Että semmoset mammuttimarkkinat ;-(
Ostin kahta "tarjoustuotetta". Molemmissa kassa yritti rahastaa normaalihintaa. Tappioni olisi ollut 30 eur.
Kassa kyseli sitten ivallisesti että "pitäskös näissä olla jotain muuta".
Ison liikkeen kauppias tekee päivässä kymppitonnien näillä narutuksilla tilin.
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en vaan meidän cittarissa ole huomannut. Olisko se sitten kauppiaan mukaan.
S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!
Tarkoitat varmaan, että bonusta alkaa kertyä vasta, kun jäsenmaksu on hoidettu? Jäsenmaksu on 100€, josta yleensä maksetaan se 20€ heti ja sit ootellaan et se loppu 80€ täyttyy sillä bonuskortilla vedellessä. Sen jälkeenhän saat bonuksia, vaikka ostaisit tikkarin kuussa.
Lähicittarissa on aina hintaongelmia. Melkein joka päivä sai korjauttaa jonkun. Kauppias vaihtui ja ongelma korjaantui. Nyt on kyllä ongelmana vielä alennusilmoitusten tulkinnanvara tai vaikeaselkoisuus. Joskus on vaikea tutkia esim. jäätelöitä. Kaikki valion 50- 152g tuutit tarjouksessa. Siisnä sitten etsit tuottteista grammamäärät. Muita hankalampiakin ilmoituksia on ollut. Sellaisia joita myyjätkään eivät ole osanneet tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu paskaa, tarkastettiin juuri eilen järjestelmästä että kaikki mammutti tarjoukset todellakin tulee koneelta!! Joten kerro nyt ihmeessä mikä tuote ei tule... Mielenkiinnoolla odotellaan
Mitä sä riehut? Tuskin ap kävi sun cittarissas! Mäki olen meinaan huomannut, että keskon liikkeissä ammattitaidon laatu vaihtelee tosi paljon. Toisissa paikoissa homma toimii ja toisissa paikoissa saa aina miettiä ja leikkiä neiti etsivää ja löytää kuiteista virhe.
Joten ap tuskin oli sun rakkaassa cittarissas.
Mammuttitarjoukset laitetaan pääkonttorista! Ja ne on ajat sitten jo päätetty!
Cittari ei ole mulle mikään rakas, vaan työpaikka mutta mielenkiinnolla odotan tuotetta siksi että pystyn asian tarkastamaan vaikka samantien koneelta, kas kummaa ettei sitä tule😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että vaihdoin ensin Prismaan ja nykyään käyn Lidlissä. Alkoi ketuttaa myös se plussakortti kun tarjoukset koskee vain niitä joilla on se kortti. Syrjintää!
No mikset hommannut plussakorttia? Sehän on ilmainen senkin pölvästi
Itseäni ärsyttää kortien oikeat tarkoitusperät ja varsinkin kun sitä ei reilusti kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että vaihdoin ensin Prismaan ja nykyään käyn Lidlissä. Alkoi ketuttaa myös se plussakortti kun tarjoukset koskee vain niitä joilla on se kortti. Syrjintää!
No mikset hommannut plussakorttia? Sehän on ilmainen senkin pölvästi
Itseäni ärsyttää kortien oikeat tarkoitusperät ja varsinkin kun sitä ei reilusti kerrota.
Etkö sitä tiedä? Se tarkoitus on se, että ihmiset keskittäisivät ostoksensa sinne yhteen kauppaan. Siksi kannattaa olla kaikki kortit ja napsia, joka kaupasta ne parhaat tarjoukset, eikä olla pelkästään yhden kaupan asiakas.
Joensuun keskustan Citymarket on asiakkaan painajainen. Tarjoustuotteet usein loppu jo alkuillasta eli työssä käyvä jää ilman. Raivostuttavinta on kassahenkilöstön vähyys; järkyttävät jonot aina kun porukkaa enemmälti liikkeellä. Joskus olen ollut kassajonossa vielä 15 min sulkemisajan jälkeen. Törkeää brändin väärinkäyttöä kauppiaalta.
Minä olen vuosia käynyt Itiksen City-Marketissa ja koskaan ei ole huijattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne Keskon kauppiaat ihan syyttä ajele Audeilla...
Mikä on sallittu automerkki kauppiaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kahta "tarjoustuotetta". Molemmissa kassa yritti rahastaa normaalihintaa. Tappioni olisi ollut 30 eur.
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.Ei se kassa niitä hintoja korjaa! Vaan laittaa viestiä eteenpäin!
Niin laittaa jos muistaa päivän lopuksi. Siihen mennessä on jo aika monta asiakasta huijattu "tarjouksilla". Olen huomannut, että K-ketjun kaupoissa tarjoustuotteet on hyvin usein unohdettu päivittää kassalle asti.
Vierailija kirjoitti:
Virheitä sattuu juu. Mutta virhe on melkein aina se että tarjoustuotteesta veloitetaan normaalihinta. Vuositasolla kauppias nettoaa kuusinumeroisen summan. Eipä siis ihme että "virheiden" korjaaminen ei kiinnosta. Harva jaksaa tarkastaa kuitteja, nykyään moni jättää kokonaan ottamatta.
Aivan varmaa on että yksikään kauppias ei ohjeista osastovastaavaa kusettamaan tarjouksissa!
Virhe yleensä johtuu siitä että tarjoustuotteen kampanja on loppunut ja lappu on jäänyt vahingossa hyllyn reunaan! Tämän voi myös asiakas itse huomata katsomalla tarjouslappua jossa lukee voimassaoloaika (tietenkään ei ole asiakkaan tehtävä)
Olen monesti kiittänyt asiakasta kun on tullut minulle sanomaan että hei tuolla on vanha tarjouslappu sekä olen antanut tuotteen asiakkaalle ilmaiseksi. ( tämä ohje on tullut kauppiaalta)
Kukaan meistä ei tahallaan laita tarjouslappua jos tuote ei oikeasti ole tarjouksessa, me emme saa siitä muutakuin paskaa niskaamme asiakkailta ja kauppiaalta saarnan että pitää olla huolellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.Ei se kassa niitä hintoja korjaa! Vaan laittaa viestiä eteenpäin!
Niin laittaa jos muistaa päivän lopuksi. Siihen mennessä on jo aika monta asiakasta huijattu "tarjouksilla". Olen huomannut, että K-ketjun kaupoissa tarjoustuotteet on hyvin usein unohdettu päivittää kassalle asti.
Kyllä me ilmoitetaan asiasta heti puhelimella kun sopiva väli tulee. Kukaan siis ei kukaan hyödy tästä, miksi on niin vaikea ymmärtää ettei kukaan työntekijä tahallaan kuseta asiakasta, vai kusettaja sinä että pomosi saisi muutaman euron enemmän rahaa ja silläkin uhalla että saat itse haukut?
Lähetin ketjun Keskolle saa nähdä mitä sieltä sanovat, selviää ainakin kusettaako Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me ilmoitetaan asiasta heti puhelimella kun sopiva väli tulee. Kukaan siis ei kukaan hyödy tästä, miksi on niin vaikea ymmärtää ettei kukaan työntekijä tahallaan kuseta asiakasta, vai kusettaja sinä että pomosi saisi muutaman euron enemmän rahaa ja silläkin uhalla että saat itse haukut?
Jos käyn perjantaina illalla kahdeksan jälkeen kaupassa ja kassa tarjoaa edelleen väärää hintaa tuotteesta, kun tarjoukset ovat tulleet voimaan jos torstaina aamulla, epäilen että joku muu on joutunut huijatuksi. Harvat asiakkaat katsovat kuitteja, kun tekevät isompia ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en vaan meidän cittarissa ole huomannut. Olisko se sitten kauppiaan mukaan.
S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!Tarkoitat varmaan, että bonusta alkaa kertyä vasta, kun jäsenmaksu on hoidettu? Jäsenmaksu on 100€, josta yleensä maksetaan se 20€ heti ja sit ootellaan et se loppu 80€ täyttyy sillä bonuskortilla vedellessä. Sen jälkeenhän saat bonuksia, vaikka ostaisit tikkarin kuussa.
Jäsenmaksun olen maksanut jo vähintään10 vuotta sitten. Ihan bonuksia tarkoitan, ei makseta ollenkaan jos ei osta vähintään 80 €:lla kuukaudessa.
Lisäksi valikoima täällä huonompi S-marketissa kuin K-Supermarketissa, hinnoissa ei juuri eroja. Sen vuoksi valitsen K-kaupan ja bonuksia saa heti.
Vierailija kirjoitti:
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.
Tuollainen rahastus on äärimmäisen HARVINAISTA sittarissa, sillä minua kanta-asiakkaana EI OLE KERTAAKAAN yritetty vetää nenästä, joten tyhjää horiset!
Vierailija kirjoitti:
Mites sun elämä? Asumistuki, lapsilisät, terveydenhuolto, kotihoidontuki...kukahan sen maksaa? Harmi, ettei Audeja jaella ilmaiseksi, kun on oikein viitsinyt synnyttää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun elämä? Asumistuki, lapsilisät, terveydenhuolto, kotihoidontuki...kukahan sen maksaa? Harmi, ettei Audeja jaella ilmaiseksi, kun on oikein viitsinyt synnyttää lapsia.
Samat etuudet Keskon kauppiailla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassalla ei voi korjata hintoja kassajärjestelmään. Myyjä voi sillä hetkellä korjata kyseisen tuotteen tarjoushintaiseksi. Ihan turha sille myyjälle on rähistä, antakaa palautetta itse KAUPPIAALLE. Hän voi sitten höykyttää vastaavia huolehtimaan oman alueensa paremmin. Joku opiskelija kassamyyjä tuskin edes tietää ulkoa kaikkia tarjouksia ulkoa, niitä on niin toivottoman paljon.
Jos mun työssäni joku asia mättää, niin minä menen esimiehelleni sanomaan. Sama se noilla kassatytöillä. Jos päivässä on 30 tuotetta, jonka hinta on päin persettä niin kyllä se on myös sen kassatytön homma sanoa jollekin esimiehelle että taas oli tuotteiden hinnat päin persusta ja työnteko on todella hankalaa sekä hänelle että kiusallista myös asiakkaille. Eri asia sitten on valittaako asiakas kauppiaalle tms.
Tämä on muuten jännä, itselläni on useita kavereita jotka ovat tai ovat olleet kassalla töissä (muuallakin kuin Cittarissa). Kaikki he ovat työstään avautuessaan puhuneet tyyliin "miks asiakas urputtaa mulle, luuleeks se että kassa niistä hintalapuista päättää" jne. Moni heistä on ottanut valitukset henkilökohtaisina loukkausyrityksinä, vaikka itse luulen, että valittajien ajatuksena on, että kassa välittää palautteen eteenpäin. Tietysti asiakkaiden joukossa on varmasti asiattomastikin käyttäytyviä, mutta jutut ovat välillä tyyliin "taas se yks ämmä tuli vinkumaan kun vaa'at punnitsee karjalanpiirakan eri painoisiksi, minkä mä sille mahdan". Mietityttää, että kuinkahan paljon asiakaspalautetta menee ohi ylemmän tahon korvien, kun kassat pitävät sitä henkilökohtaisena vittuiluna, kiusaamisena ja työnsä häiritsemisenä. Asiakaspalaute on kuitenkin yritykselle tärkeä asia, ja sen jättämisen olisi hyvä olla asiakkaalle mahdollisimman vaivatonta. Helpompi on mainita puutteista kassalla maksettaessa kuin alkaa selvittää pikkujutun vuoksi, mistä tavoittaisi kauppiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!Tarkoitat varmaan, että bonusta alkaa kertyä vasta, kun jäsenmaksu on hoidettu? Jäsenmaksu on 100€, josta yleensä maksetaan se 20€ heti ja sit ootellaan et se loppu 80€ täyttyy sillä bonuskortilla vedellessä. Sen jälkeenhän saat bonuksia, vaikka ostaisit tikkarin kuussa.
Jäsenmaksun olen maksanut jo vähintään10 vuotta sitten. Ihan bonuksia tarkoitan, ei makseta ollenkaan jos ei osta vähintään 80 €:lla kuukaudessa.
Lisäksi valikoima täällä huonompi S-marketissa kuin K-Supermarketissa, hinnoissa ei juuri eroja. Sen vuoksi valitsen K-kaupan ja bonuksia saa heti.
Tämä on osuuskauppakohtaista, miten bonus alkaa kertyä. Täällä alkaa kertyä ensimmäisestä eurosta lähtien, ja jossain muualla tarvitsee ensin ostaa tietyllä summalla.
Itse työskentelen Turun cittarissa ja oudolta tuntuu tämä myyjien hakkuminen. Minun kaikki työkaverit ovat todella mukavia ja ystävällisiä ja koskaan en ole huomannut että joku työkavereitani olisi ivaillut asiakkaille, päinvastaista näkee kyllä päivittäin.
Meilläkin kaikki mammuttitarjoukset tulee kyllä koneelta ja jopa tarjouslaput lähetetään automaattisesti keskolta joten mielenkiinnolla minäkin odotan mikä tuo tuote on Ap:n tapauksessa.