Miksi akateemiset miehet ovat usein rumia
ja luulevat itsestään liikoja?Koppavia ja ylimielisiä useimmiten
Kommentit (45)
Luulen, että vähemmän testosteronia lisää todennäköisyyttä päätyä yliopistoon. Se myös tekee rumemmaksi ja vähemmän lihaksikkaaksi.
Odota, että täytät neljäkymmentä jne. Amisviiksien naamat alkavat näyttämään aika kulahtaneilta siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi käydä salilla ja ehostautua, kun gradun kanssa jäätävä kiire
Gradu ei ole kuin osa koko opiskeluajasta ja se gradu tehdään vain kerran. Sitten kun on valmistuttu, tehdään jotain muuta.
Toivottavasti oma poikasi ei joskus vielä hakeudu yliopistoon. Isäsi mitä ilmeisimmin ei sitä tehnyt, ja koulutuksen halveksunta näkyy vielä lapsessakin.
Kaikki komeat lakimiehet, lääkärit, ekonomit ja diplomi-insinöörit vituttaa bensalenkkareita
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vähemmän testosteronia lisää todennäköisyyttä päätyä yliopistoon. Se myös tekee rumemmaksi ja vähemmän lihaksikkaaksi.
Amiksen maalaajalinjallahan ne komeat miehet tunnetusti on.
Tutkimusten mukaan yliopistoihin päätyy lapsuudessa koulukiusattuja (nysvöjä) poikia, jotka taasen kehittyvät koulukiusaajiksi yliopistoissa ja työelämässä. Tämä selittää akateemisten miesten ulkoisen olemuksen ongelmat sekä luonteenpiirteiden kavaluuden. He ovat siis itsetunnottomia vässyköitä, jotka purkavat omat traumansa tietoisesti heikommassa asemassa oleviin, kuten naisiin.
Luonnontieteillä, varsinkin kemialla näkee useita hyvännäköisiä miehiä ;p
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään, jolla olisi ollut gradun kanssa "jäätävä kiire". Aika verkkaisesti tuntuvat tulevan valmiiksi. :D
Totta. Me todelliset miehet ollaan käyty amis. Itsehän olen 22v/190cm/90kg/20cm mitoilla oleva, lihaksikas, aktiivisesti salilla käyvä, ammattikoulun käynyt tosimies. Olen tienannut jo todella paljon massia siitä asti, kun menin siihen aikoihin töihin, kun ikäiseni hintelät nörtit lähtivät nörtteilemeään eri opiskelupaikkoihin ja me veronmaksajat tuemme verovaroilla näiden nörttien nörtteilyä. Niistä nörteistä ei kyllä naiset, varsinkaan kauniit naiset kiinnostu, se on vissi ja varma se.
Minusta ja muista komeista amiksen käyneistä miehistä taas kiinnostuvat kaikki kauniit naiset, niiden nörttien kanssa opiskelevat naisetkin. Eivät ne naiset toki ulkonäössä amiksen käyneille naisille pärjää, mutta kyllä sinnekkin joukkoon jokunen helmi mahtuu. Itse olen saanut seuraa useinkin mm. jokusesta kauniista lääkiksen neidosta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan yliopistoihin päätyy lapsuudessa koulukiusattuja (nysvöjä) poikia, jotka taasen kehittyvät koulukiusaajiksi yliopistoissa ja työelämässä. Tämä selittää akateemisten miesten ulkoisen olemuksen ongelmat sekä luonteenpiirteiden kavaluuden. He ovat siis itsetunnottomia vässyköitä, jotka purkavat omat traumansa tietoisesti heikommassa asemassa oleviin, kuten naisiin.
Heitäppä pari lähdeviitettä. MV-lehti?
Harmi, että ihan oikeat tutkimukset kertovat korkeakoulutettujan olevan se kaikista tervein ja hyvinvoivin porukka. Eli kyllä sieltä yliopistolta niitä hunkseja ja fitnesspyllyjä, tai ylipäätään terveen ihmisen kropan omaavia, keskimäärin enemmän löytyy kuin muualta. Sanoi av-science mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Me todelliset miehet ollaan käyty amis. Itsehän olen 22v/190cm/90kg/20cm mitoilla oleva, lihaksikas, aktiivisesti salilla käyvä, ammattikoulun käynyt tosimies. Olen tienannut jo todella paljon massia siitä asti, kun menin siihen aikoihin töihin, kun ikäiseni hintelät nörtit lähtivät nörtteilemeään eri opiskelupaikkoihin ja me veronmaksajat tuemme verovaroilla näiden nörttien nörtteilyä. Niistä nörteistä ei kyllä naiset, varsinkaan kauniit naiset kiinnostu, se on vissi ja varma se.
Minusta ja muista komeista amiksen käyneistä miehistä taas kiinnostuvat kaikki kauniit naiset, niiden nörttien kanssa opiskelevat naisetkin. Eivät ne naiset toki ulkonäössä amiksen käyneille naisille pärjää, mutta kyllä sinnekkin joukkoon jokunen helmi mahtuu. Itse olen saanut seuraa useinkin mm. jokusesta kauniista lääkiksen neidosta.
Enpä ole tuollaista koskaan huomannut.
Ehkä sinun maailmassasi olevat pari akateemista sattuvat olemaan rumia?
Onnea työhaalariympäristöön!
Keminnorppa kirjoitti:
Odota, että täytät neljäkymmentä jne. Amisviiksien naamat alkavat näyttämään aika kulahtaneilta siinä vaiheessa.
Melkoinen väite. Ulkoilmassa tai yleensä lihaksillaan töitä tehnyt ihminen, esim. raksalla, näyttää muka 40-vuotiaana huonommalta kuin yliopiston maripaita...uskoo, ken voi. Pelastautukaa äijät...maripaidat tulee.
koska ne komeat miehet käyttää kaiken aikansa naisten nussimiseen ja ei ehdi opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetin todellisuudessa sä elät? Kannattaa ehkä vähentää niiden steroidien käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Keminnorppa kirjoitti:
Melkoinen väite. Ulkoilmassa tai yleensä lihaksillaan töitä tehnyt ihminen, esim. raksalla, näyttää muka 40-vuotiaana huonommalta kuin yliopiston maripaita...uskoo, ken voi. Pelastautukaa äijät...maripaidat tulee.
Alaikäisenä aloitettu North State savukkeiden inhalointi, väkijuomien nauttiminen ja ihon päivittäinen altistuminen mm. suurille annosmäärille uv-säteilyä vanhentavat nopeasti.