Paras sähkövatkain? Onko jollain kokemuksia
Mikä on paras sähkövatkain? Pitäisi saada joku kunnon laite kun oma 3 vuotta vanha vatkain hajosi
Kommentit (22)
Paras?
Haloo, se on vain sähkövatkain. Mikä tahansa on kyllin hyvä, ei se ole kummoinenkaan vekotin.
Vierailija kirjoitti:
Paras?
Haloo, se on vain sähkövatkain. Mikä tahansa on kyllin hyvä, ei se ole kummoinenkaan vekotin.
Haloo itsellesi. Tämä on Bensa-Tepon säälittävä avaus. Hän kutsuu sähköautoja sähkövatkaimiksi ja yrittää saada mahdollisimman monta dissausta sähköautoille. Tuon Teslan kirjoitti itse.
Katso että johto ei oo kovin lyhyt
Tuossa on suht tuore testi https://testaajat.com/paras-sauvasekoitin/ toivottavasti löytyy hyvä
Tesla M3 performance. Lähtee viivalta kuin Sirkesalo rantatuolista. Siinä jää kaikki muut jälkeen. Vahva suositus!!
80-luvun vehkeen kun löydät kirppikseltä, niin on paras. Ne ovat verrattain kalliita, mutta kannattaa sijoittaa.
En tiiä minkä merkkinen mulla on,mutta toiminut jo varmaan yli 10 vuotta ja vatkaa kermat kyllä. Tuskin edes paria kymppiä maksoi.
Vaikea sano nykymalleista, kun oma Philips on jostain 1998-1999 ja toimii vieläkin.
Ostin Boschin vatkaimen ja se on ihan susi. Ei jaksa vatkata kunnolla, johto on vääntynyt jo sillä tavalla, ettei laite pysy pystyssä pöydällä, vaan kaatuilee. Raivostuttavaa.
Kenwood vanha peruskone. tunnet painosta.
Teline lähes yleiskoneen korvike.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on suht tuore testi https://testaajat.com/paras-sauvasekoitin/ toivottavasti löytyy hyvä
Käytätkö sauvasekoittajaa sähkövatkaimena? Et taida olla kovin kummoinen kokki, kun tuota ehdotat.
Minä haluaisin sähkövatkaimen, jossa olisi mukana teline ja kulho. Kasarilla minulla oli Philips, mutta teline ja kulho ovat särkyneet ajat sitten. Itse vatkain pelittää vielä hyvin, mutta olisi kätsyä, jos laitetta ei tarvitsisi koko ajan pitää kädessä. Millä merkeillä on nyt vastaavia, vai onko ollenkaan?
Boschin vatkain. Oli hieman pettymys, kun otin käyttöön. Tehokkaampaa odotin. Ehkä sähkövatkaimiin ei satsata paljon. Jatkuu muilla laitteilla.
Asiansa ajava ja käytän sen loppuun, kun olen sen hankkinut.
En tiedä tehdäänkö enää Jura merkkisiä vatkaamista, mutta mummini osti minulle sellaisen noin 30 vuotta sitten ja edelleen vatkaa täydellisesti.
Teslaa en voi suositella, kivirekiä jotka jysähtelee järkyttävästi joka epätasaisuudesta. Model 3 ja Y sama molemmissa
Vierailija kirjoitti:
Kenwood vanha peruskone. tunnet painosta.
Teline lähes yleiskoneen korvike.
Ostin viime vuonna kiikantista, nyt ei netti tunne?
Meillä Hyundau IONIQ 5 ja suht tyytyväisiä, toimintamatka ei lähelläkään luvattua mutta lähi-kauppareissut sillä tekee kakkosautona.
Tesla Model 3