Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista
Kommentit (310)
Lekkinsit + tennarit. Tulee mieleen joku pingviini, varsinkin samalla perse ja vyötärö lotkahtelee läskin painosta ylös alas...
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu, Converse-kengät ja Jopo-pyörä. Hyi hitto mikä aivottomuuden ruumiillistuma.
Mulla oli just nää 7 vuotta sitten kesällä! 🙈
ns "ituhippi"-tyyli eli muodoton roikkuva maiharitakki, kuluneet farkut ja tennarit, maatuskahuivi kaulassa, rastat tai värjäämätön hiirenhäntä, isot silmälasit. ei meikkiä eikä koruja, paitsi joku paskainen rengas nenässä...
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha hei älkääs nyt, juoksutrikoot, puuvillainen väljä kauluspaita, trenssi ja lippis on mun turisti-univormu ollut niiiiin monessa eri paikassa ympäri maailman :D viimeksi viimaisessa new yorkissa äidin kanssa (äidilläni on joustavat äiti-farkut, kevyttoppatakki ja kalastajanlakki). Lisäksi meillä on molemmilla silmälasit, lenkkarit ja pienet olanyli hihnalla olevat laukut. kasvoissa on vähän meikkiä molemmilla. Toisella meistä on tietenkin myös reppu jossa on juomapullot, kartta ja huivit.
Kyllä tämä on vähän parempi, koska ne minun juoksutrikoot on "talvimallia" eli fleecevuoriset ja ei näy selluliitit siis läpi.
Naurattaa nyt kyllä kun ajattelen minkälaiselta näytän äitini kanssa taapertaessa. Olen kolmekymppinen ja äiti lähempänä kuuttakymmentä. Otimme myös selfieitä empire state buildingin huipulla.
Minulla on juoksutrikoot, koska vatsani turpoaa pitkin päivää joten en halua farkkuja. Haluan kuitenkin kestävät käytännölliset housut. Trenssi siksi, että yleensä otan vain yhden takin mukaan, ja sen pitää sopia sekä hameiden että housujen kanssa, ja sekä juhlavampiin että lentokonevaatteisiin. Trenssi peittää takapuolen, muuten joku lyhyt takkikin voisi tulla kysymykseen. Lippis, koska häikäistyn helposti. Äidillä kalastajanlakki samoista syistä. Meillä on valolle herkät silmät.
:D
Jotenkin niin suloista! :'D Siellä yhdessä taaperratte niin rehellisesti turisteina...
Vierailija kirjoitti:
Sukat ja sandaalit miehellä.
Tyylikkyydestä mitään ymmärtämättömän vakiovastaus.
Miehen varpaat eivät todellakaan ole niin kauniit, että ne olisivat paljaana nätimmät, kuin sukassa. Sandaali ei ole myöskään mikään kävelykenkä ja miehillä erittäin huonon näköiset muualla kuin rannalla. Jos niitä kuitenkin rannan ulkopuolella käyttää, niin ehdottomasti sandaalin värinen nilkkasukka jalkaan estämään hankausta. Uimarannalla ei tietenkään käytetä sukkia hiekan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crocsit - sukkahousut yhdistelmä.
*crocsit - minkään kanssa.
Nämä kengät ovat kyllä raivostuttavan näköiset. Oli todella etsiminen, kun yritin etsiä ihan normaaleja sandaaleja uimahallissa käytettäväksi. Oli pelkästään noita helvetin crocseja, jotka ovat erittäin epämiellyttävät jalassa ja todella rumat.
Nuorten naisen suosimat farkkushortsit, joista löysät pakarat roikkuvat näkyvillä. Ihan seksikäs vaate, mutta edellyttää sitten niiltä pakaroilta oikeasti kiinteyttä. Kovin tyylikäs asustehan tuo ei kuitenkaan ole ja minut hurmaa hoikka nainen nätissä kesämekossa 100-0.
Marimekon raidallinen trikoopaita miehellä. Totaalinen turn off! Mä en ymmärrä miten jotkut voi harrastaa seksiä näiden iskämiesten/yliopistomiesten (eli kilttimiesten) kanssa, kun joka solu heissä huutaa äitiä apuun! Omassa nuoruudessani näillä miehillä oli lisäksi olkalaukku koulussa mukanaan ja sivujakauksella oleva tukka. Vanhemmiten näiden miesten vartalo muuttuu siten että käsistä tulee ohuet narut ja vatsan kohdalle kasvaa kumpu. Eli it-vartalo. Hyi hitto.
Eli Marimekon paita. Ja ei, en ole jännämiesten perään vaan kaipaan että mies on siisti, fiksu mutta testosteronilla varustettu, omaa lihakset ja on miehekäs. Tää nyt meni vähän off topic, mutta mä vihaan tuota em.miestyyppiä niin paljon että tunteet nousi pintaan!! :D
Vierailija kirjoitti:
Marimekon raidallinen trikoopaita miehellä. Totaalinen turn off! Mä en ymmärrä miten jotkut voi harrastaa seksiä näiden iskämiesten/yliopistomiesten (eli kilttimiesten) kanssa, kun joka solu heissä huutaa äitiä apuun! Omassa nuoruudessani näillä miehillä oli lisäksi olkalaukku koulussa mukanaan ja sivujakauksella oleva tukka. Vanhemmiten näiden miesten vartalo muuttuu siten että käsistä tulee ohuet narut ja vatsan kohdalle kasvaa kumpu. Eli it-vartalo. Hyi hitto.
Eli Marimekon paita. Ja ei, en ole jännämiesten perään vaan kaipaan että mies on siisti, fiksu mutta testosteronilla varustettu, omaa lihakset ja on miehekäs. Tää nyt meni vähän off topic, mutta mä vihaan tuota em.miestyyppiä niin paljon että tunteet nousi pintaan!! :D
Eli sinä haluat miehen, joka joutuu pistämään testosteronia piikillä itseensä, koska oma testotuotanto on lakannut ja kivekset surkastuneet dopingaineiden käytön seurauksena. Tarkoitat näitä "kovakuntoisia itsestään huolehtijoita". Ok.
Maalta kaupunkiin muuttaneet ja su--vakki/vihervasemmistolaistolaisuuden löytäneet joukonjatkot omissa uniformuissaan ovat näky johon julkisivulautakunnan pitäisi puuttua.
No, tää ei kyllä saanut varsinaisesti mua näkemään punaista, mutta hiukan tuli kyllä kohoteltua kulmia, kun eräässä ns. kulttuuritapahtumassa huomasin että nykyään taitaa ns. nuorilla tiedostavilla ihmisillä olla muotia 90-luvun lamalook. Sen verran kauheita vermeitä siellä näkyi (ja ei, kyseessä eivät olleet teemabileet). Eli päällä on tyyliin kaapin kokoinen kukertava villaneule, alaosana lötköverkkarit/kauhtuneet löysät farkut, jalassa lenkkarit ja koko komeuden kruunaa joku valko-turkoosi-violetti tuulitakki. Hiukset on (sekä naisilla että miehillä) muuten vapaana, mutta pään päälle on väkerretty pieni sykerö.
Eli tämä taitaa olla nyt se seuraava pukeutumisen trendi. Rönttövaatteet ja mahdollisimman tyylitön tyyli.
Venäläisten naisten talvisuosikki eli toppahousut ja korkkarit/korolliset saappaat.
Toppi joka on niin lörppö ja ohutolkaiminen ja pitkä kädenteinen että näkyy rintsikat ihan kunnolla. Valkonen ohut paita ilman rintsikoita siten että näkyy ruskeet nännipihat läpi. Legginsit ja alta kuultaa valkoset pikkarit. Mutta sen sanon että pahempi on hirveältä haiseva ihminen kun ällöttävästi pukeutunu ihminen.
T. Kaupan myyjänä näkee ihan kaikenlaista!!
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt teinipojilla takatukka-Jagr kampaus, lippalakki, kauluspaita joka sullottu tiukkojen pillifarkkujen sisään ja farkkujen lahkeet kääritty useaan kertaan. Nilkat ovat tietenkin paljaana ja asun kruunaa matalavartiset tennarit. Lippiksen tilalta voi olla sliipattu, puolipitkä tukka.
Vähän limainen vaikutelma jäänyt näistä.
Jep! Toi takatukka+lippis väärinpäin tuntuu olevan 15-kesäisten suosikkityyli nykyään!
Pikkutyttö kauniissa mekossa ja jalassa KUOMAT! Yleensäkään kuomat varret näkyvissä ei ole kovin kaunista...
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta ne hemmetin peijoonit tienaa nykyään toistasataa tuhatta euroa vuodessa vaimoilleen...:(
Niin no, miksiköhän häpeilee. Tullako täällä ruodituksi legginseistään vaiko sääristään.. hmmmm.