No kerropas syy miksi et ole töissä vaan palstalla???
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Kommentit (96)
Opintovapaalla. Pidän vapaapäivää.
Olen opiskelija enkä käy töissä, luentojakaan ei ole tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivä. Kaikki ei tee 8-16 ma-pe töitä.
Miten voi olla vapaapäivä jos ei edes tee töitä? Kiva maksaa verorahoista sun palstailut.
Vierailija kirjoitti:
No ??????
Sain potkut kun jouduin sairaalaan. Nykyisin se firma onkin jo konkassa.
Koska voin ja just nyt huvittaa palstailla.
Olen niin tehokas töissä että luppoaikaa jää usein.
Luen IT-alan sertifikaatti kokeeseen ja pidän ruokataukoa.
On siesta. Kohta taas meen, nyt makaan ilman housuja ja lueskelen nettiä. Palkallisesti.
Tiedättekö, että työnantaja näkee millä sivuilla surffailette. Eli jos olette enemmän vauva -sivuilla kuin työpaikan sivuilla, herättääkö se huomiota?? Työnantaja pystyy ottamaan selvää missä työntekijät surffaa. Ainakin se että onko netissä miten paljon työajasta.
Olen puhelinpalaverissa. Ei mitenkään vaikeeta lukea tätä ja kuunnella/kommentoida mitä palaverissa puhutaan.
Minulla on monens vuonna ollut syyskuussa viikko lomaa, vaan ei tällä kertaa, työtön työnhakija olen. Naapurissa on remontti ja välillä kuuluu kovaa porausta ja sitten hakkausta, ei voi oikein keskittyä, pakko kai lähteä ulos.
Kovaäänisistä remonttitöistä pitää ilmoittaa, jotta naapurit voivat varautua: toiset ovat lomalla/vapaapäivällä, jotkut sairaana, toiset eläkkeellä, moni myös tekee ansiotyöstään ainakin osan kotona.
No mä palstailen omalla ipadilla, joten eipä nää 😀
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että työnantaja näkee millä sivuilla surffailette. Eli jos olette enemmän vauva -sivuilla kuin työpaikan sivuilla, herättääkö se huomiota?? Työnantaja pystyy ottamaan selvää missä työntekijät surffaa. Ainakin se että onko netissä miten paljon työajasta.
No täällä on niitäkin jotka ovat jo työnsä tehneet.☺
Vierailija kirjoitti:
No ??????
Höpsö, tottakai olen töissä.
Vapaapäivä ja takkaa lämmittelen.