Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaisitte ihmiselle joka kysyy sukupuoltasi yleisessä vessassa?

Vierailija
16.09.2016 |

Menin erään tavaratalon vessaan (pelkät kopit). Kun tulin pesemään käsiäni niin vieressä käsiään kuivaava arviolta keski-ikäinen kysyi: "Ootko sä mies vai nainen? Taidat olla väärässä vessassa.." Hämmennyin niin paljon että lähdin vain ulos enkä jäänyt keskustelemaan asiasta sen tuntemattoman ihmisen kanssa.

Mitä tuollaisessa tilanteessa kannattaa/pitää vastata? Kokemuksia kellään? En ole ajatellut että sukupuoleni olisi niin epäselvä että se pitää kyseenalaistaa tuollaisessa tilanteessa. Tiedän että olisi ehkä pitänyt jotain sanoa mut jäädyin niin pahasti että aivot lopetti toimintansa... :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, vaan mulkaisisin kysyjään siten, ettei jäisi epäselväksi mitä ajattelen.

Vierailija
2/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan oikeassa vessassa olen, ei huolta!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama pari "butchimpaa" kaveria: lyhyt tukka, leveähköt hartiat, pienet rinnat. Ja joo, kuulemma näitä kyselyjä tulee vähän väliä, muutamaa olen itsekin ollut todistamassa.

Ja se on todella loukkaavaa, herkempi kaveri on ollut pari kertaa vähän itkuinenkin tämmöisen jälkeen.

Oikeasti, naisia on monen muotoisia ja näköisiä. Älkää kiltit mammat ikinä kyselkö normaalisti vessaan jonottavan tai käsiään pesävän, poikamaisen tyypin sukupuolta. Kyllä ne pervot sedät tai vahingossa vessaan eksyneet miehet erottaa poikamaisista naisista, jos vaan katsoo silmillään ja jättää omat "naisen täytyy olla tätä ja tätä" odotuksensa kotiin.

Vierailija
4/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin peiliin. Olenkohan pukeutunut sellaisiin vaatteisiin,että näytän enemmän mieheltä?

Todellisuudessa epäilisin,että kysyjällä on asiaa optikolle. Näin muodokkaalla ei ole yhtä helppo naamioitua mieheksi kuin hoikalla lyhyttukkaisella.

Voin kertoa sinulle, että tilanne on sen sanojalla ehkä vielä nolompi kuin sinulle. Olen itse ollut paikalla kun joku sanoi toiselle "tämä on naisten vessa". Ei tämä puhuteltu mitään vastannut vaan poistui. Sanoja sen sijaan itse kauhistui suunnattomasti kun huomasi, että "sehän olikin nainen!"

Vierailija
5/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin kysyjää todella ihmeissäni. Olen aika naisellinen, joten saa olla aika sokea tai tyhmä luullakseen mieheksi. Ehkä sanoisin: "oon sellainen ladyboy" ihan kysyjää järkyttääkseni.

Oliko mamma ehkä vähän muistisairas? Selittäisi oudot kyselyt.

Vierailija
6/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sukupuolineutraalissa vessassa ja koen kysymyksesi erittäin loukkaavaksi. Tässä saniteettitilasa ei ole miehitä tai naisia vaan ihmisiä. Etkö ymmärrä sukupuolineutraalin ajattelun tärkeyttä??

Nykypäivä on tärkeä ajatella kaikkia ihmisryhmiä ja siihen ajattellun sinä et selvästikkää kykene. Sinunlaisesi ahdasmieliset ihmiset iheuttavat vihaa ja ihmisvihaa tässä maailmassa. Miksi olet tuollainen??

#sarkasmi #bitchmode

Vierailija
7/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen reaktio olisi varmaan vastata "Anteeks mutta mitä helvettiä?"

Vierailija
8/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastaajat olettavat että ap on nainen naisten vessassa?:) Eiköhän tuollainen voi sattua kelle tahansa, vaikka ei pitäisi! Minä en sanoisi mitään tuollaiselle utelijalle.

Vierailija
9/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin samaa sinusta..."

Vierailija
10/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille kannata vastata mitään.

Vierailija
11/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin suoraan silmiin, kääntelisin kasvoja hitaasti sivulta toiselle  ja sanoisin kyllästyneellä äänellä "hohhoijakkaa". Sen jälkeen jatkaisin käsien pesua.

Vierailija
12/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin varmaan, että onko sillä jotain merktystä. - Pahoittelen  jos jouduit odottamaan pytyn vapautumista ja toivottavasti sinne ei jäänyt liian miehekkäät hajut.   

Vierailija
13/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme sukupuolineutraalissa vessassa ja koen kysymyksesi erittäin loukkaavaksi. Tässä saniteettitilasa ei ole miehitä tai naisia vaan ihmisiä. Etkö ymmärrä sukupuolineutraalin ajattelun tärkeyttä??

Nykypäivä on tärkeä ajatella kaikkia ihmisryhmiä ja siihen ajattellun sinä et selvästikkää kykene. Sinunlaisesi ahdasmieliset ihmiset iheuttavat vihaa ja ihmisvihaa tässä maailmassa. Miksi olet tuollainen??

#sarkasmi #bitchmode

Tunnut itse olevan kovin hermostunut ja muiden mielipiteistä riippuvainen. Keskity omaan maailmaasi ja tee siitä itsesi näköinen. Älä ajattele niitä, jotka ovat mielestäsi tyhmiä.

Vierailija
14/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt mikä ton kysymyksen tarkoitus on.

Aiheuttaa häpeää sille keltä kysytään?

Saada se henkilö pois kyseisestä vessasta?

Aiheuttaa yleistä hämmennystä?

V*ttuilla?

Pelkkää ajattelemattomuutta ilman tarkoitusta?

Vierailija
15/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että nainen. 

Vierailija
16/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin vain, että "ihan oikeassa vessassa olen. En ole idiootti, oletko sinä?"

Vierailija
17/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ne jotka vain toteaa jossain yleisessä vessassa että "tää on naisten/miesten vessa". Siis vain toteaa ja olettaa että reagoit siihen jotenkin :D ite jäisin vaan tuijottamaan toteajaa tonnin seteli-ilmeellä kunnes tilanne päättyy.

http://sketsi.net/wp-content/uploads/2015/10/tonnin-seteli-1-e1444080921798.jpg

Vierailija
18/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpis itse oot? 

Vierailija
19/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, vaan poistuisin paikalta. Sukupuolestani ei ole mitään epäselvyyttä, joten en edes miettisi asiaa sen pidemmälle.

Vierailija
20/55 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi voisitteko toistaa, en kuullut mitä sanoitte." Epätodellisen oloisissa tilanteissa joskus auttaa se, että kokeilee toistaako aloittaja omituisen tekonsa. Jos toistaa, suhtautuisin tähän sukupuoleni kysyjään kuin ihmiseen jolla ei ole kaikki kunnossa. Ohittaisin kysymyksen enkä jatkaisi siitä enää hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän