Huh huh millaista huono äiti -läppää Hytönen heittää Iltalehdessä
Iltalehden sivuilla on nähtävissä koko juttu, se on Hytösen omalla palstalla. Onko mielestänne ansaittua? Hieman epäilyttää, vaikka en Salo-fani olekaan.
Kommentit (29)
Mulla on vähän päinvastainen maku: Joonas kelpaisi kyllä, mutta Masaesko ei. Masaesko on kyllä terävä, mutta joskus kovin kiihkeä.
Vierailija:
Mulla on vähän päinvastainen maku: Joonas kelpaisi kyllä, mutta Masaesko ei. Masaesko on kyllä terävä, mutta joskus kovin kiihkeä.
Katsos vähän niinkuin sen jatkumon ääripäässä. Joonas taas vaikuttaa leppoisammalta tapaukselta ja mä tykkään sellaisista easygoing-miehistä. En tietty tiedä, onko J sellainen, vai kenties lapatossu. Sekään EI ole hjuva.
Asian paljastivat viime keväänä Helsingin Sanomien kuukausiliitteen " perhesiteitä-jutussa" .
Vierailija:
Katsos vähän niinkuin sen jatkumon ääripäässä. Joonas taas vaikuttaa leppoisammalta tapaukselta ja mä tykkään sellaisista easygoing-miehistä. En tietty tiedä, onko J sellainen, vai kenties lapatossu. Sekään EI ole hjuva.
Itse en vaan siitä oikein perusta, jotenkin tollon oloinen. Kun taas isänsä on kaikkea muuta kuin tyhmä.