Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella A uerista ja hänen kirjastaan?

Jaks!
16.09.2016 |

No nyt rouva luettelee oikein kuvaamalla mahd "syyllisiä" miehensä murhaan.. Ei sitten tullut mieleen kertoa niistä aikanaan? Yököttävää, että vedetään tunnistettavia ihmisiä lokaan näin.
Ei ole rouva pulmunen, ajatellen hänen historiaansa. Turhaa valkopesua!

Kommentit (457)

Vierailija
441/457 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on moraaliton maa, murhaajaleski esiintyy jokaisen lehden kannessa, saa jättikorvaukset ja kirjoittaa kirjan.

Anneli lopettaa mediahuorauksen vasta sitten, kun on saanut käännytettyä kaikki suomalaiset puoleleen. Ja se tuskin tulee onnistumaan.

Eikös vkl:n lehtijutussa sanonut aikovansa muuttaa ulkomaille jos ei hakemansa tuomion purku mene läpi.  

Kohta päästään eroon A.Auerista! JEEE!!!

Vierailija
442/457 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer on saatananpalvoja, murhaaja, raiskaaja ja hu0ra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/457 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään Anneli Auer.

Vierailija
444/457 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen kirjoitti:

Kielletään Anneli Auer.

Samaa mieltä

Vierailija
445/457 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli käyny laittaa alapeukun jokaiseen negatiiviseen kommenttiin XD

Vierailija
446/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti, joka kertoo kirjassaan, miten toivoisi, että asiat olisi menneet, uskoo omiin valheisiinsa, pahoinpidellyt lapsiaan, kylmä suihku ja pakkaseen ulos, ja lyöminen, kertonut itse, että on äkkipikainen, tappanut miehensä kylmäverisesti, ja nyt heiluu julkisuudessa, kuinka kehtaa, tietenkin kehtaa, kun ei mitään välitä, osuu omaan nilkkaan vielä toi julkisuus ja ristiinpuhuminen.

Jos hänen lähipiiriinsä pääsee vielä esimerkiksi joku mies, hän voi paljastua, kun tekee jonkin pienen virheen, lipsauttaa vahingossa tai testatakseen toista osapuolta - selvänä tai humalassa - jonkin vihjeen tai antaa muuten merkkejä siitä, että on valehdellut. Vaihtoehtona on elää melko eristäytyneesti loppuelämänsä, mutta tuskin hän jaksaa, koska on vielä nuorehko ja haluaa varmasti testata viehätysvoimaansa erilaisiin miehiin. Toivon paljon onnea ja suojelusta sille rohkealle, joka lähtee yrittämään. Jos ei ole täysin pinnallinen ja vietävissä oleva, niin terveelle ihmiselle se voi olla rankka kokemus, jonka jälkeen epäilee kaikkea ja kaikkia.

Terv. eräs psykopaatin kanssa seurustellut

No tyhmähän sinä olet, jos psykopaatin kanssa olet seurustellut, ja todennäköisesti seuraavakin on samanlainen

Öö, psykopaatin kanssa seurustellut ei ole tyhmä. Jotkut menevät jopa naimisiin heidän kanssaan. Psykopaatteja on vaikea tunnistaa. Jotkut luikertelevat jopa murhasta "syyttömäksi".

Vierailija
447/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joopajoo3 kirjoitti:

Ajattelen että Anneli on aika kammottava nainen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091522307171_uu.shtml

Ottamatta nyt kantaa mihinkään muuhun mutta onhan tää aika järkkyä luettavaa: Kun poika on kaatunut päin lasivitriiniä niin sitä voi sen jälkeen nuhtelutarkoituksessa vedellä litsarilla pitkin poskia, niin että mustelmat jää.

Mutta pakko oli siihen kirjaan noitakin laitella, niin huomion pois itse asiasta...

Poika oli kaatunut päin lasvitriiniä ja lasia meni rikki. Tuliko Annelille flashback?

Mielenkiintoinen teoria. Flashback ja väkivaltainen käytös. Oliko siis toisinto aiemmasta.

Vierailija
448/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen uutisointi ja kirjastojen ennätyspitkät varauslistat lupaa hyvää. Vaikka myynti jäisi vaatimattomaksi jo tähänastinen on mielestäni ollut suuri voitto. Annelia ei ole esimerkiksi vaiettu kuoliaaksi.

Ensimmäisen luvun perusteella vahvistuu käsitys, että Auer kertoo asiat, niin kuin ajattelee hänen kannaltaan parasta olevan, mielenkiintoista.

Vierailija
449/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se käsitys että talolla on kymmenisen tutkijaa käynyt. Ja että joku olisi etsinnän tarkkuutta kommentoinut sillä lailla että lattialistoja ei irrotettu. Mieti ny vaikka omaa keittiötäsi, että montako päivää poliisilla kestäisi tarkistaa onko keittiöön piilotettu sorkkarauta, veriset miesten kengät, mahdollisesti naistenkin kengät, parit veriset vaatteet? Meniskö siinä monta päivää, tuntia vai minuutia? Totuus on se minkä Anneli kirjoitti, että tutkinta oli tavanomainen ja sitä on jouduttu mollaamaan huonoksi siksi, että oli pakko keksiä joku syy sille miksei tavaroita löytynyt.

