Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna Karalahden naaman kunto!

16.09.2016 |

Itsellä alkanut olee vissiin pahaa ikäkriisiä, kun ensimmäiset rypytkin alkaa muodostumaan.
Tosin naama on vielä todella sileä, eikä kukaan muka huomaa näitä mun alkavia juonteita, mutta tulimpa tyytyväiseksi, kun huomasin miten paljon ryppyjä on tällä naisella, ikää meillä kummallakin 28 vuotta.

Enkä ole mitään tuonnepäinkään omien juonteideni kanssa. Voisin kuvitella että ehkää 10v päästä sitten :)

Nanna on varmaan ottanut paljon aurinkoa, mutta onko treenaaminen muka myös noin rasittavaa iholle???
Tietysti geenit vaikuttavat joo....

https://www.instagram.com/p/BGlfqNZE5YI/?taken-by=nanna.karalahti&hl=fi

Kommentit (26)

21/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö. Kaikkihan noi fitnes-ihmiset näyttää tolta. Rasva ihon alla silottaa ryppyjä. Mikä on Ap: ongelma kun näin typerän aloituksen teit? Oot läski?

Minähän kerroin aloituksessa ongelmani jo :) olen potenut jotain ihme henk.kohtasta kriisiä, ja mies sanoo että se alkaa varmasti sitä kolmenkympin kriisiä.

Ensimmäisten juonteiden tuleminen muistutti minulle, että minä oikeasti en ole kohta enää tosi nuori :D

mutta onneksi on lapset saatu ja kaikki muukin, voi siltä osin vanhetakkin hyvillä mielin.

Vierailija
22/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Nanna tosi ryppyinen ja vanhan näköinen ikäisekseen, miksi sitä ei saisi sanoa? Esim. se Jeren eksä ja Stellan äiti Oksana taitaa olla melkein 10v Nannaa vanhempi, mutta näyttää nuoremmalta. Tosi kaunis nainen muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan Nanna tosi ryppyinen ja vanhan näköinen ikäisekseen, miksi sitä ei saisi sanoa? Esim. se Jeren eksä ja Stellan äiti Oksana taitaa olla melkein 10v Nannaa vanhempi, mutta näyttää nuoremmalta. Tosi kaunis nainen muutenkin.

Asiaa!! en ymmärrä miksi ihmiset suivaantuu jostain tälläisestä. Niimpä muuten onkin toi Oksana juttu :D paljon nuoremman näköinen.

Itselläni on neljä pientä lasta, että en nyt väittäs että lapsetkaan välttämättä vanhentaa.

Vierailija
24/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Kyllä oli ryppyjä, vaikka olivatkin naururyppyjä. Hänen iläisekseen oli poikkeuksellisen paljon.

Mulla on ikää 20 vuotta enemmän. Ryppyjä toki löytyy, mutta ei likikään tuota määrää kuin Nannalla. Ja ei, en ole käyttänyt botoksia tai muitakaan täyteaineira koskaan.

No naururypythän kertoo vain siitä että henkilö on hymyillyt ja nauranut paljon. En ehkä ylpeilisi tuollaisella että olisin 50 vuotta elänyt hapannaamana.

Niin, sinähän sen taidat tietää, kun kuvittelet ihmisten olevan hapannaamoja. Taitaa kertoa enemmän sinusta kuin minusta. Tervein 48 v, joka nauraa useimpien duomalaisten mielestä liikaa. Suhtautuu kaikkeen positiivisesti ja hymyilee niin paljon, että työkaveri on sanonut minua auringoksi. Elämä ei parane murehtimalla, on tartuttava toimeen.

Vierailija
25/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samat otsarypyt jo 16 vuotiaana, kuin nyt kun olen 28. Hieman roikkuvien silmäluomien takia olen nostanut kulmiani automaattisesti ja se on sitten pidemmän päälle aiheuttanut ryppyjä. Ensimmäisen kerran sain kuulla otsarypyistäni 22 vuotiaana. Sitä ennen en ollut koskaan edes huomannut niitä! Sen jälkeen olen yrittänyt olla jännittämättä otsaani. Muualla ei ole pahemmin ryppyjä. Minäkin oken huomannut, että lapsen jälkeen olen huomattavasti vanhentunut, mutta yhdistän sen ennemminkin hymyilyn lisääntymiseen ->naururypyt, kuin unenpuutteeseen.

Vierailija
26/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näyttää enemmän siltä, että hänellä on kuiva iho. Ihon kosteutusta sisältä päin ja muutama kasvokuorinta niin veikkaanpa, että aivan eri näköinen. Mutta silti hän on upeannäköinen ja hyväihoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän