Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa, hirveä olo. Asiaa yksinäisyydestä

Vierailija
23.08.2024 |

Itkettää vaan. Erosta vuosi. Ei kavereita, ei mitään. Asun yksin, aikuiset lapset, ei laita viestiä. Exän kanssa olin joka päivä yhteydessä ja piti palata yhteen. Sanoin asiat väärin ja nyt hän esti mut. Kärsin masennuksesta. En jaksa enää

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarvitset avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis lapsia ja eilen kerroit, että sulla on vanhemmatkin siinä ihan lähellä. Et tiedä oikeasta yksinäisyydestä yhtään mitään. Ryhdistäydy.

Vierailija
4/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä edes..

Ap

Vierailija
5/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pahan olon tulla, et mene itkusta rikki. Istu rauhassa, hengitä, juo lasi vettä ja kun jaksat, keitä kahvit. Tee jotain konkreettista, vie roskat, laita pyykkiä koneeseen, tiskaa. Jos lapset asuvat lähellä niin pyydä heidät kahville tai syömään joku viikonloppu. Osta pullat kaupasta, ei ole pakko leipoa. Voit itse laittaa heille viestiä ja kysyä voitko soittaa, milloin on sopiva hetki? 

Nyt on perjantai, onko masennuksen hoito ajan tasalla? Varaa aika hoitajalle jos pystyt, sekin auttaa jo kun tietää että käynti on tulossa. Älä välitä eksästä nyt, voitte ehkä jutella myöhemmin? 

Vierailija
6/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos siirryt uuteen ruutuun, ja alat rakentaa elämää ilman exää? Jos ahdistaa, juttelu jonkun kanssa? Vaikka perheasiain neuvottelukeskus, eroryhmä?

Vierailija
7/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä itse. Mitään patenttiratkaisua ei ole. 

Vierailija
8/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kuolema mielessä. En jaksa. Lapset aikuisia ja ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Tuntuu että oon paniikissa ja ventiloin kohta. Exä laittoi estoon vaikka hetki sitten halusi vielä yrittää

Ap

Vierailija
9/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan. Lääkitys? Työkaverilla oli vaikea ero pitkästä suhteesta miehen sarjapetettyä törkeästl. Työkaveri hakeutui terapiaan, josta oli selkeästi apua. 

Vierailija
10/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä eteen päin. Hankkiudu ihmisten ilmoille ja tutustu vaikka jonkun uuden harrastuksen parissa mukaviin uusiin tyyppeihin.

Eksäsi on varmaan syystäkin eksäsi, miksi roikut yhä hänessä?

Lapsillasi on varmaan oma elämä, miksi roikut heissä?

Vierailija
11/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset ei laita viestiä?  Entä jos itse laittaisit, kertoisit että kaipaat heitä ja kyelisit vaikka kuulumisia.

Heti ei kannata alkaa  purkaa sydäntään, kannattaa ensin saada puheyhteys luotua.

Miksi he eivät laita viestiä? Oletko itse lopettanut yhtedenpidon kun vielä olit eksän kanssa? Ehä he kokevat että olet heidät elmästäsi sulkenut?  Tosi  vaikea sanoa mitään kun asiaa laajemmin ei tiedä.

Joku tuossa sanoo ett vanemmatkin on?  Heille nyt tuskin kannattaa mitään alkaa purkaa, mutta ihan yksinäisyyttäsi lievittääksesi voisit pitää yhteyttä. Vai onko siinäkin suunnassa jotain kränää?

Tällaiseen asiaan tosiaankin ei mitään osaa sanoa kun ei asiasta mitään tiedä. Kun ei tiedä minkälainen perhedynamiikka teillä on.

Vierailija
12/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen tähän itkuun..en jaksa tätä

Ap

Vierailija
13/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä tuskin lohduttaa kun kerron, että minulla ei ole toistaiseksi ollut mahdollisuutta edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen. Kuten arvaat minulla ei ole ensimmäistäkään lasta.

Mutta jos nyt kerrion, jonka myös varmadtikin arvannette, että olen mies niin turha minun on jatkaa, koska tämä riittää kertomaan riittävän monelle, että todennäköisesti vain incel, joka ei ansaitse elää ja kehottavat tekemäön minun palveluksen kuolemalka pois.

Sen sijaan, että ymmärtäisivät, että sinkkunakin voi jopa mies elää ihan hyvää ja eritavoin hyvää elämää. 

Miksei se onnistuisi eronneelta ja lapsia saaneelta naiseltakin? 

Vierailija
14/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita johonkin auttavaan puhelimeen. Mieli ry: llä esimerkiksi on sellainen tietääkseni. Tai jonkin muun tahon auttavaan puhelimeen.

Vierailija
15/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita johonkin auttavaan puhelimeen. Mieli ry: llä esimerkiksi on sellainen tietääkseni. Tai jonkin muun tahon auttavaan puhelimeen.

En mä halua soittaa ja se on kallista

Ap

Vierailija
16/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, 0/5.

Vierailija
17/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä tuskin lohduttaa kun kerron, että minulla ei ole toistaiseksi ollut mahdollisuutta edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen. Kuten arvaat minulla ei ole ensimmäistäkään lasta.

Mutta jos nyt kerrion, jonka myös varmadtikin arvannette, että olen mies niin turha minun on jatkaa, koska tämä riittää kertomaan riittävän monelle, että todennäköisesti vain incel, joka ei ansaitse elää ja kehottavat tekemäön minun palveluksen kuolemalka pois.

Sen sijaan, että ymmärtäisivät, että sinkkunakin voi jopa mies elää ihan hyvää ja eritavoin hyvää elämää. 

Miksei se onnistuisi eronneelta ja lapsia saaneelta naiseltakin? 

Nyt teet oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Ja nainenkin voi olla ikisinkku, kuten minä. 

Vierailija
18/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua soittaa ja se on kallista

Ap

Siis eivätkö nuo puhelut olekaan ilmaisia?

Vierailija
19/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Vierailija
20/25 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et ole halukas tekemään mitään oman vointisi paranemiseen milloin mistäkin tekosyystä niin märise sitten yksinäsi siellä kunnes saat tarpeeksesi. Kukaan muu ei sinua voi mitenkään auttaa. Tahoja on joihin voi olla yhteydessä mutta jos niihinkin löytyy tekosyitä ettei millään voi niin antaa olla. Mitään patenttiratkaisua ei ole olosi paranemiseen eikä kukaan voi maagisesti sitä muuttaa. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Myös avun hakeminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi