Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä laihdutit/laihduttaisit 10-20 kiloa?

Vierailija
15.09.2016 |

Eli kysymys sekä niille, jotka ovat laihduttaneet että niille, joilla on muuten sanottavaa aiheesta.

N28, BMI 28

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden pisteillä

Vierailija
2/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan dieetillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä ruokavaliosta pois sokerin (myös makeutusaineet), vaalean vehnän, kaikki einekset ja valmisruuat ja välipalat. Syömällä pieniä annoksia tuoretta, kevyttä ruokaa, paljon kasviksia, kalaa ja kanaa. Urheilemalla vähintään 5 kertaa viikossa. Näin lähti 18 kiloa, eikä ole tullut takaisin.

Vierailija
4/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan parhaillaan. Mulla on ongelmana ollut liika leivän syönti ja siitä olen päässyt eroon nyt. Olen lisänyt ruokavalioon rasvaa. Käytän ruoanlaitossa voita, jos tarvii kermaa niin aina kuohukermaa eikä mitään kevytruokakermoja, Syön aamupalaksi turkkilaista jogurttia eikä nälkä ole vielä lounasaikanakaan. Kasviksia olen lisännyt ja hedelmiä syön makeanhimoon. Iltasyömisen olen lopettanut kokonaan eli syön päivällisen klo 17 ja sen jälkeen vain illalla maitokahvia. Vyötärö kapeni parissa päivässä monta senttiä, kun loppui hiilihydraattiturvotus. Painoa lähtenyt  7kg. Kolmessa kuukaudessa eli ei tämä nopeaa ole, mutta ei mulla ole nälkä, joten tämä ruokavalio sopii mulle. Housukoko pienentynty 42->38. 

Vierailija
5/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri aloittanut reilun 10 kg:n painonpudotuksen. Teen sen hitaasti vajaan vuoden aikana niin, että syön kevyemmin, paljon vihanneksia. Syön säännöllisesti ja ihan perusruokaa, mutta pienempiä annoksia. Ennen söin mitä sattuu ja joka päivä paljon lihottavia herkkuja. Liikuntaa, lähinnä arkiliikuntaa pyrin harrastamaan mahdollisimman paljon, mutta en suorittamalla jotain ohjelmaa vaan niin, että liikun aina, kun siihen on tilaisuus ja pyrin nauttimaan joka hetkestä. Ideana siis elämäntapamuutos eikä pikakuuri. Herkuttelen myös juhlissa ja arkenakin, mutta vähennän sen silloin muusta syömisestä. Tämä sopii minulle, koska näin voin jatkaa läpi elämän. t pian 50 v

Vierailija
6/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parjatulla karppauksella lähti vajaa 20kg 6v sitten eikä ole tullut takaisin. Sokerin- ja vehnänhimo katosi myös joten painonhallinta ei ole ollut vaikeaa.

Vierailija
7/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiimilla, laksoilla, oksentamalla, paastoamalla... ja sokeri pois yms.

Vierailija
8/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kuohukerma onkin laihduttajan parhaat ystävät....

Vierailija
9/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat 167/76 ja -15kg tavoite. Olen sokerikoukussa ! Kuinkahan paljon voisi laihtua pelkästään jättämällä jokailtaisen sokerin (suklaa pääasiassa) ja aloittamalla kävelylenkit 3x 40 min...

Leipää /vehnää en syö enkä juo maitoa. Kauraa käytän.

Vierailija
10/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäisin alunperin lihottamasta itseäni.

Vierailija
11/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pois sokerin, viljat ja vähensin yleensä hiilareita, erityisesti perunaa ja riisiä. Lisäsin kasviksia. Lihaa en syö, kanaa joskus, kalaa monta kertaa viikossa. Lisäämällä ruokaan rasvaa (lähinnä voita). Lisäsin liikuntaa kolmesta viikkokerrasta viiteen. (hiihto, lumikenkäily, vesijuoksu, sauvakävely, pyöräily, kuntosali, jooga) Näin laihduin 11 kg, aikaa tuosta on 8 v, ei ole tullut takaisin. Nykyään syön pieniä määriä kauraa.

Vierailija
12/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 piste = 60 kcal

Joten mikä tahansa n. 1200-1500 kcal/päivä, yhdistettynä liikuntaan, on tehokas.

Aikoinaan -18 kg/6 kk tällä keinoin.  Pysyikin parikymmentä vuotta, mutta sitten tuli elämänmuutoksia ja sairauksia.  Ehkä uusiksi taas, kun elämä rauhoittuu.

Vierailija
13/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ja kuohukerma onkin laihduttajan parhaat ystävät....

Yllättyisit jos tietäisit paremmin.

Nimimerkillä: kevytlevitteillä ja kevytmaidolla painoa 67kg, voilla ja kuohukermalla 52kg.

Vierailija
14/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mitat 167/76 ja -15kg tavoite. Olen sokerikoukussa ! Kuinkahan paljon voisi laihtua pelkästään jättämällä jokailtaisen sokerin (suklaa pääasiassa) ja aloittamalla kävelylenkit 3x 40 min...

Leipää /vehnää en syö enkä juo maitoa. Kauraa käytän.

Kävelylenkit ei laihduta yhtään. Sokeri kannattaa kyllä jättää, mutta ei tuo muutos mitään ihmeitä tee, paitsi jos oikeasti syöt kilon sitä suklaata illassa.

Vierailija
15/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvät ja huonot puolensa. Tuttuni laihtui painonvartijoissa normaalipainoon ja kävi kehonkoostumusmittauksessa; rasvaa oli aivan liikaa ja lihasta 9kg liian vähän.

Vierailija
16/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämällä lähti 12 kg

Vierailija
17/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei todellakaan tarvitse viljoja, maitotuotteita eikä margariinia.vähintään puolet kansasta pääsisi eroon kolesteroli-,verenpaine-,diabetes-,ja kilpirauhaslääkityksestä kun Jättäisi nuo pois ja korvaisi kasviksilla, hedelmillä ,marjoilla, yrteillä, kanalla,kalalla, lihalla, munilla, pähkinöillä,siemenillä ja luontaisilla kylmäpuristetuilla öljyillä. minkä takia meidät totutetaan lapsesta asti elimistöä happamoittavaan ruokavalioon, jossa pääosassa ovat länsimaalaisittain maito ja viljat?

Ja happamassa kehossa solut kärsivät ja sairaudet kytevät, autoimmuunitaudeista puhumattakaan.

Vierailija
18/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin karkin, pullan, jäätelön ja alkoholin eli kaikki turha energia pois :)

Lisäsin arkiliikuntaa noin kolme kilometria päivä.

Paino tippuu puolisen kiloa per viikko.

Vierailija
19/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 14 kiloa lisäämällä kasvisten, hedelmien, marjojen, kalan ja kanan syöntiä. Vähensin sokein ja rasvan syöntiä puolella. Vähäisestä alkoholin käytöstä leikkasin vielä noin kolmanneksen. Mehut ja limsat kokonaan pois.

Aamuisin heräsin tuntia aikaisemmin jotta ehdin tehdä lyhyen aamujumpan. Noin vartin pituisen ja sen jälkeen tuhdimpi aamupala kuin ennen. Iltaisin menin nukkumaan jo kymmeneltä. Treenaamassa kävin 3-4 kertaa viikossa riippuen miten oli aikaa.

Mistään en luopunut kokonaan joten oli yllättävän helppoa. Lähtöpaino oli 77 kiloa.

Vierailija
20/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttäisin alunperin lihottamasta itseäni.

Tätähän tässä kysyttiin? Tee oma ketju, jossa voit kehua itseäsi.