No kerropas syy miksi et ole töissä vaan palstalla???
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Kommentit (96)
Sairasloma ja psykiatrisella päiväpolilla.
Esimies käski ottaa rennosti ;) Tällä hetkellä työkuorma on matala, joten tässä pyörittelen peukaloita kunnes saadaan lisää hommia.
Tein juuri erään projektin loppuun. Surffaan hetken, menen sitten kahville ja jatkan töitä. En yleensä roiku täällä n. 10 minuuttia kauempaa.
Työn lomassa ehtii, kun odottelee että sivu päivittyy.
Onko ryö-jankkaaja oppinut t-kirjaimen?
Olen töissä, mutta tänään on kerrankin hiljainen päivä :-)
Koska olen työtön. Normisti en tosin edes olisi tähän aikaan netissä roikkumassa vaan nukkuisin mutta pitää mennä hammaslääkäriin. :/
Saikulla, käsi paskana, sormikin irtipoikki, en tiedä pystyykö ikinä mitään järkevää tekemään.
Saa nähdä miten käy, meneekö kämpät ja kaikki.
Tässä maassa on jotain 360 000 työtöntä. Olen yksi siitä joukosta.
Olen sairauslomalla mielenterveyssyistä.
day off. vkonloppuna molemmat päivät töissä...
Vierailija kirjoitti:
Jos olet töissä palstalla miksi et tee töitä???
No ??????
Ymmärsin tuon niin, että jos olet palstan mode (=töissä palstalla), niin miksi et heivaile viestejä helkkariin.
Töissä en ole kun ei ole työtä. Siihen onkin vaikeampi keksiä selitys, miksi en ole tuolla ihanassa ilmassa ulkoilemassa. Mutta minä juon nyt kahvia ja palstailen hetkisen, ehkä sitten joudan uloskin.
Olen töissä.
Nukutan lapsia tai oikeastaan yhtä lasta, kolme jo nukkuu ja tämä neljäskin melkein. Silmät siis hänelläkin kiinni, mutta pitää silitellä vielä. Toisella kädellä olen av.lla :).
T.pph
Aamun "valmistelut" on jo tehty ja odotan, että Etelä-Amerikka herää ja valuu työpaikoilleen. M28 ja latino
Ruokis. Ja omalla laitteella surffaan.
Sairaslomalla, leikkauksesta toipumassa. AU!!!!
Minulla on aamu ja iltavuoro. Päivä on vapaata. Tekisin mieluusti järkevämpiä asioita, mutta tulen tänne vierailulle kun ei ole parempaakaan tekemistä. Jos on parempaa tekemistä niin välttelen tätä paikkaa parhaani mukaan. Pysyy mieli pirteämpänä.
Ei huvita, makaan nyt sohvalla tabletti kädessä ja viinilasi jossa valkkari vieressä, kohta alan katsomaan netflixiä, tämä on kivaa 🍷
Teen vuorotyötä. Tänään on vapaapäivä. Ei voi olla ihmetyksen aihe. Nykyään vuorotyö on niin yleistä.