Yllätin mieheni panemasta täytettyä paprikaa
Mies yritti ensin selitellä jotain että ruokaa laittaessa sattui vahinko, mutta koska tämä tapahtui makuuhuoneessa niin selitys ei mennyt läpi. Sitten hän purskahti itkuun ja tunnusti että hän kiihottuu nahistuneista paprikoista koska niiden pinta muistuttaa nahkaa ja halkileikattuna paprikanpuolikas muistuttaa vaginaa. Mies oli täyttänyt paprikan sulatejuustolla ja käsirasvalla ja näytti todella nauttivan touhusta kun yllätin hänet.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti ensin selitellä jotain että ruokaa laittaessa sattui vahinko, mutta koska tämä tapahtui makuuhuoneessa niin selitys ei mennyt läpi. Sitten hän purskahti itkuun ja tunnusti että hän kiihottuu nahistuneista paprikoista koska niiden pinta muistuttaa nahkaa ja halkileikattuna paprikanpuolikas muistuttaa vaginaa. Mies oli täyttänyt paprikan sulatejuustolla ja käsirasvalla ja näytti todella nauttivan touhusta kun yllätin hänet.
jaahans ja siellä onkin varmaan jo kalevauvan jätkät tapailemassa sointuja kitaroistaan, hittilyriikkahan tämä on selvästi.
Kandeisko sun tyydyttää mies paremmin jatkossa?
Voisi olla pahemminkin asiat. Esim. kesäkurpitsa miehesi perseessä.
Osta seuraavaksi Carolina reapereita ja väitä niitä paprikoiksi, saatat nähdä melko säväkkää liikehdintää.
Voi parkaa :( ilot ne on pienetkin ilot
American pie vs. Finnish paprika...
Mulle tuli nälkä. Täytetyt paprikat ovat hyviä. Annan tälle 4/5.
M
Voi parka :(
Mä en osaisi nähdä tuossa mitään pahaa, paitsi jos kyseessä olisi talon viimeinen paprika ja olisin suunnitellut käyttäväni sen johonkin ruokaan. Mutkin on tyydytetty banaanilla.
No miksei oikea vagina kelpaa? On kyllä jännä, mut ei sitä ny itkeä tartte. Voihan sitä itseään tyydyttää... Kyllä naisetkin tunkevat porkkanoita ja kurkkuja sisuksiinsa, miehellä olkoon sitten vaikka paprika. Mua ketuttais vaan sitten, jos mies ei antais mulle seksiä, nauttis vaan paprikoistaan mun kustannuksella. Sit heiluis luuta nurkissa...
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaisi nähdä tuossa mitään pahaa, paitsi jos kyseessä olisi talon viimeinen paprika ja olisin suunnitellut käyttäväni sen johonkin ruokaan. Mutkin on tyydytetty banaanilla.
Kyllä minä ainakin paheksun suuresti. Eihän paprikaa edes voi syödä jälkikäteen, jos täytteenä on käsirasvaa. Hiukan saisi ruokaa kunnioittaa näinä yltäkylläisyyden aikoinakin. >:(
Aika söpöä.
Tokaiset ensi kerralla kun itse haluat seksiä; pannaaks paprikaks?
Miehesi pitäisi varmasti taiteilija Stephanie Sarley:n tuotannosta, googlaa!
Eiks se suttaa ihan kamalasti, lakanat juustossa
Täytyypä ostaa paprika ja pari meloonia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin paheksun suuresti. Eihän paprikaa edes voi syödä jälkikäteen, jos täytteenä on käsirasvaa. Hiukan saisi ruokaa kunnioittaa näinä yltäkylläisyyden aikoinakin. >:(
Paprikat ovat kieltämättä aika kalliita ja kertakäyttökamaa, mies vois tehdä kertasijoituksen vaikka fleshlightiin...
Leivopa sille käpykakku.