Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista

Vierailija
14.09.2016 |

?

Kommentit (310)

Vierailija
101/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävän pastellin sävyisen juhlamekon pilaavat mustat legginsit

Vierailija
102/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku ja korkokengät.

Luulin tämän yhdistelmän jääneen kultaiselle 80-luvulle, kunnes viime kesänä pistäydyin eräänä perjantai-iltana pikkukylän huoltsikalla.

Siellähän tätä yhdistelmää pääsi ihailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut ja tennarit isojalkaisella. naurettavan näköistä! 

Vierailija
104/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen paita ja vihreät "reisitaskuhousut".

Vierailija
105/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti- ja pulsulook: Vanhojen armeijakuteiden käyttö, kollareissa löntystely vauhtilasit päässä, verkkarit, halvimmat tarjousvaatteet ym ym. Kaikki kyllä tietää sen miltä nämä sankarit näyttää.

Vierailija
106/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pankkineitilook, johon kuuluvat kynähame, neule ja pieni kammottava neuletakki, sievä ja siististi laitettu tukka ja "järkevät, mutta naiselliset" korkokengät

- liian pienet ja liian harvoin pestyt kireät ja epämukavan näköiset tiukat sortsit, jotka paljastavat mustelmaiset ja hieman selluiset persukset sekä kalmanväriset taikinasääret. Tähän voisi yhdistää vaikka spaghettiolkaintopin tai tuubitobin, joka linttaa tissit navan yläpuolelle sekä keltaisen tukan viiden sentin tyvikasvulla

- leggingsit, paita, lyhyt takki ja käsikynkkä-tätilaukku, joka yrittää epätoivoisesti näyttää birkiniltä. Sellainen "olen lukenut vähän blogeja" -look, joita mahtuu 12 tusinaan

aamen!  todella taitavasti kuvattu, mutta lisäisin vielä tatuoinnin reidessä..

kuvottava näky ja ikävä kyllä  kesäisin erittäin yleinen

Vierailija
107/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-VALKOISET TEKONAHKASAAPIKKAAT!!!

-KAIKKI ED HARDY-TUOTEPERHEEN PAINAJAISET

-JACK DANIELS-PAIDAT

-MITÄ TAHANSA "PINKKIÄ JA SPORTTISTA" VIISIKYMPPISEN IHMISEN PÄÄLLÄ

-BRONXIN SATAVUOTTA SITTEN MUODISSA OLLEET "HIP HOP" -HOUSUT MIEHILLÄ. TAPAA ETENKIN TAMPEREELLA.

-KAIKKI HITON LIEKKI- JA TRIPAALIPAIDAT

-NIITTIVYÖT JA KORKKARIT

-KAIKKI LÄHIÖWT-VAATTEET

-HASSUNHAUSKAT TEKSTIPAIDAT 

MÄ OKSENNAN ....

Vierailija
108/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kireä trikoomekko, joka paljastaa armotta joka muhkuran  ja alushousujen rajat. nilkkapituinen malli peittää armeliaasti sääret, mutta tekee kävelyn hassuksi ja lyhempi taas paljastaa ruttuiset pattipolvet ja hyllyvät vitivalkoiset reidet.   tämä yhdistettynä kiiltäviin tai eläinkuosisiin halpisballeriinoihin ja kaulaan keskellä kesää kietaistuun huiviin ...

Vierailija
109/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasta yhdistelmää ole, ihan siitä syystä ettei mua hittoakaan kiinnosta mitä muut päälleen laittaa. Ei ole mun asia.

Vierailija
110/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluketjun perusteella mikä tahansa pukeutumistapa on sellainen, että joku ei tykkää. Ehkä on sittenkin parempi vaan pukeutua niin kuin itse haluaa, olkoot muut tykkäämättä jos tahtovat. Menee turhan hankalaksi jos yrittää miellyttää kaikkia.

Vierailija
111/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset farkut, "napapaita" ja siihen telttamainen väljä, pitkä neule/puuvillatakki, pieni olkalaukku helvetin pitkällä hihnalla, matalat sandaalit ja täysin pyöreät aurinkolasit - yhdistelmä on yksinkertaisesti ruma ja naurettava. tyypillinen näillä muotibloggaajilla. Suoraan seppälästä 80- luvulta, hyi

Häh. Just kaikista munaakovettavin tyyli, etenkin nuo farkut. Paljon paremman näköinen kuin takavuosien kloriittifarkut, saappaat farkkujen päällä ja valkoinen vyö. Hyi helvetti.

Vierailija
112/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa näin naisen joka oli koko oranssi. Paita, housut, kengät, tukka, korut, laukku... ihan päästä varpaisiin samaa sävyäkin vielä.

Tämä on mulle ihan ehdoton moka.

Vierailija
113/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi ja lenkkarit

Vierailija
114/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sinistä sävyä olevat farkut ja farkkutakki

puolet push-uppeihin sullotuista rinnoista paljastava nyöripaita ihan minkä tahansa vaatteen kanssa, mutta pahin eläinkuvioiset legginsit

se Prismasta vuonna 2002 ostettu kulunut kireä narutoppi ja päässä bandana, enkä nyt tarkoita fiftarityylisenä hiuspantana mikä on ihan viehättävä vaan pikemminkin "emäntä aamulypsyllä"-lookia

Vierailija
115/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset kuitenkin pukeutuvat kutakuinkain okei, sään mukaan ja silleen. Jos olette seurannut nettisaittia nimeltä People of Walmart, johon on kuvattu tavallisia (?) amerikkalaisia ostoksilla marketissa, niin siinä näkee sellaista "pukeutumista", jota ei meillä voisi kuvitellakaan! :D

Vierailija
116/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluketjun perusteella mikä tahansa pukeutumistapa on sellainen, että joku ei tykkää. Ehkä on sittenkin parempi vaan pukeutua niin kuin itse haluaa, olkoot muut tykkäämättä jos tahtovat. Menee turhan hankalaksi jos yrittää miellyttää kaikkia.

Samaa mieltä! Voin vain kuvitella miten vaikeaa näiden vastaajien elämä on, kun kaikki pukeutuvat ihan väärin. Tosin he itsekin pukeutuvat väärin muiden vastaajien mielestä. Mikä ongelma!

Vierailija
117/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahhaha hei älkääs nyt, juoksutrikoot, puuvillainen väljä kauluspaita, trenssi ja lippis on mun turisti-univormu ollut niiiiin monessa eri paikassa ympäri maailman :D viimeksi viimaisessa new yorkissa äidin kanssa (äidilläni on joustavat äiti-farkut, kevyttoppatakki ja kalastajanlakki). Lisäksi meillä on molemmilla silmälasit, lenkkarit ja pienet olanyli hihnalla olevat laukut. kasvoissa on vähän meikkiä molemmilla. Toisella meistä on tietenkin myös reppu jossa on juomapullot, kartta ja huivit.

Kyllä tämä on vähän parempi, koska ne minun juoksutrikoot on "talvimallia" eli fleecevuoriset ja ei näy selluliitit siis läpi.

Naurattaa nyt kyllä kun ajattelen minkälaiselta näytän äitini kanssa taapertaessa. Olen kolmekymppinen ja äiti lähempänä kuuttakymmentä. Otimme myös selfieitä empire state buildingin huipulla.

Minulla on juoksutrikoot, koska vatsani turpoaa pitkin päivää joten en halua farkkuja. Haluan kuitenkin kestävät käytännölliset housut. Trenssi siksi, että yleensä otan vain yhden takin mukaan, ja sen pitää sopia sekä hameiden että housujen kanssa, ja sekä juhlavampiin että lentokonevaatteisiin. Trenssi peittää takapuolen, muuten joku lyhyt takkikin voisi tulla kysymykseen. Lippis, koska häikäistyn helposti. Äidillä kalastajanlakki samoista syistä. Meillä on valolle herkät silmät.

:D

Vähän off topic, mutta tuo reissu äitisi kanssa kuulostaa ihanalle :). Sulla taitaa olla aika mukava äiti. Tällaisissa tilanteissa se aina kirpaisee, kun ei ole koskaan ollut omaa äitiä, muistathan olla kiitollinen äidistäsi :). Hyvää syksyä!

Vierailija
118/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Voin vain kuvitella miten vaikeaa näiden vastaajien elämä on, kun kaikki pukeutuvat ihan väärin. Tosin he itsekin pukeutuvat väärin muiden vastaajien mielestä. Mikä ongelma!

Minä ainakin tiedän pukeutuvani todella mitäänsanomattoman tylsästi. Jopa niin tylsästi, että tässäkään ketjussa ei ole vielä kertaakaan mainittu mun perinteistä arkiuniformua. :D

Vierailija
119/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumistyylit, jotka eivät sovi kantajansa vartalolle, pistävät silmään. Yksi inhokkini (luultavasti yleisyytensä vuoksi) on persjalkaisella naisella puoleen sääreen ulottuvat legginsit ja pitkä paita. Pitkä paita korostaa sitä, että ihminen on pelkkää selkää ja takamus miltei laahaa maata, ja säären katkaiseva trikoo korostaa säären lyhyyttä muuhun vartaloon nähden. Erityisen yleinen yhdistelmä on 30-40-vuotiailla naisilla, jotka ovat joko hoikkia tai omenavartaloisia. Ilmeisesti ajattelevat, että ohut sääri = upea sääri ja niitä imartelee mikä tahansa vaate. Vaikka säären ohuus ei tee siitä pitkää. Tuo tyyli ei näytä niin pahalta normaalit mittasuhteet omaavalla, mutta jos ihmisen pituudesta yli puolet on torsoa ja reisi vieläpä säärtä pidempi, kannattaisi suosia joko polven yläpuolelle päättyvää tai kokopitkää alaosaa.

Vierailija
120/310 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut parikin asua joissa olen esiintynyt julkisesti. Ensimmäinen oli tuo trikoot, lyhyt neule, lyhyt nahkatakki ja tennarit. Olet ilmeisesti bongannut mut eräässä siirtymävaiheessa matkalla työ -> sali ->koti. Salilta lähtiessä olen treenivaatteissa + mikä ikinä pitkähihainen on töissä ollut päällä sekä nahkatakki jossa aamulla lähdin töihin. Ja kengät.. niin, tennareissa on mukava ajaa autoa, töissä on työkengät. Olen pahoillani.

Lisäksi olen liikkunut julkisesti armeijavaatteissa. Siis maastokuvioisissa reisitaskuhousuissa. Tuolloin olin tekemässä pihahommia (nuo housut ovat omiaan pihatöihin), ja piti äkkiä hakea kaupasta lisää multaa. En jaksanut vaihtaa tuota varten vaatteita. Olen jälleen pahoillani.

En kyllä tästäkään ketjusta huolimatta aio vaihtaa itselleni epäkäytännöllisiin tapoihin pukeutumisessa. Jos jotakuta häiritsee niin sopii katsoa muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi