No kerropas syy miksi et ole töissä vaan palstalla???
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Kommentit (96)
Menen iltavuoroon. Juon aamukahvia ja selaan aivotonta keskustelua av:lla.
Kesälomalla :)
Pari päivää vielä, viikonlopuks töihin.
Mutta en kauaa enää palstaa katso, meen laittamaan omelettia ja käyskentelemään rantsuun ja haen omppuakin puusta.:)
Aurinko paistaa.
Tiesittekö, että tänään saa etelämmässä .suomessa vielä d vitamiinit arskalta.🌞🐝
Kello 12-14.
Siis että onko mulla yleensä töitä vai olenko töissä juuri tällä hetkellä?
Noh: minulla on töitä, mutta vuoro alkaa vasta iltapäivällä.
Hei palstapoliisi: Niin monet tekevät vuorotyötä, kesälomalaisia (mm. minä), eläkeläisiä löytyy ja työttömiäkin on Suomessa pilvin pimein. Pointti tai ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen joulun yli ainakin tammikuuhun saakka sairaslomalla. (Psyykkisistä syistä)
👌pidä hyvää huolta itsestäsi 💜
Olen työtön viidettä viikkoa ja vihdoinkin tällä viikolla aikaa ottaa vähän rennommin ja lorvailla. Ensi viikolla alan etsiä töitä.
Tällähetkellä oon kotona 1v 4kk lapsen kanssa ja oon raskaana. Työpaikka kyllä löytyy et älä huoli ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ole töissä ap?
Nyt ei puhuttu minusta vaan teistä.
Minä en ole nyt tämän aloituksen aihe.
T. Ap
Typerä aloitus, jos et itse voi vastata.
Olen töissä. Pääsääntöisesti yksin toimistolla ja ei ole mitään tekemistä. Työt tehty. Sormia pyörittelen.
Olen sairaalassa. Ollut jo koht viikon antibioottitipas tuloksetta ja sitä ennen oli viikon saikku leikkauksen jälkeen. Tänään uus leikkaus ku toipumisessa takapakkia, pitää poistaa tulehusta tuova mömmö.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Sinä olet töissä tehdäksesi töitä, josta saat palkkaa. Ei palstalla olosta makseta palkkaa!
Työtön tilapäisesti, joskin vasta kolmatta viikkoa. Ansiosidonnaista saan aikaisintaan vuoden kuluttua, joten aika lailla "omalla kustannuksella" mennään.
Työt ei kiinnosta. Lapset tuovat sisältöä elämääni. Mies ansaitsee yli kymppitonnin kuussa, joten oma työ hoitsuna ei tunnu järkevältä myöskään suhteutettuna palkkaan ja ajankäytön kannalta.
Matkalla töihin metrosta palstailen.