Ei se ole totuus, vaan Auerin mielipide. Hänellä ei ole kompetenssia toimia asiantuntijana tuossa asiassa. Kyllä esimerkiksi kylpyhuoneen viemäri olisi pitänyt tutkia.

Vierailija
450/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
451/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kirjan nimiin jo "MURHALESKEN muistlemat" tms. Olen tutustunut tieteen alaan nimeltä statement analyse, jossa pyritään lukemaan syytettyjen tai epäiltyjen lausunnoista rivienväliltä totuuksi, niitä joita he eivät sano suoraan, tai pyrkivät salaamaan. kukaan syytön ei ikinä kutsuisi itseään "murhaleskeksi" kosa nimi jo sinänsä pitää sisällä tunnustuksen tai syytöksen. Viaton haluaisi puolustaa itseään loppuun asti nimeltä "murhaaja".ekä ainakaan itse enää lietosisi sellaista nimitystä itsestään julkisuudessa.

Erittäin omituinen otsikko kirjalle, ja outo näkemys Annelilla itsestään. "olen murhaleski"??

Kuvailisitko itseäsi iKINÄ noilla sanoilla, jos sinua syytettäisiisn noinkin kamalasta teosta? Etkö päinvastoin sanoisi olen se "väärin syytetty"?

kaikki tässä.

Olis laittanut "MURHATUNLESKI"

Vierailija
452/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kirjan nimiin jo "MURHALESKEN muistlemat" tms. Olen tutustunut tieteen alaan nimeltä statement analyse, jossa pyritään lukemaan syytettyjen tai epäiltyjen lausunnoista rivienväliltä totuuksi, niitä joita he eivät sano suoraan, tai pyrkivät salaamaan. kukaan syytön ei ikinä kutsuisi itseään "murhaleskeksi" kosa nimi jo sinänsä pitää sisällä tunnustuksen tai syytöksen. Viaton haluaisi puolustaa itseään loppuun asti nimeltä "murhaaja".ekä ainakaan itse enää lietosisi sellaista nimitystä itsestään julkisuudessa.

Erittäin omituinen otsikko kirjalle, ja outo näkemys Annelilla itsestään. "olen murhaleski"??

Kuvailisitko itseäsi iKINÄ noilla sanoilla, jos sinua syytettäisiisn noinkin kamalasta teosta? Etkö päinvastoin sanoisi olen se "väärin syytetty"?

kaikki tässä.

Vierailija
453/457 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se käsitys että talolla on kymmenisen tutkijaa käynyt. Ja että joku olisi etsinnän tarkkuutta kommentoinut sillä lailla että lattialistoja ei irrotettu. Mieti ny vaikka omaa keittiötäsi, että montako päivää poliisilla kestäisi tarkistaa onko keittiöön piilotettu sorkkarauta, veriset miesten kengät, mahdollisesti naistenkin kengät, parit veriset vaatteet? Meniskö siinä monta päivää, tuntia vai minuutia? Totuus on se minkä Anneli kirjoitti, että tutkinta oli tavanomainen ja sitä on jouduttu mollaamaan huonoksi siksi, että oli pakko keksiä joku syy sille miksei tavaroita löytynyt.

Ei se ole totuus, vaan Auerin mielipide. Hänellä ei ole kompetenssia toimia asiantuntijana tuossa asiassa. Kyllä esimerkiksi kylpyhuoneen viemäri olisi pitänyt tutkia.

Ai siellä viemärissäkö oli 1-2 sorkkarautaa, kahdet kengät (Annelia syyttelevien mukaan), kaksi veristä vaatekertaa? Fakta on, että jos on käytössä esim 10 tutkijaa eikä talossa ok kymmentä huonetta enempää, niin on satavarmaa että tunnnissa on selvinnyt onko taloon piilotettu nuo yllämainitut romppeet. Meillä on makkarissa ihan hemmetisti kaappitilaa mutta en millään pysty kuvittelemaan että edes niiden läpikäymiseen pystyisi millään kuluttamaan max paria tuntia pitempää aikaa. Kenkien ja sorkkaraudan olemassaolon selvittämiseen ei kyllä saisi edes meidän kaappien kanssa puolta tuntia enempää kulumaan. Hyvä jos vartti.

Vierailija
454/457 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli on murhaaja, piste. Asiasta ei voi kiistellä.

Vierailija
455/457 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli on murhaaja, piste. Asiasta ei voi kiistellä.

Anneli on sanonut olevansa syytön murhaan sekä seksuaalirikoksiin, piste. Asiasta ei voi kiistellä.

Vierailija
456/457 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo3 kirjoitti:

Ajattelen että Anneli on aika kammottava nainen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091522307171_uu.shtml

Ottamatta nyt kantaa mihinkään muuhun mutta onhan tää aika järkkyä luettavaa: Kun poika on kaatunut päin lasivitriiniä niin sitä voi sen jälkeen nuhtelutarkoituksessa vedellä litsarilla pitkin poskia, niin että mustelmat jää.

Mutta pakko oli siihen kirjaan noitakin laitella, niin huomion pois itse asiasta...

Julma mutsi.

Vierailija
457/457 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki tässä.

Miksei Murhaajaleski? 🤔