Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaisitte ihmiselle joka kysyy sukupuoltasi yleisessä vessassa?

Vierailija
16.09.2016 |

Menin erään tavaratalon vessaan (pelkät kopit). Kun tulin pesemään käsiäni niin vieressä käsiään kuivaava arviolta keski-ikäinen kysyi: "Ootko sä mies vai nainen? Taidat olla väärässä vessassa.." Hämmennyin niin paljon että lähdin vain ulos enkä jäänyt keskustelemaan asiasta sen tuntemattoman ihmisen kanssa.

Mitä tuollaisessa tilanteessa kannattaa/pitää vastata? Kokemuksia kellään? En ole ajatellut että sukupuoleni olisi niin epäselvä että se pitää kyseenalaistaa tuollaisessa tilanteessa. Tiedän että olisi ehkä pitänyt jotain sanoa mut jäädyin niin pahasti että aivot lopetti toimintansa... :D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vessassa pisuaarilla ihan normisti käännyn kesken virtsailun kysyjään päin, niin eiköhän se hänelle selviä, kun lahkeensa kastuu.

Vierailija
42/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Miesten vessassa pisuaarilla ihan normisti käännyn kesken virtsailun kysyjään päin, niin eiköhän se hänelle selviä, kun lahkeensa kastuu.

Tullaanko sinulta pisuaarilla kyselemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pukeuduin peittäviin huppareihin ja pipoon ja muutaman kerran joku täti tuli raivoamaan että olen väärässä vessassa. Oli se kyllä aika vaivaannuttavaa teininä, en oikein osannut kuin mumista olevani tyttö. Eivät edes pyytäneet anteeksi.

Vierailija
44/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei kerrottu kumpaa sukupuolta kysyjä on. Jos nainen vastaisin että sitten taidetaan olla molemmat väärässä wc:ssä. Jos mies voisin kuvitella että olen taicainakin jompikumpi on.

Vierailija
45/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Tullaanko sinulta pisuaarilla kyselemään?

Juu, ilmeisesti vehkeen koko vaikuttaa asiaan. Kyselijän sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisenkin näkee välittömästi. JOS jollain ihmeen tavalla kyselijä miestenvessassa on ollut nainen, niin hän pyörtyy. Jos mieshetero, niin alkaa sättiä ja riidellä, ettei hän mikään homo ole, jos on mieshomo, niin katsoo haltioituneena silmiin ja avaa suunsa.

Vierailija
46/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sä päädyit tähän AP:n keksimään juttuun?"

Vierailija
47/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lokeroi itseäni, minä olen minä. Sopiiko jos suoritan tarpeeni, mukavaa juhannusta.

Vierailija
48/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jaa!  haluatko lähteä mukaani tarkistamaan? Voitaisiin vaikka mennä urologille/gynekologille ja pyytää häneltä arviota? SInä tietenkin maksat, koska halusit asian selvittää"

Vierailija
49/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon on hyvä vastata vaikka gender queer, niin ei tarvitse pelätä, että on valinnut sukupuoleensa nähden väärän vessan.

Plussaa tulee kysyjän naamalle leviävästä hölmistyneestä ilmeestä.

Vierailija
50/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vastaisitte ihmiselle joka kysyy sukupuoltasi yleisessä vessassa?"

Esittöisin vastakysymyksen: Kummasta sukupuolesta olet kiinnostunut?

Vierailija
51/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kysy.

Vierailija
52/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nainen"

Vierailija
53/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin, koska en näytä ollenkaan mieheltä vaan olen nainen. En vastaisi mitään, koska se ei kuulu kenellekään.

Vierailija
54/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iskenyt silmää, tarttunut itseäsi haaroista ja kysynyt "mites olis?"

Vierailija
55/55 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sika"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan