sitten ottaa lainaa. Ja mies oman osansa lainasi sukulaisiltaan. Ap
Kamalan vaikee uskoa tätä juttua todeksi. 20 000 e käytetty auto on kallis auto. Vähävarainen äijä ostaa 5000 e auton.
Luultavasti mies maksoi autosta pari tonnia ja on nyt kaverin kanssa tuhlaamassa loput baareihin ja muuhun kivaan.
Provo tai ei, niin lompakkoloismiehiä on. Yllättävänkin paljon. Moni ei ehkä suoraan ole naisen rahojen perässä, mutta kun huomaa että nainen on parempituloinen tai naisen tilillä on rahaa niin alkaa kateellisena himoitsemaan naisen rahoja ja ajattelee että ne kuuluu käyttää "yhteiseksi hyäksi" eli miehen projekteihin.
Kaikkea tekin mammat uskotte ja lähdette surkuttelemaan. Joku vetää teitä nyt 6-0.
Tämä saattaa olla provo muutta näitä naisia on. Olen itse ollut tulemassa työkaveria jonka mies oli tehnyt ihan saman tempun. Oli helmiäijä muutenkin, löi avokkiaan (työkaverini siis) mennen tullen miten nyt milloinkin. Ja tämä toinen lampaana vaan kaiken lopulta nieli. Ei hyvää päivää. 😳
Ap huhuu! Vaikka olisi provo, tule nyt edes kertomaan se! Ei ne suuttua, tää oli paras aikoihin.
Niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä siitä autosta puolta omista.
Tietysti omistan, maksoin puolet. Minulla on kyllä kuitit tallessa. Ap
Kuitit ei merkitsee vaan nimiperiaate. Se kenen nimissä on, omistaa. Ihan sama kuka on maksanut.
Apua. Otin autoa varten lainaa 10.000 euroa enkä nyt siis edes omista sitä? Ap
Niin se ikävä kyllä on. Itse jouduin autokaupoilla huomauttamaan että kauppakirjaan laitetaan meidän molempien nimi (vähän vastenhakoisesti autokauppias nyhräsi minunkin nimen kauppakirjaan) mutta kun puolet maksan niin pitää siitä olla dokumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu! Vaikka olisi provo, tule nyt edes kertomaan se! Ei ne suuttua, tää oli paras aikoihin.
Ei suututa. Tule nyt kertomaan, ap.
Jos tämä on tosi ap:lla on varmasti muuta tekemistä kuin päivitellä tätä ketjua. Tsemppiä AP!
Taas yksi osoitus siitä, miksi naiset eivät ole johtavissa asemissa yhteiskunnassa. Naiset tuppaavat olemaan helvetin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi osoitus siitä, miksi naiset eivät ole johtavissa asemissa yhteiskunnassa. Naiset tuppaavat olemaan helvetin tyhmiä.
Tyhmät sopii hyvin esimiehiksi
http://yle.fi/uutiset/oletko_vahan_tyhma__sinusta_voi_tulla_hyva_pomo/9…
Vierailija kirjoitti:
Kumman noista kahdesta asettaisit yhteiskunnallisesti vastuullista asemaa hoitamaan? Omistusasuvan ap:n vai luottotiedottoman ja työttömän sekä huijaavan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Trolololllolollloollooo
Ap
En usko.
Ap, tsemppiä. Kauhea tilanne mutta tästä selvitään. Älä välitä negatiivisista kommenteista!
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä luuraat?
Jos se pääsi vihdoin ratin makuun ja on pitemmällä ajelulla.
Niin. Tosijuttuna tää ois liian karmiva tapaus.