Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
221/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likkakaverini kanssa tultiin yöksi meille baarin jälkeen n. Puolenyön jälkeen koska baarissa oli surkea meno. Mentiin siinä nukkumaan melkein heti. Tai siis niin luulin. Heräsin itse n. Klo 1 jälkeen siihen, että kuuluu vierasta soperrusta ja kaverini voihkintaa. Ei siinä muuten mitään mutta kaverini oli kutsunut mun kotiin jonkun kaverinsa kysymättä multa mitään. Yllätin ne keittönpöydältä harrastamasta seksiä, vaikka olin tehnyt pedin sohvallekkin. Heitimpä molemmat pihalle. Neidin laukku jäi tänne joten heitin sen sit partsilta alas, ärsytti niin suunnattomasti tommonen. En oo sen jälkeen kuullut tästä neidistä mitään onneksi.

Olis kannattanut sanoa sille vieraalle tyypille jo ovella, kun tulitte kotiin, ettet halua häntä sinne. Vai parvekkeen kauttako hän tuli?

Vierailija
222/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri soitti eräänä iltana seitsemän uutisten aikaan ovikelloa ja kysyi voiko tulla meille kahville. No, enhän minä oikein kehdannut kieltääkään, asiallista naapuria. Niinhän siinä sitten kävi, että vielä yhdentoista aikaan illalla naapuri istua tönötti sohvalla, vaikka minä ja mieheni olimme moneen kertaan tehneet selväksi, että lähdemme suihkuun ja nukkumaan - aamulla kun oli aikanen työhön lähtö. Naapuri ilmoitti tyynesti ;"tehkää rauhassa ilta-hommanne, minä ajattelin katsoa vielä tämän ohjelman"   Vähän ennen puolta yötä mieheni sitten ystävällisesti pyysi naapuria positumaan.  siinä oli  lyhyt kahvilla käynti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin työkavereilleni pikkujouluillanvieton opiskelijayksiössäni. Juuri työporukkaan tullut uusi työntekijä joi itsensä umpikänniin ja oksensi kuudennen kerroksen parvekkeelta alas eikä maininnut minulle asiasta mitään. No, kuulin kyllä asiasta heti seuraavana aamuna, kun alakerran naapuri soitti ovikelloa ja kertoi että hänen parvekelasinsa olivat täynnä jäätynyttä oksennusta. Soitin ikkunanpesijän paikalle ja pyysin lähettämään laskun työkaverilleni.

Vierailija
224/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasi taloussaksilla varpaankyntensä keittiön pöydän ääressä eikä edes vaivautunut keräämään kynnen palasia lattialta! Kyseessä oli vielä nainen! Ei nyt mitään ystäviä oltu, mutta kaveriväleissä kuitenkin.

Hyi olkoon! Eipä todellakaan ollut naisella käytöstapoja

Vierailija
225/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista huoltomiehistä. Asun opiskelija-asunnossa ja meillä voi huoltoasioista tehdä vain vikailmoituksen, ja huoltomiehet käyvät paikalla kun käyvät, ennalta ilmoittamatta. Kerran kävi niin, että meidän eteisen kaapin tanko tippui alas, joten tein huoltoilmoituksen. Tyhjensin eteisen jo ennakkoon kaikista takeista, matoista, kengistä yms. Eteisen kaappi on heti ensimmäisenä vastassa, kun ovesta tulee sisälle. Kaikki oli siis valmista huoltomiehen tuloa varten.

Eräänä päivänä (pari viikkoa huoltoilmoituksen teon jälkeen) tulin kotiin yliopistolta, niin huomasin, että tanko on korjattu. Samalla huomasin, miten lattiaa pitkin meni hiekkaisen kuraiset jäljet eteisen lattiaa eteenpäin meidän käytävälle, olohuoneen poikki ja makuuhuoneeseemme. Sielä oli matolla tepastelu. Ihmettelen, että miksi ihmeessä. Soitin asuntosäätiöön ja kysyin, että miksi eteisen kaappia korjaamaan tullut huoltomies on käynyt myös olohuoneessamme ja makuuhuoneessamme, jossa huoltomies on selkeästi älynnyt jättäneensä jälkiä mattoomme, sillä tahroja oli hinkattu. Mitään selitystä ei saatu. Vissiin oli meidän muu asunto ja sisustus kiinnostanut :D

Oisko ne etsineet asukkaita, käyneet tarkistamassa onko ketään kotona?

Vierailija
226/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yövieraana ollut kaveri kävi lainaamassa ominpäin puhtaat pikkarit mun vaatekaapista. Tepasteli sitten ne jalassa sanomatta mitään asiasta. Oli myös pessyt hampaansa mun hammasharjalla. Kiva!!!

Meillä ihan normaalia että lainataan toisten pikkareita jos toisen luona yötä ollaan tai mitä vaan vaatteita sattuu löytämään ja pitämään kivana, ja kyllä pestään kavereiden kesken myös toistemme hammasharjoilla hampaamme ja käydään paskalla ovi auki, yleensä kylläkin niin että muut meikkaa siinä samalla kun yks istuu paskalla :D suppeeta porukkaa täällä, tai sitten vaan huonoja kavereita.

Hyi helvetti.

Niinpä, oksettavaa. Kiinnostaisi tietää sosiaalinen luokka?

Vierailija
227/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko tuli käymään meillä, oli yötäkin. Aamulla hän kävi suihkussa ja käytti minun pesusientäni. Jouduin heittämään sen pois, kun ajatuskin apesta jynssäämässä karvaista ja pulskaa vartaloaan ällötti.

Sen kerran jälkeen olin aina varautunut hänen vierailuihinsa. Uusi pesusieni odotti häntä joka kerta.

Vierailija
228/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rippijuhlissa - sukulaiset tulevat ja menevät. Osa istuu pidempäänkin. Eräs sitten sai maisteltua kaikkea tarjolla ollutta, ei siinä tarjollahan ne on - toteaa ja kysyy , että arvaappa mitä? Minä siihen etttä no kerro pois vain... Tämä vieras siihen sitten suoraan silmiin kahtoen, etten oikein tykännyt tuosta voileipäkakusta. No, aijaa..

Joskus kauan aikaa sitten , oli kastejuhlat kotonamme , vieraat majottivat yhtä makuuhuonetta... Kirkolla käytiin, meille tultiin. Tämä perhe vain majotti yhtä makuuhuonetta, toinen perheen puoliskoinen haki toiselle kakut ja kahvit ja kaikki huoneeseen. Kun ei sitten niin millään voinut tulla itse hakemaan, syystä että...?

Kastejuhlissa myös eräs vieras selostaa selostamistaan, neuvoja antaen oikea oppisesta makaronin keitosta, pyykin kuivaukseen... Kysyen ja todeten että liekö neuvolassa neuvottu että ulkona tulee käydä päivittäin???? Ei siinä mutta kun meiltä löytyy koira, että lie tarvihen neuvolan ohjeistuksia päivttäisitä ulkoiluista

Vierailija
229/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ollenkaan pahimmasta päästä, eikä varmaan jonkun mielestä ollenkaan paha. Ystäväni asuu eri kaupungissa ja tulee toisinaan pitkäksikin aikaa kylään. Meillä on hyvin erilainen elämäntyyli, minä olen aika sotkuinen ja epäjärjestelmällinen ja hän hyvin hyvin siisti. Joka kerta, kun hän tulee kylään, hän alkaa siivoamaan ja järjestelemään paikkoja.

Olen tehnyt ennen vierailua normaalin siivouksen, mutta se ei riitä hänelle. Hän imuroi ja moppaa lattiat uudestaan, kävelee luutun kanssa ympäri taloa, mutta mikä ärsyttävintä: järjestelee kaiken uusiksi. Hänen jälkeensä koko koti on ihan tyhjä ja tavarat ovat löytäneet uusiin paikkoihin. Iso osa menee roskiin, koska "mitä sinä tälläkin teet?" Ja "jos et ole käyttänyt jotain puoleen vuoteen, et sinä sitä enää tarvitse". Usein olen joutunut jälkikäteen kyselemään missä joku tavara on, kun ei vain löydy.

Vierailujen jälkeen minun henkinen olo on aina ihan raiskattu. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, koska hän vierailun aikana alituiseen pyörittelee silmiään ja huokailee elämälleni. Ei auta vaikka joka kerta olen sanonut etukäteen, että tällä kertaa ei saa siivota. Nimenomaan olen kieltänyt. Silti hän tekee niin. Ehkä hän ajattelee auttavansa, mutta ei ymmärrä, että tekee vain hallaa.

Nyt olen alkanut kieltää hänen tulonsa, koska haluan suojella itseäni, minulla yksinkertaisesti menee takki aivan tyhjäksi. Jos minulla on voimia, hän voi tulla, mutta jos en jaksa siivous/järjestelysessiota, niin kiellän. Hän on hyvä ystävä ja viihdyn hänen seurassaan, kun näemme vaikkapa yhden päivän, mutta viikko on ihan nounou.

Vierailija
230/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen isännällä oli jotain neurologista vaivaa, hän nukahteli yhtäkkiä istualleen. Kerran hän taas simahti kesken keskustelun olkkarin sohvalle. Me muut siirtyimme sillä aikaa pihalle katsomaan istutuksia, ja kun tultiin takaisin sisälle, oli setä herännyt ja virkeänä kaiveli vaatekaappia. Ihan pokkana totesi vain etsivänsä valokuva-albumia.

Vierailija
231/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasi taloussaksilla varpaankyntensä keittiön pöydän ääressä eikä edes vaivautunut keräämään kynnen palasia lattialta! Kyseessä oli vielä nainen! Ei nyt mitään ystäviä oltu, mutta kaveriväleissä kuitenkin.

Meillä oli muutama viikko sitten yökylässä miehen veli. Istuimme illalla olohuoneen pöydän ääressä, ja olin laittanut pöytään sellaisen moniosastoisen tarjottimen, jonka eri lokeroissa oli suolakeksejä, juustoja, viinirypäleitä jne.  Miehen veli alkoi leikkaamaan varpaankynsiään, keräsi kynnenpalat kokoon, ja laittoi ne tarjottimelle yhteen tyhjentyneeseen osastoon. Eihän ne kynnenpalat koskeneet muita ruokia kun olivat siinä omassa osastossa, mutta silti ällötti ne haisevat kynnenpalat parin sentin päässä ruoista!

Vierailija
232/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvasurffaaja, sveitsiläinen keski-ikäinen varakas ja pihi mies. Ekaksi:

- Hän sanoi itse, että aikoo tuoda mulle hyvää sveitsiläistä suklaata. (en pyytänyt siis) toi pienen Toblerone-patukan. :D oikeesti (Lähi-Alepasta oisin sen voinut ostaa.)

- Sama tyyppi veti väkisin ohuet valoverhot olohuoneen ikkunan edestä. Vanhassa asunnossa oli jäykät, varmaan kiinni ruostuneet verhonipsut. Ei kysynyt, saako vetää verhot. Oli kesä ja ei ollut missään nimessä pimeää tai edes hämärää. Sitten sen vetäessä ne verhot, se verho repsahti nipsusta. Ja se jätti ne siihen. Iso työ laittaa ne takas hänen lähdon jälkeen. Ei sit tullu mieleen, että kun verhot ei kulje siinä kiskolla, niin ei oo ehkä tarkotus vedellä verhoja.

- Sama tyyppi tuli kysymään suihkuun mennessään jotain hanan toimimisesta. Menin ja näytin. (ihmettelin jo samalla, koska Sveitsissä on ihan sama mekanismi) sitten hän selitti jotain, että ei hän sitä tarkoittanut. en koskaan tullut tajuamaan mitä hän tarkoitti.

- Sitten vielä samasta tyypistä (vaikka ei kotiin liitykään)

Kaupungilla ollessaan näytin hänelle missä on Alko, jos hän haluaa ostaa alkoholia. (edellisenä iltana puhui Camparin nauttimisesta) Sanoin siinä samalla, ettei meilä saa viiniä marketista. Samana iltana hän sanoo, että hän voisi käydä ostamassa marketista Camparia, että joisinko hänen kanssaan.. minä sanoin, että, niiin, minähän kerroin päivällä että.. (ja muutenkin Campari on aivan sikapahaa.)

Mua ärsyttää hirveesti aikuiset ihmiset, joiden aivotoiminta on oudon hidasta ja jotka eivät sisäistä mitään.

Tämä tyyppi siis oli perheenisä ja yrittäjä ja varsin varakas.

Sohvasurffatessa voi testata omaa tyhmyyden sietokykyään.

Tuolle tyypille valehtelin että matkustan itse juhannukseksi pois, niin sen piti ettiä kolmanneksi yöks joku muu paikka. Voi mennä vetelmään toisten verhoja.

Ai niin, sit yks unkarilainen mies, jolla oli muutenkin selvä social disorder (se on toinen tarina) söi mun  salaattiainekset, (ei muuten väliä, mutta sillon oli rahasta tiukkaa) Mä itse opastin sen markettiin, kun hän meni ruokaa ostamaan. Sitten sanoin, että tarviitko mitään tuoretta, että ne on tuolla. Ei hän kuulemma tarvinnut. Mutta söi sitten ne mun kurkut ja salaatit. Keitetyt perunat tarjosin minä muutenkin.

Vierailija
233/471 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti sandaalit pois ja käveli paljain jaliin

Vierailija
234/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten olin kutsunut erään sukulaispariskunnan kahvittelemaan. Olin leiponut piirakkaa ja hankkinut myös muita tarjottavia. Vieraat tulevat meille mukanaan kaksi pakettia jäätelöä. Pöydässä olevasta piirakasta rouva toteaa, että ei me nyt tultu tänne syömään ja samaan hengenvetoon alkaa tarjoitlemaan tuomiaan jäätelöitä. 

Minusta on mukavaa leipoa ja laittaa kahvitarjoilua. Nykyään vain monilla tuntuu olevan ongelmallista syödä mitään. Kaikki tuttavamme varmasti tietävät, että minulla on tapana laittaa pöytä koreaksi ja sitten aina tullaan etukäteen sovitulle kahvittelulle a) olemme juuri syöneet, ei me nyt jakseta mitään b) olemme juuri menossa syömään, ei me nyt oteta mitään c) me tuotiin tarjottavat tullessamme.

Jos olen itse menossa kahville paikkaan, jossa varmasti tiedän olevan tarjoilua, niin pidän kyllä huolen siitä, että koheliaisuudesta jaksan edes vähän jotakin syödä. Jos nyt joku tietty dietti on meneillään, niin asiasta voi mainita ennen vierailua, eikä ilmoittaa vasta valmiiksi katetun pöydän ääressä, että juuri nyt onkin jokin laihdutuskuuri meneillään. 

Vierailija
235/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies tuli kolmen lapsensa kanssa kylään. Meillä ei sillä hetkellä sattunut olemaan voita vaan margariinia. Alkoi valittaa margariinista, että siinä on palmuöljyä ja saarnata palmuöljyn epäterveellisyydestä. Tytärkin alkoi säestää, että "tää on hirveän pahan makuista"

Vähän myöhemmin aikuisten istuessa olohuoneessa juttelemassa kolme kakaraa menivät makuuhuoneeseen ja availivat pöytälaatikoita siellä. En ehtinyt vahtimaan, kun piti toimia emäntänä.

Yhtäkkiä vieraille tuli kiire lähteä. Jälkeenpäin huomasin että suuri osa koruistani oli revitty palasiksi ja palaset tungettu takaisin laatikoihin.

Vierailija
236/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat...

-Tulevat kylään yleensä noin 45 min - tunnin etuajassa joka kerta.

-Töksäyttävät jo ovella että mikä kesti niin kauan oven avaamisessa, vaikka ei kestä.

-Suuttuivat kerran kun eivät emme tarjonneet kahvia (emme itse juo ollenkaan ja he tiesivät tämän) ja huusivat ovelta lähtiessään "no heippa sitten kerta täällä kahvia edes saa"

-Ovat juuri niitä ihmisiä, jotka menevät kaapeille ym omine nokkineen. Kerran anoppi meni sänkyymme makaamaan omalla luvallaan kysymättä mitään.

Vierailija
237/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavamies lievästi sanottuna villin alakouluikäisten poikansa kanssa tuli käymään. Lapsi pysyi vierailun ajan joten kuten ruodussa, ehkä hieman normaalia enemmän touhusi ja metelöi mutta ei erityisen häiritsevästi. Heidän lähdettyään menin vessaan. Kun vedin vessan, se täyttyi vedellä ja tulvi lattialle asti. Pienen kaivelun jälkeen tajusin että syvälle pyttyyn oli tungettu lähes kokonainen wc-paperirulla.

Vierailija
238/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan ne sakot perii? Todellakaan ei ole missään säädetty, että töitä on aina tehtävä turvajalkineet jalassa.

Lukee vakuutusehdoissa. Jos ei ole turvakenkiä tapaturman aikana, vakuutusyhtiö voi kieltäytyä korvaamasta mitään. Vakuutusyhtiö tavoittelee voittoa, joten vastuun välttäminen on niiden päätehtävä.

Mieheni on putkiasentaja. Olivat korjaamassa putkia talossa, jossa asuttiin. Heillä oli käskynä, että kengät jätetään käytävään, siis ihan pomolta tullut käsky. Eivät vieneet likaisia kenkiään edes eteiseen.

Mutta talossa, jossa ei asu ketään, pitävät kengät jalassa.

Vierailija
239/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä maalla mutta jotenkin ihmetyttää että monille on itsestännselvää että myös koira on tervetullut kylään (sisälle). Yksi söi poikani lenkkarit iltapuhteena eteisessä odotellessaan kun me muut söimme päivällistä. Saimme kyllä uudet lenkkarit seuraavana päivänä mutta eihän tuo kivaa ole. Toinen koira (eri vieraat) juoksi ympäri kämppää ja ehti ahmia suklaata rasiasta, jäi silti henkiin. Kolmas pureskeli vauvan leluja ja omistajat vain naureskelivat, ehdin pelastaa ne suuremmilta tuhoilta. Mulla on ymmärrystä sille että lapset vähän sotkevat ja ehkäpä joskus jotain rikkovatkin mutta että koirat! Nykyisin on kaksi kissaa, pahoitellen ilmoitan että koirat saavat jäädä ulos...

Itsekin ihmettelen tätä koiraihmisten ajattelua, että mikäli koira elää heidän kodissaan sisällä kuin perheenjäsen, on se automaattisesti tervetullut mihin tahansa kotiin.

Ei meille. Ei minkäänlaisin säännöin. Sitten loukkaannutaan "mutta eihän Musti voi odottaa autossa, kotona, missä ikinä kahta tuntia."

Vierailija
240/471 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ollenkaan pahimmasta päästä, eikä varmaan jonkun mielestä ollenkaan paha. Ystäväni asuu eri kaupungissa ja tulee toisinaan pitkäksikin aikaa kylään. Meillä on hyvin erilainen elämäntyyli, minä olen aika sotkuinen ja epäjärjestelmällinen ja hän hyvin hyvin siisti. Joka kerta, kun hän tulee kylään, hän alkaa siivoamaan ja järjestelemään paikkoja.

Olen tehnyt ennen vierailua normaalin siivouksen, mutta se ei riitä hänelle. Hän imuroi ja moppaa lattiat uudestaan, kävelee luutun kanssa ympäri taloa, mutta mikä ärsyttävintä: järjestelee kaiken uusiksi. Hänen jälkeensä koko koti on ihan tyhjä ja tavarat ovat löytäneet uusiin paikkoihin. Iso osa menee roskiin, koska "mitä sinä tälläkin teet?" Ja "jos et ole käyttänyt jotain puoleen vuoteen, et sinä sitä enää tarvitse". Usein olen joutunut jälkikäteen kyselemään missä joku tavara on, kun ei vain löydy.

Vierailujen jälkeen minun henkinen olo on aina ihan raiskattu. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, koska hän vierailun aikana alituiseen pyörittelee silmiään ja huokailee elämälleni. Ei auta vaikka joka kerta olen sanonut etukäteen, että tällä kertaa ei saa siivota. Nimenomaan olen kieltänyt. Silti hän tekee niin. Ehkä hän ajattelee auttavansa, mutta ei ymmärrä, että tekee vain hallaa.

Nyt olen alkanut kieltää hänen tulonsa, koska haluan suojella itseäni, minulla yksinkertaisesti menee takki aivan tyhjäksi. Jos minulla on voimia, hän voi tulla, mutta jos en jaksa siivous/järjestelysessiota, niin kiellän. Hän on hyvä ystävä ja viihdyn hänen seurassaan, kun näemme vaikkapa yhden päivän, mutta viikko on ihan nounou.

Ei hitto mä saisin raivarin, ja jos sen jälkeen koskis mun tavaroihin, niin ei mitään asiaa mun kotiini sen jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi