Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista
Kommentit (310)
Urheilulenkkareiden yhdistäminen muihin kuin urheilullisiin vaatteisiin. Esim. pari viikko sitten olin häissä, jossa eräällä naisella oli kaunis juhlamekko, ja jalassa lenkkarit. Eikä olleet siis edes mitkään tennarit, vaan ihan sellaiset lenkkarit joilla mennään lenkille yms.
Eniten minua ärsyttää ihmisten näkeminen säähän tai vuodenaikaan sopimattomissa vaatteissa. Tälläistä näkee yllättävän usein. Mielestäni tärkein vaate, jonka jokaisen tulee Suomessa omistaa on riittävän lämmin talvitakki. Oma vaatevarastoni on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa ja rahatkin vähissä, joten käytän nyt huonot vaatteet täysin loppuun. Vähäisillä rahoillani aion ostaa ensi talveksi uuden takin ja jonkun mukavan neuleen, jotta en sitten talvella ainakaan palele.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua ärsyttää ihmisten näkeminen säähän tai vuodenaikaan sopimattomissa vaatteissa. Tälläistä näkee yllättävän usein. Mielestäni tärkein vaate, jonka jokaisen tulee Suomessa omistaa on riittävän lämmin talvitakki. Oma vaatevarastoni on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa ja rahatkin vähissä, joten käytän nyt huonot vaatteet täysin loppuun. Vähäisillä rahoillani aion ostaa ensi talveksi uuden takin ja jonkun mukavan neuleen, jotta en sitten talvella ainakaan palele.
Prismaan on tullut jo myyntiin talvitakkeja. Ei kuitenkaan vielä syyskuussa Etelä-Suomessa talvitakkia tarvitse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Urheilulenkkareiden yhdistäminen muihin kuin urheilullisiin vaatteisiin. Esim. pari viikko sitten olin häissä, jossa eräällä naisella oli kaunis juhlamekko, ja jalassa lenkkarit. Eikä olleet siis edes mitkään tennarit, vaan ihan sellaiset lenkkarit joilla mennään lenkille yms.
Jo yli kymmenen vuotta sitten kävi casual fridayn seurauksena hyväksytymmäksi käyttää esim. kauluspaidan ja suorien housujen kanssa lenkkareita tai tennareita, myös muina päivinä, kuin perjantaina. Tai naisilla juhlamekon kanssa lenkkarit tai tennarit. Muodin edelläkävijät, eli ammattimallit, popparit, rokkarit, räppärit jne. käyttävät aika yleisestikin hätkähdyttäviä asuyhdistelmiä, siis yhdistelevät vapaasti keskenään vaatekappaleita, jotka välttämättä valtavirran ( tai joidenkin vanhojen perinteisten pukeutumissääntöjen) kannalta eivät ole yhteensopivia.
Culottes-housut ja jotkut hervottomat herrainkengät niiden kanssa. Tuo yhdistelmä ei sovi edes mallinlaihoille, vaikka heillä on ohuen ohuet nilkat ja kapea vyötärö. On vaan niin karseen näköiset housut kaiken kaikkiaan.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000000908670.html
Viime talvena mua kauhistutti nää paljasnilkkaiset nuorison edustajat, kun pakkasta oli pahimmillaan -33 astetta. En muista, näinkö paljaita nilkkoja ihan niin kylmällä, mutta jossain -20 asteen pakkasella niitä vielä näkyi, ja pystyi vain kuvittelemaan sen kylmettymisen turran tunteen nivelissä. Luonnollisesti kaulan ympärillä lämmitti parimetrinen villakangaskuivi, mutta pää oli useimmiten paljas.
semmonen hajuton, mauton harmaahiirulaisen tyyli. Beigeä, beessiä, mustaa, harmaata. älkää vain katsoko minua, en halua erottua.
Ai mulla oli tänään tummansininen trenssi,huivikaulassa, farkut ja citylenkkarit. Oli ihan hyvä asu ja viihdyin näissä vetimissä. Jonkun mielestä mauton, mutta so what. Näin omasta mielestäni paljon mauttomimpia yhdistelmiä, mutta jos itse niissä viihtyivät ja olivat käyttäjänsä mieleen niin fine!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
semmonen hajuton, mauton harmaahiirulaisen tyyli. Beigeä, beessiä, mustaa, harmaata. älkää vain katsoko minua, en halua erottua.
Oranssi plussapallo-bööna hermostui :D
No voi kuinka väärässä seinäruusu onkaan! :D olen nuori nainen ja pukeudun sopivan seksikkäästi ja kasuaalisti tilanteesta riippuen. värimaailmani ei ole huomaamattomat ja rumat värit pelkästään, enkä mitään kirkuvaa oranssia ja punaista kyllä käytä. Että kehenköhän se kalikka ekana kalahti? en edes lukenut keskustelua, vastasin ainoastaan kysymykseen.
Burka ja muut vastaavat oksetukset.
Leggingsit on niin ihanat jalassa.
Ja ne crocsit myös.
Ja meinaan käyttää niitä ihan jatkossakin. Itse asiassa nyt vielä enemmän, ihan vittuillessani!
Ha ha
Tuli tästä ketjusta mieleen, että ärsyttää ihmiset, jotka vihaa kaikkea mikä on muotia, vaan siksi että se on muotia ja "kaikilla" on sellainen.
En kyllä jaksa suuttua kenenkään tyylistä, mutta tyhmältä jotkut kyllä näyttää. Punamusta kouvolatukka, lyhyt nahkatakki, tiukat fiorella-farkut ja bonuksena rööki huulessa näyttävät mauttomilta. Mustat/neonväriset urheiluvaatteet isoilla teksteillä eivät sovi suurimmalle osalle valjunvärisistä suomalaisista. Liika paljas pinta on mautonta. Säähän sopimaton pukeutuminen ei toimi.
Lasten kuviollisesta kankaasta ommeltu trikoopipo aikuisille, värikkäät raitasukat, Prisman mummo-osaston farkut, korolliset avokkaat ja ulkoilutakki. Bongattu n. kolmekymppisellä ja sievällä naisella viikko sitten. Kaikki nämä kerralla!
Minua ällöttävät huppu ja lippis päässä kulkevat, housuja puolessa perseessä pitävät aikuiset miehet, jotka pukeutumisensa puolesta näyttävät narkeilta ja myymälävarkailta. Tähän tyyliin kun vielä yhdistetään huono ryhti niin hyi kamala! Ylipäätään hupun pitäminen päässä ärsyttää minua jostain syystä. Vesi- tai lumisateessa toki ymmärrän ja pidän itsekin huppua.
Olen myös valitettavasti joutunut näkemään, kuinka jotkut käyttävät julkisilla paikoilla one piece -haalareita (niitä kotiasuksi tarkoitettuja) . Ymmärrän kyllä, jos joku vie roskat kyseisessä asussa, mutta kuka lähtee kaupungille kotihaalari päällä?
Näiden lisäksi kammoan tiukkoja pyöräilyshortseja, joista selluliitit näkyvät läpi ja reisiläskit pursuavat pihalle. Sopivat todella harvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi plussapallo-bööna hermostui :D
No voi kuinka väärässä seinäruusu onkaan! :D olen nuori nainen ja pukeudun sopivan seksikkäästi ja kasuaalisti tilanteesta riippuen. värimaailmani ei ole huomaamattomat ja rumat värit pelkästään, enkä mitään kirkuvaa oranssia ja punaista kyllä käytä. Että kehenköhän se kalikka ekana kalahti? en edes lukenut keskustelua, vastasin ainoastaan kysymykseen.
Ihan non-chalantin kasuaalisti varmaan juu.
Pienten shortsien alla legginsit tai sukkahousut!
Valkoinen piukka minihame tai valkoiset piukat mikroshortsit, alla mustat paksut sukkahousut tai legginssit, napapaita nja paksu lähinnä saunapyyhettä muistuttava pitkä kaulahuivi kesät talvet, jalassa moukarimaiset maihinnousukengät (hoitamattomat!).
Vierailija kirjoitti:
Sukat ja sandaalit miehellä.
Mikä siinä oikein ärsyttää? Ja erityisesti miehellä? Ei tee mieli viileässä toimistossa nimittäin ilman sukkiakaan kuljeskella.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa pari vuotta sitten vuosikurssillani oli tyttö, joka käytti aina sinistä miesten kauluspaitaa ja beigejä kaksi kokoa liian suuria housuja. Kaikki, minäkin, ajateltiin ettei se koskaan vaihda vaatteita, mutta kerran päädyin hänen luokseen kylään ja satuin vilkaisemaan vaatekaappiin. Tämä tyttö omisti 6 paria samanlaisia housuja ja 10 samanlaista paitaa. Moni kyllä näki siitä punaista, siis siitä että aina oli samat vaatteet, koska sen ajateltiin olevan epähygineenistä, vaikka niin ei tietenkään ollut.
Tuohan on itseasiassa aika fiksua. Ei tarvi joka aamu miettiä että mitä sitä tänään pukis päälleen.
pikeepaita-farkkuhame-leggins-kombo