Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että semmoset mammuttimarkkinat ;-(

Vierailija
16.09.2016 |

Ostin kahta "tarjoustuotetta". Molemmissa kassa yritti rahastaa normaalihintaa. Tappioni olisi ollut 30 eur.
Kassa kyseli sitten ivallisesti että "pitäskös näissä olla jotain muuta".
Ison liikkeen kauppias tekee päivässä kymppitonnien näillä narutuksilla tilin.
Masentavinta oli että vaikka minä sainkin oikean hinnan, mihinkään toimenpiteisiin virheen korjaamiseksi kassajärjestelmässä ei ryhdytty, vaan rahastus jatkui.

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina kun asioin Cittarissa, niin jonossa on joku joka valittaa väärästä hinnasta.

Vierailija
22/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu paskaa, tarkastettiin juuri eilen järjestelmästä että kaikki mammutti tarjoukset todellakin tulee koneelta!! Joten kerro nyt ihmeessä mikä tuote ei tule... Mielenkiinnoolla odotellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjous siis tarkastettiin ja sain alennuksen!

Niin mutta kerro mikä tuote!! Voidaan sitten mekin tarkastaa puhutko paskaa vai et!

Vierailija
24/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla ei voi korjata hintoja kassajärjestelmään. Myyjä voi sillä hetkellä korjata kyseisen tuotteen tarjoushintaiseksi. Ihan turha sille myyjälle on rähistä, antakaa palautetta itse KAUPPIAALLE. Hän voi sitten höykyttää vastaavia huolehtimaan oman alueensa paremmin. Joku opiskelija kassamyyjä tuskin edes tietää ulkoa kaikkia tarjouksia ulkoa, niitä on niin toivottoman paljon.

Vierailija
25/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista että mulla olis koskaan Prismassa ollut kuitissa mitään virhettä. Tarkastan aina kassan jälkeen. Cittarissa niitä taas on ihan jatkuvasti. Siellä tosin on myös koko ajan jotain ihme tarjouksia, mammuttipäiviä, hintaralliviikkoja tms. Ei ihme ettei järjestelmä pysy mitenkään mukana. Toisaalta saisihan sitä vaikka mainostaa että kaikki tuotteet 10 snt ja sitten kassalla ottaa normihinta. Tähän pitäisi kuluttajaviranomaisen puuttua, koska en enää usko että cittarin jatkuvat virheet ovat vahinko. 

Lidlissä on joskus ihan yksittäisiä virheitä kuten liian iso kilohinta kun jäänyt vanha lappu tms. Mutta myös Stockalla olen huomannut yllättäen virheitä. Eilen viimeksi ostin tarjoustuotteen kylttiä 1,99. Kassalla sitten hinta normi 2,20. Pahoiteltiin, mutta ei kassa virhettä mitenkään korjaa. Seuraavat maksavat sitten sen normihinnan. Luulisi että siellä jos missä ryhdyttäisiin heti korjaamaan virhe, ei se nyt niin vaikeaa voi olla. Mutta hankalampaa kai sitten kuin se että 5 asiakasta ehkä? päivässä valittaa liian kalliista tuotteesta ja ne loput 30 maksaa kiltisti normihinnan vaikka luuli saavansa hieman halvemmalla. 

Viimeksi just eilen prisma yritti laskuttaa multa 5euroa enemmän mitä piti. Ostin kaks tavaraa, joiden hyllyhinta oli 1,20e/kpl ja kassajärjestelmään kirjattu hinta oli 3,70e. Pikku summia toki, mutta silti. Ja huomaamattahan se olis mennyt, jos ostoksia olis ollut enemmänkin. 

Vierailija
26/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kummaa kun kysytään tuotetta ni keskustelu loppuu siihen, ei varmaan tajuta että nää asiat voidaan helposti tarkastaa

Vierailija
27/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kitumarketissa käynnin. Virhe asiakkaan tappioksi löytyy melkein jokaisesta "pitkästä" tarjoustuotteita sisältävästä kuitista. Myös hyllyllä tarvitaan Sherlock Holmesin nokkeluutta, ettet ota tarjouskyltin alta "väärää" tuotetta.

Juu näitä sunlaista on cittarissa vaikka kuinka paljon!

Jouluna kirjolohen mäti tarjouksessa niin asiakas saapuu kassalle muikun mädin kanssa ja alkaa raivota miksei tule alennusta.. Voisikohan johtua siitä että purkin päällä lukee muikun mäti ja tarjouslapussa kirjolohenmäti.

Tai tanskalainen pakaste kinkku on tarjouksessa ja joku tolvana on jättänyt altaaseen hk:n kinkun kun on vaihtanut halvempaan. Taas alkaa kassalla raivohullu raivota että kun tää oli siellä altaassa..

Tai k-supermarket mainostaa että lohi on tarjouksessa, asiakas tulee cittariin ja haukkuu koko henkilökunnan kun lohi ei olekkaan tarjouksessa, turhaan ajoin 30 kilsaa..

Tai tarjous koskee plussakortti-asiakkaita kun sitä korttia ei löydy niin alkaa vinkuminen kun Lidlissä ei tarvita mitään kortteja.. No mene sinne Lidliin sitten!

Ja aloittajalle vielä, kerro mikä cittari ja tuote on kyseessä, koska mammuttitarjoukset ovat valtakunnallisia ja ne tarjoukset laitetaan pääkonttorista, joten voin tarkastaa asian sinun puolestasi heti!! Arvata saattaa ettei tähänkään kysymykseen tule vastausta😀

Tämän tekstin luettuani täytyy sanoa, et kiinnostukseni Citymarketia kohti heikkeni entisestään. Mutta siihenhän teillä on vara.

Vierailija
28/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro Ap cittari ja tuote niin asia voidaan tarkastaa!

Höpö höpö

K-ketju ei osaa edes leivän kilohintaa laskea.

Vierailija
29/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassalla ei voi korjata hintoja kassajärjestelmään. Myyjä voi sillä hetkellä korjata kyseisen tuotteen tarjoushintaiseksi. Ihan turha sille myyjälle on rähistä, antakaa palautetta itse KAUPPIAALLE. Hän voi sitten höykyttää vastaavia huolehtimaan oman alueensa paremmin. Joku opiskelija kassamyyjä tuskin edes tietää ulkoa kaikkia tarjouksia ulkoa, niitä on niin toivottoman paljon.

Jos mun työssäni joku asia mättää, niin minä menen esimiehelleni sanomaan. Sama se noilla kassatytöillä. Jos päivässä on 30 tuotetta, jonka hinta on päin persettä niin kyllä se on myös sen kassatytön homma sanoa jollekin esimiehelle että taas oli tuotteiden hinnat päin persusta ja työnteko on todella hankalaa sekä hänelle että kiusallista myös asiakkaille. Eri asia sitten on valittaako asiakas kauppiaalle tms. 

Vierailija
30/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kitumarketissa käynnin. Virhe asiakkaan tappioksi löytyy melkein jokaisesta "pitkästä" tarjoustuotteita sisältävästä kuitista. Myös hyllyllä tarvitaan Sherlock Holmesin nokkeluutta, ettet ota tarjouskyltin alta "väärää" tuotetta.

Juu näitä sunlaista on cittarissa vaikka kuinka paljon!

Jouluna kirjolohen mäti tarjouksessa niin asiakas saapuu kassalle muikun mädin kanssa ja alkaa raivota miksei tule alennusta.. Voisikohan johtua siitä että purkin päällä lukee muikun mäti ja tarjouslapussa kirjolohenmäti.

Tai tanskalainen pakaste kinkku on tarjouksessa ja joku tolvana on jättänyt altaaseen hk:n kinkun kun on vaihtanut halvempaan. Taas alkaa kassalla raivohullu raivota että kun tää oli siellä altaassa..

Tai k-supermarket mainostaa että lohi on tarjouksessa, asiakas tulee cittariin ja haukkuu koko henkilökunnan kun lohi ei olekkaan tarjouksessa, turhaan ajoin 30 kilsaa..

Tai tarjous koskee plussakortti-asiakkaita kun sitä korttia ei löydy niin alkaa vinkuminen kun Lidlissä ei tarvita mitään kortteja.. No mene sinne Lidliin sitten!

Ja aloittajalle vielä, kerro mikä cittari ja tuote on kyseessä, koska mammuttitarjoukset ovat valtakunnallisia ja ne tarjoukset laitetaan pääkonttorista, joten voin tarkastaa asian sinun puolestasi heti!! Arvata saattaa ettei tähänkään kysymykseen tule vastausta😀

Tämän tekstin luettuani täytyy sanoa, et kiinnostukseni Citymarketia kohti heikkeni entisestään. Mutta siihenhän teillä on vara.

En minä ole enää cittarissa töissä, ei kiinostanut kuunnella asiakkaiden raivoomista asioista joka oli heidän oma vika!

Jos taas oli talon vika, ymmärrän suuttumuksen ja ainoa mitä voin tehdä on pahoitella, pyytää anteeksi ja antaa tuotteen ilmaiseksi!

Ja sanottakoon tähän vielä että aikalailla oli 50%-50% tapauksia, että ihan samanlailla myyjille sattuu virheitä kuin teille asiakkaillekkin

Vierailija
31/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venereissulla kesällä pysähdyttiin perheen kanssa Valkeakosken cittariin ostoksille. Ensinnäkin se oli todella kallis ja pieni cm (pienen kaupungin kiroja?) ja toisekseen sai kyllä tosiaan olla etsivä että löysi oikeita hintoja näistä plussakorttituotteista. Meidän suosikiksi nousi lelu, jossa oli normaalihinta 39,95 euroa mutta sen sai tarjouksella 40 euroa. Eipä täällä kotopuolessa tule käytyä kuin harvoin cittarissa koska muita kauppoja on lähempänä joten en yleistä tätä koskemaan kaikkia cittareita, mutta tuo kauppa sai kyllä meidät pyöritteleen silmiä.

Vierailija
32/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Prisman kuitissa ääriharvoin virheitä, vaikka siellä pääasiassa käyn. Cittarin kuiteissa jatkuvasti virheitä, vaikka käyn siellä harvemmin ja ostan huomattavasti vähemmän tuotteita. Ja tietty aina asiakkaalta laskutetaan enemmän kuin pitäisi, ei koskaan toisinpäin. Aika jännä juttu sekin.

Vierailija
33/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun työssäni joku asia mättää, niin minä menen esimiehelleni sanomaan. Sama se noilla kassatytöillä. Jos päivässä on 30 tuotetta, jonka hinta on päin persettä niin kyllä se on myös sen kassatytön homma sanoa jollekin esimiehelle että taas oli tuotteiden hinnat päin persusta ja työnteko on todella hankalaa sekä hänelle että kiusallista myös asiakkaille. Eri asia sitten on valittaako asiakas kauppiaalle tms. 

Juu kassa laittaa palautteen eteenpäin mutta jos sun tarvii jollekin raivota niin raivoa kauppiaalle, niin hän antaa palautteen osastovastaaville.

Tälläinen netissä haukkuminen on turhauttavaa kun ei voida antaa lisätietoja tuotteesta ja tapahtumapaikasta, järjestelmästä näkee helposti onko tuote ollut pois kamppanjasta ja meidän cittarissa tarkistettiin eilen kaikki mammuttitarjoukset ja olivat voimassa, siksi vähän mietityttää Ap:n aloitus

Vierailija
34/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan lakupussit 1,25€/kpl, mut ei kerrota et mikä niistä lakupusseista on tarjouksessa ja mikä ei.

Vierailija
35/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meillä päin taas Lidl on se paikka jossa saa aina kuitin tarkastaa kunnolla. Cittarissa ja prismassa taas kaikki mennyt aina hyvin. Lisäksi Lidln hedelmät lahoaa nopeasti ja yleensä sisus on ihan pilalla vaikka päältä näyttää hyvältä. En jaksa enää käydä kun aina saa olla palauttamassa/vaihtamassa ja hirveän tinkaamisen jälkeen vasta saa hyvitystä.

Vierailija
36/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en vaan meidän cittarissa ole huomannut. Olisko se sitten kauppiaan mukaan.

S-marketeissa en käy, kun bonus alkaa kertyä vasta kun ostaa 80 €:lla kuussa, ihan naurettavaa!

Meillä tuo kuluu yhdellä kauppareissulla.

Vierailija
37/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tää homma olla kauppias kohtaista, ettei vaan yksinkertaisesti homma toimi? Itse kyllä vähän ihmettelen, mut mä en kyl kaupanalasta mitään tiedä....itse oon käyny cittarissa nyt 4 vuotta, 1-2krt viikossa ja mulla on kerran ollu kuitissa virheellinen hinta ja kerran kassa antoi rahasta väärin takas. Kummastakin sain nopeesti rahat takas kun olin huomannu virheen. Eikä mun tarvi kyllä niitä tarjoustuotteita mitenkään etsiä, laput on hyllyssä ja lukee jos ei koske jotain tiettyä makua tms. Mammuttimarkkinoilla ne tuotteet yleensä on vielä niissä laareissa keskellä käytäviä, mun mielestä melko selkeetä! Enkä kyllä muista kassajonossakaan odotelleeni ainasia virhehintojen korjailuja. Ehkä meillä on vaan osunu huippu k- kauppis :)

Vierailija
38/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että vaihdoin ensin Prismaan ja nykyään käyn Lidlissä. Alkoi ketuttaa myös se plussakortti kun tarjoukset koskee vain niitä joilla on se kortti. Syrjintää!

No mikset hommannut plussakorttia? Sehän on ilmainen senkin pölvästi

Vierailija
39/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Keskon kauppiaat ihan syyttä ajele Audeilla...

Vierailija
40/200 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu paskaa, tarkastettiin juuri eilen järjestelmästä että kaikki mammutti tarjoukset todellakin tulee koneelta!! Joten kerro nyt ihmeessä mikä tuote ei tule... Mielenkiinnoolla odotellaan

Mitä sä riehut? Tuskin ap kävi sun cittarissas! Mäki olen meinaan huomannut, että keskon liikkeissä ammattitaidon laatu vaihtelee tosi paljon. Toisissa paikoissa homma toimii ja toisissa paikoissa saa aina miettiä ja leikkiä neiti etsivää ja löytää kuiteista virhe.

Joten ap tuskin oli sun rakkaassa cittarissas.