Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna Karalahden naaman kunto!

16.09.2016 |

Itsellä alkanut olee vissiin pahaa ikäkriisiä, kun ensimmäiset rypytkin alkaa muodostumaan.
Tosin naama on vielä todella sileä, eikä kukaan muka huomaa näitä mun alkavia juonteita, mutta tulimpa tyytyväiseksi, kun huomasin miten paljon ryppyjä on tällä naisella, ikää meillä kummallakin 28 vuotta.

Enkä ole mitään tuonnepäinkään omien juonteideni kanssa. Voisin kuvitella että ehkää 10v päästä sitten :)

Nanna on varmaan ottanut paljon aurinkoa, mutta onko treenaaminen muka myös noin rasittavaa iholle???
Tietysti geenit vaikuttavat joo....

https://www.instagram.com/p/BGlfqNZE5YI/?taken-by=nanna.karalahti&hl=fi

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kateellinen ap. Hanki nyt jotain sisältöä elämääsi ettei tarvitse tällaisia miettiä 😊

2/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekoltee aluekin näyttää todella kärsineeltä ja vanhalta. Miksi ihmiset haluaa pilata itseään auringon otolla??? ja leikkiä samalla terveydellään.

Miksi sitä väriä ei voi ottaa purkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mikä tossa kuvan ihossa oli ongelma? Erittäin hyvä iho hänellä

Vierailija
4/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo kakskymppisenä nämä samat rypyt silmien ympärillä ja otsassa kuin nyt nelikymppisenäkin.

Vierailija
5/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 34 eikä mulla ole vielä läheskään tuollaisia juonteita ja ryppyjä. Tuolla on varmaan tosi huonot geenit.

Vierailija
6/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta tulimpa tyytyväiseksi, kun huomasin miten paljon ryppyjä on tällä naisella, ikää meillä kummallakin 28 vuotta."

Oikeesti, kuinka häiriintynyt pitää olla kun tulee tyytyväiseksi toisen naisen rypyistä?! AP, sun kaltaisille kateellisille ja katkerille ämmille on helvetissä ihan oma paikka.

Vierailija
7/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämamma88 kirjoitti:

Dekoltee aluekin näyttää todella kärsineeltä ja vanhalta. Miksi ihmiset haluaa pilata itseään auringon otolla??? ja leikkiä samalla terveydellään.

Miksi sitä väriä ei voi ottaa purkista.

Edelleen ap, ei meillä muilla ole aikaa eikä edes mielenkiintoa miettiä jonkun ryppyjä.

Vierailija
8/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naururyppyjähän nuo suurimmaksi osaksi ovat. Onko ap:lla naamassa botoksia tms. niin paljon ettei naama ja silmät taivu hymyyn, vai mitä ihmettä?

9/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kateellinen ap. Hanki nyt jotain sisältöä elämääsi ettei tarvitse tällaisia miettiä 😊

Ei ole kateutta :) vaan ihmetystä!! :o luulisi noiden julkisuudessa pyörivien haluavan pitää ulkonäöstään huolta, terveydestään etenkin noi jotka siitä aiheesta vielä paasaa.

Vierailija
10/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta näyttää tuokin kuivakka korppu ryppyineen ihan freesiltä Jere-papan rinnalla :D

Vierailija
11/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta tulimpa tyytyväiseksi, kun huomasin miten paljon ryppyjä on tällä naisella, ikää meillä kummallakin 28 vuotta."

Oikeesti, kuinka häiriintynyt pitää olla kun tulee tyytyväiseksi toisen naisen rypyistä?! AP, sun kaltaisille kateellisille ja katkerille ämmille on helvetissä ihan oma paikka.

Juu, en ymmärrä miten ulkonäkökeskeinen narsisti täytyy olla että toisten kuvissa tulee tuollaisia ajatuksia mieleen. "Jes!! Tollakin on enemmän ryppyjä kuin mulla! Hyvä minä :)"

12/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 34 eikä mulla ole vielä läheskään tuollaisia juonteita ja ryppyjä. Tuolla on varmaan tosi huonot geenit.

Aivan. Siis Nannallahan on todella näkyvät uurteet otsassa ja niitä on monta, vaikka on meikkiäkin niin näkyvät noin selvästi. Naururypytkin on aika runsaat.

En ole edelleenkään vahingon iloinen, mutta saanhan mä olla iloinen siitä että olen itse säilynyt erinomaisesti, koska luulin että minä olen vanhentumassa etuajassa, mutta en olekkaan! :)

Vierailija
13/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kyllä oli ryppyjä, vaikka olivatkin naururyppyjä. Hänen iläisekseen oli poikkeuksellisen paljon.

Mulla on ikää 20 vuotta enemmän. Ryppyjä toki löytyy, mutta ei likikään tuota määrää kuin Nannalla. Ja ei, en ole käyttänyt botoksia tai muitakaan täyteaineira koskaan.

Vierailija
14/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ryppyjä paljon kakskasiksi. Mutta kaunis hän silti on, ainakin tässä kuvassa. Mutta tosiaan, menisi 35-42 ikäisestä!

Vierailija
15/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko / solarium tekee paljon tuhoa iholle, ja niitä nuoret naiset nauttii jopa viikottain suuria määriä "täydellisen ja pysyvän rusketuksen" toivossa. 

Sit jos kuvaan lisätään vielä tupakointi, niin tuhot voi olla aika mittavia jo nuorella iällä. 

Enkä puhu aloituksen henkilöstä, vaan ihan yleisellä tasolla. 

Vierailija
16/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannan ihosta huomaa, että auringossa on viihdytty. Etenkin dekolteen alue on ihan täynnä luomia ja muita pigmenttimuutoksia, joita auringonotto aiheuttaa. Ja näkyy noita läiskiä olevan kasvoissakin. Silmärypyt ovat osittain ilmejuonteita, mutta kyllä elämäntavat (ja geenitkin) vaikuttavat. Kova treenaaminenhan vanhentaa. Mistä muuten joku voisi olla kateellinen tuolle naiselle?

Vierailija
17/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Kyllä oli ryppyjä, vaikka olivatkin naururyppyjä. Hänen iläisekseen oli poikkeuksellisen paljon.

Mulla on ikää 20 vuotta enemmän. Ryppyjä toki löytyy, mutta ei likikään tuota määrää kuin Nannalla. Ja ei, en ole käyttänyt botoksia tai muitakaan täyteaineira koskaan.

No naururypythän kertoo vain siitä että henkilö on hymyillyt ja nauranut paljon. En ehkä ylpeilisi tuollaisella että olisin 50 vuotta elänyt hapannaamana.

Vierailija
18/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Kaikkihan noi fitnes-ihmiset näyttää tolta. Rasva ihon alla silottaa ryppyjä. Mikä on Ap: ongelma kun näin typerän aloituksen teit? Oot läski?

Vierailija
19/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin 28-v ja samanlailla ryppyjä tullut. Olen pohdiskellut liikaa.

Vierailija
20/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen vanhentaa. On varmaan nuoremman näköinen parin vuoden päästä, kun vauva ei enää valvota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi