No kerropas syy miksi et ole töissä vaan palstalla???
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Kommentit (96)
Olen kotirouva. Mutta en mieheni varassa, vaan saan omia sijoitustuottoja sen verran, että ei tarvitse käydä enää töissä. Tänään en tee mitään, mieheni on työmatkalla ja huollettavia ei enää ole kotona. Surfailen netissä ja kohta taidan ostaa jonkun e-kirjan iltapäivän ratoksi. Tilaan ehkä pizzaa illaksi ja avaan viinipullon. Huomenna pitää herätä jo klo 8, koska siivooja tulee klo 9. Näin ne päivät valuvat miellyttävästi.
Etäviikko töistä, eli teen töitä kotoa käsin. Poika nukkuu päikkäreitä joten ehdin hetkeksi tulla tätä palstaa pläräämään kunnes pitää jatkaa työn tekoa :)
Olen omissa hommissani ja juuri aamupäivällä sain yhden projektin valmiiksi. Ajattelin saikuttaa loppupäivän, kun on nuha ja pieni kuume päällä.
Olin paskassa kesätyössä nollatuntisopimuksella ja nyt pidän menetettyä kesälomaa. Yhtäkään nollatuntisopimusta en enää kirjoita. En saa vakipaikkaa mistään, joten ei kiinnosta.
Tänään olen käynyt lenkillä, kaupassa ja joogannut. Valmistamani porkkanasämpylät ovat myös uunissa :)
Vituttaako kun toisilla on aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin?
Työn luonne sellainen että kuormitustaso vaihtelee huomattavasti päivästä toiseen. Kun it-projekti on hektisimmillään niin sähköposti ja chatti laulaa hoosiannaa ja voi tehdä hommia vaikka 12h/vrk, mutta hiljaisimpina aikoina työ on enemmän päivystämistä......
Olen työtön, mutta ensi viikolla muutan opiskelujen perässä Englantiin :)
En ole työ- enkä virkasuhteessa, en yrittäjä enkä työtön, vaan itseni työllistävä. Olen jumissa ja menetin motivaationi kun työni vuosi sitten lakkasi vaikuttamasta muihin. Ajelehdin ja juutuin tänne, jossa on ainakin ihmisiä ja keskustelua.
Hoitovapaalla ja muksu päikkäreillä.