Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista

Vierailija
14.09.2016 |

?

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalotyypistä on pitkälti kyse mikä pukee ja mikä ei. Minulla on leveät hartiat eikä juurikaan vyötäröä ja kauhistelin erästä kohtalotoveria. Hän on täydellinen kärjellää seisova kolmio ja vaatteet otti siitä kaiken irti. Tiukat fatkut, olkapäitä korostava miehekäs farkkupaita. Vyötärö oli leveämpi kuin lantio ja perse, siitä tasaisesti leveten ylöspäin. Ihan ok vaatteet mutta tuolla vartalolla kamalat.

Olen samaa vartalotyyppiä ja paita on pakko ostaa hartioiden koon mukaan. Ei sillä ole väliä minkä kokoinen vyötärö on. Jos ei osaa itse korjata paitaa niin laittaa jonkun vyön vyötärölle jos haluaa vyötärön erottuvan jotenkin kapeampana kuin olevan piilossa ison paidan alla.

Vierailija
302/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sekä yläosa (takki) että alaosa (housut) on samanväristä farkkua.

Kun tiukka paita laitetaan farkkujen päälle ja sieltä paidan alta litsit pullottaa.

Pitkävartiset maiharit ja collegehousut, en oo juntimpaa ikinä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tytöllä oli harmaat kulahtaneet collegehousut ja nahkaiset piikkikorkosaappaat.

Vierailija
304/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä joku kukkaiskuosi kesäpusero ja siinä päällä nahka-tai mokkaliivi ja päässä stetson.

Vierailija
305/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellaista koska en kiinnitä niin paljoa muiden pukeutumiseen huomiota että se vaikuttaisi muhun jotenkin koska mua ei kiinnosta.

Vierailija
306/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit ja polvisukat.

Vierailija
307/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkureppu aikuisella. Karjala-lippis.

Vierailija
308/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä tuulitakki, bootcut-farkut ja cowboy-bootsit. Musta tuo on vaan jotenkin lyömättömän järkky yhdistelmä.

Vierailija
309/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laardiperäsimeen uponneet trikoot, kaikki äitiysvaatteet, tyrkkytopit (4 kokoa liian pienet) ja muut makkarankuoret.

Vierailija
310/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki makkarankuoret. Ja näkyvät tatuoinnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän