Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että semmoset mammuttimarkkinat ;-(

Vierailija
16.09.2016 |

Ostin kahta "tarjoustuotetta". Molemmissa kassa yritti rahastaa normaalihintaa. Tappioni olisi ollut 30 eur.
Kassa kyseli sitten ivallisesti että "pitäskös näissä olla jotain muuta".
Ison liikkeen kauppias tekee päivässä kymppitonnien näillä narutuksilla tilin.
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin ketjun Keskolle saa nähdä mitä sieltä sanovat, selviää ainakin kusettaako Ap

Saa nähdä kuinka nopeasti lukevat sähköposteja. Veikkaan, että tämä tulee poistumaan. 😂

Sie taiat olla vähä yksniitinen? Ei mitään valitusta kirjaudu mihinkään kun kassa välittömästi korjaa virheen ;-)

Ja valehtelukii on rummoo.

Vierailija
102/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo K-kaupoissa saa olla tarkkana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluu tietää niin Lappeenrannassa kaukaalla (standertskjöldinkatu) k-kaupassa aina väärin kassalla, jos ostat ale tuotteita..

Vierailija
104/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari on ainoa kauppa jossa pysähdyn aina tarkistamaan kuitin. Siperia opettaa. Olisiko liikaa sekavia tarjouksia työntekijöiden ja kassajärjestelmien kapasiteettiin nähden? Prismassa on minulle sopiva hintataso, pysyy verenpaineet paremmin kurissa ennen kassoja ja kassojen jälkeen.

Vierailija
105/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta poiketen huvitti suunnattomasti Citymarketin pingviinituuttipaketti tarjoukset. Aiemmin kesällä oli 2pkt 5e ja nyt vastikään 3pkt 10e. Niitä sitten ihmiset hamstras 😂.

Toinen hauska on nämä K-kauppojen 3 pkt kahvia 10 eurolla tarjoukset (eli hinnaksi tulee 3,33e/pkt). Niitä ihmiset hamstraa ja S-ryhmällä niiden normaali hinta on 2,99-3,29 e/pkt. :'D

se pakettitarjous on kyllä 4 pakettia cittarissa:)

Vierailija
106/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat kusettaa ihmisiä. Oikeasti hintojen halpuuttaminen pitäisi tehdä niin, että ei olisi mitään tarjouskampanjoita, vaan kassalla saat kaikesta -20% ale. 

Kuluttajat maksavat joka ikisen tarjouskampanjan tuotteiden hinnoissa. Käytetään mainostoimistoa, mainoslehtisiä tulee, tv-mainoksia. 

Mitä se kertoo, että kun hintoja halpuutetaan, niin joidenkin tuotteiden hinta laskee, mutta toisten nousee reilusti? 

Miksi te ostatte vettä kaupasta?  Eineksen on vedellä jatkettua tavaraa, ja kinkut vettä täynnä. 

Ostakaa serranokinkkua tai italian kinkkua, se on tiivistä ja hyvää. 

Mieluummin ostan aitoa tuotetaa ja juon erikseen vettä. 

Vierailija
107/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi ihmiset ovat niin lihavia nykyään? 

Ne on ne aromiaineet, kun kaikkialla on. Ne käskee aivoja syömään lisää ja lisää. 

Evoluutio on järjestänyt asian niin, että ne jotka ovat syöneet aromaattisia ruokia, ovat säilyneet hengissä, kun ovat ymmärtäneet syödä. 

Mutta nyt ne aromiaineet on niin suuria määriä kaikkialla, että se syötättää. Ne ruoat käskee aivojen syödä lisää ja lisää !

Kokeilkaa olla kuukausi ilman yhtään aromiainetta, huomaatte, että laihtuu ihan itsestään. 

Vierailija
108/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani tuli mieleeni tapaus vuosien takaa, kun ostin perheeni kanssa Tampereen  Lielahden Citymarketista kengät ja samalla kertaa muutakin tavaraa. Kun kassa ilmoitti loppusumman, jäin miettimään, että miten se noin paljon maksaa. Maksoin ostokset ja kassakuitin saatuani huomasin, että kassa olikin veloittanut kengistä kaksi kertaa!

Huomautin asiasta kassalle, jonka jälkeen kassa vain käski ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Ei mitään pahoitteluja tai anteeksipyyntöä. Kassan norsunvitun ilmekin jo kertoi paljon palveluhalukkuudesta.

Tarkistakaa, hyvät ihmiset, aina kassakuitti! Juuri Citymarketin veloituksissa on ollut ylivoimaisesti eniten huomautettavaa vuosien varrella. Tyypillisin virhe on ollut tarjoustuotteen veloitus normaalihintaan.

Vierailija
109/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, 80€ on se summa mikä maksetaan kerran eli ns. kortin hinta. Sen jälkeen kun sinulle on kertynyt bonuksia tuon 80€ verran, saat kyllä bonusta joka ostosta.

No ei meidän alueella saa :)

Vierailija
110/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin tosi kyllästynyt noihin Mammuttimarkkinoihin ym. isompien kauppojen tempaisuihin. Niissä on aina ne samat tarjoukset (eli joku meikki/hygieniatuote Lumenelta, Poutun marinoitua possua, puolalaisia omenoita, joku kahvitarjous ja lava jogurttia pari senttiä halvemmalla ym.) ja kun en itse esim. osta noita meikkituotteita tai marinoitua lihaa, niin laihaksi jää saldo. Cittarissa tulee aina virheitä kassalla, kun eivät kirjaa hintoja uusiksi ajoissa. Plääh.

Vierailija
111/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en vaan meidän cittarissa ole huomannut. Olisko se sitten kauppiaan mukaan.

S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!

Niin se prisma on nyt muuten edulisempi ihan tutkitusti..että ihan sama alkaako bonus myöhemmin kertymää.

No mun ostoksissa niitä edullisempia on puolin ja toisin. Ei suurta eroa yhteissummassa. Mutta valitsen K-ketjun, koska meidän kaupungissa siellä on parempi valikoima eikä kaupassa palele. Ja hyviä tarjouksia usein.

Vierailija
112/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs asiakas sanoi kerran kuittia tarjotessani, että ei, hän ei koskaan ota kuittia. Että kyllä se on kassan homma katsoa että kaikki hinnat menee oikein eikä kuitissa ole virheitä! Juu selvä.... :D

Vierailija
113/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en vaan meidän cittarissa ole huomannut. Olisko se sitten kauppiaan mukaan.

S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!

Tarkoitat varmaan, että bonusta alkaa kertyä vasta, kun jäsenmaksu on hoidettu? Jäsenmaksu on 100€, josta yleensä maksetaan se 20€ heti ja sit ootellaan et se loppu 80€ täyttyy sillä bonuskortilla vedellessä. Sen jälkeenhän saat bonuksia, vaikka ostaisit tikkarin kuussa.

Jäsenmaksun määrä riippuu asuinpaikasta. Esim. mulla tais olla 40e (HOK-elanto eli pk-seutu). Sen voi maksaa heti tai maksattaa bonuksilla.

Itse asiaan, ei ole kyllä yhtään ikävä kaupan kassalle! Itse olin vielä vuokratyöläisenä, joten työpaikka vaihtui päivittäin. Enkä tietenkään voinut tietää tarjouksista ellei niistä oltu erikseen mainittu.

Kaiken huippu oli, kun mies tuli nuoren lapsensa kanssa ja rupesi sitten minulle raivoamaan väärästä hinnasta. Soitin osastolle ja he kertoivat että miehellä on väärä tuote. Tästä huolimatta (asiakkaan oma moka) mies jatkoi raivoamista minulle, jolla ei ollut mitään osaa eikä arpaa tilanteeseen. Siinä sitten piti pahoitella vaikka mieli olisi tehnyt sanoa että sori, mä oon vaan töissä täällä. Hienon esimerkin antoi lapselleen. :)

Vierailija
114/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kahta "tarjoustuotetta". Molemmissa kassa yritti rahastaa normaalihintaa. Tappioni olisi ollut 30 eur.

Kassa kyseli sitten ivallisesti että "pitäskös näissä olla jotain muuta".

Ison liikkeen kauppias tekee päivässä kymppitonnien näillä narutuksilla tilin.

Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.

Ootko noin tyhhmä? 😂😂😂

Ei siitä kassakoneelta voi mitään toimenpiteitä tehdä! Pitää mennä toimistoon ja hoitaa se siellä SAP-järjestelmässä.

Vierailija
115/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tuli mieleeni tapaus vuosien takaa, kun ostin perheeni kanssa Tampereen  Lielahden Citymarketista kengät ja samalla kertaa muutakin tavaraa. Kun kassa ilmoitti loppusumman, jäin miettimään, että miten se noin paljon maksaa. Maksoin ostokset ja kassakuitin saatuani huomasin, että kassa olikin veloittanut kengistä kaksi kertaa!

Huomautin asiasta kassalle, jonka jälkeen kassa vain käski ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Ei mitään pahoitteluja tai anteeksipyyntöä. Kassan norsunvitun ilmekin jo kertoi paljon palveluhalukkuudesta.

Tarkistakaa, hyvät ihmiset, aina kassakuitti! Juuri Citymarketin veloituksissa on ollut ylivoimaisesti eniten huomautettavaa vuosien varrella. Tyypillisin virhe on ollut tarjoustuotteen veloitus normaalihintaan.

Et sitten voinut heti asiasta kysyä kun kerran ihmettelit? :D Ja kun tuote on maksettu niin kassa ei sille enää mitään voi, se on Infon hommia sitten. Ens kerralla jos mietityttää niin kysy asiasta heti äläkä vasta maksettuasi, niin kassa voi sitten asian korjata jos on korjattavaa.

Vierailija
116/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vuosia käynyt Itiksen City-Marketissa ja koskaan ei ole huijattu.

Hehe... Ettet vain olisi itse kauppias?

Kyllä maar ns. alennussysteemit ovat k*sseet aika monesti Itiksessä, Palautetta on myös annettu. Ikävintä on se, että isolla printatun tarjouslapun alle on pantu normaalihintaisia tuotteita. Ei ole vain yksi kerta.  Panin jopa boikottiin paikan vähäksi aikaa, kun kyllästyin "vääntämiseen" ja asiakkaan tyhmänä pitämiseen ja syyllistämiseen. No, tarvii varmaan käydä taas testaamassa, jos ei pelitä niin kaupoissa löytyy.

Vierailija
117/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Keskon kauppiaat ihan syyttä ajele Audeilla...

Mikä on sallittu automerkki kauppiaalle?

Joku normi Opel tai Toyota.

Jos ruokakauppias ajelee liian hienoilla Lexuksilla, Porscheilla tai kalliilla Bemarilla niin kyllä mulla tulee mieleen, että daa taidanpa maksaa ruuastani liikaa.

Vierailija
118/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään Jyväskylässä. Plussakortin vinguttamisen jälkeen loppusummasta katosi 25 €, eli pidän tarjouksia ihan hyvinä. Ostin mm. pyykinpesuainetta (4 kpl 10 €), Coca Cola Zeroa, banaaneja, muita tarjoushedelmiä ja vihanneksia, juustoa, shampoota, Lumenen puhdistustuotteita tyttärelle, vessapaperia, astianpesukoneainetta...mitähän kaikkea muuta. Oli kiire pakkaamaan, joten vingautin plussakortin vasta lopussa (yleensä teen sen heti kun eka tuote on luettu), joten hintaero konkretisoitui oikein kunnolla.

En käytä juurikaan K-kauppoja, koska ovat kalliita, mutta näiden Mammuttimarkkinoiden aikaan on hyviä tarjouksia.

Vierailija
119/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voinut heti asiasta kysyä kun kerran ihmettelit? :D Ja kun tuote on maksettu niin kassa ei sille enää mitään voi, se on Infon hommia sitten. Ens kerralla jos mietityttää niin kysy asiasta heti äläkä vasta maksettuasi, niin kassa voi sitten asian korjata jos on korjattavaa.

Kuittihan tulee käteen vasta kun tavarat on maksettu. Jos ostaa paljon kerralla, niin vaikea arvioida onko siinä todella veloitettu liikaa ennenkuin näkee kuitin. Kassat ovat ainakin tähän asti voineet korjata pieniä summia, mutta ärsyttävää ja hidasta jäädä niitä selvittämään.

Vierailija
120/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle eräs asiakas sanoi kerran kuittia tarjotessani, että ei, hän ei koskaan ota kuittia. Että kyllä se on kassan homma katsoa että kaikki hinnat menee oikein eikä kuitissa ole virheitä! Juu selvä.... :D

Juu, me kassat muistetaan kaikkien tuhansien tuotteiden hinnat ja tarjoushinnat, jotka vaihtelee todella usein. :D

Täällä meidän cittarissa, ei oo ainakaan mulle tullut vastaan mitään mammuttitarjousta, joa ei olis oikein koneella. Mikähän tuote on ollut kyseessä?

Meillä on semmone käytäntö, että kun asiakas sanoo väärästä hinnasta, me soitetaan heti osastolle ja selvitetään asia (ja koska me tarvitaan lupa kaikkiin korjauksiin). Ja sitte se asia jää osastolaisen hoidettavaksi, jos on esim vanha hintalappu, väärä hinta tms.