Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, missä paikoissa teitä sopii lähestyä?

Vierailija
13.09.2016 |

Tehkääpä nyt meille palstan miessioille selväksi missä paikoissa/tilanteissa te prinsessat suvaitsette tulla lähestytyksi. Ne, jotka eivät halua tulla lähestytyksi miesten taholta ollenkaan, älkööt vaivautuko vastaamaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan, jos olet komea. Ei missään, jos olet ruma

Vierailija
2/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty ollenkaan.

Saat enemmän kiksejä kun olet aikanaan suhteessa joka alkoi koska nainen halusi sinua niin paljon että teki itse aloitteen.....kuin suhteessa jossa nainen kiinnostui sinusta vasta kun olit itse lähestynyt häntä.

T. Toinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on niin ikävä, että jätä lähestymättä. 

Vierailija
4/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua saa lähestyä missä vaan, paitsi ehkä pimeällä kujalla koska se on pelottavaa niin mieluiten ei.

Vierailija
5/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan ole lähestytty muualla kuin baarissa niin olisin oikeasti otettu jos joku lähestyisi selvin päin jossain muualla! :)

Vierailija
6/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos on jotain siltä väliltä?

Vierailija
7/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dude I agree with you 100% slay queen

Vierailija
8/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kehonkieltä. Jos tuijotan kännykkääni/kuuntelen musiikkia/luen kirjaa, en halua että minua lähestytään. Jos tuijotan tyhjästi eteenpäin, olen todennäköisesti myös yrmeä.

Jos katson sinuun päin ja hymyilen, saa lähestyä, varsinkin jos katson toisenkin kerran.

Vierailija
9/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu kysymään tuollaista, niin olet betauros ja silloin sinun ei sovi lähestyä naisia missään eikä koskaan. Alfat lähestyy missä huvittaa.

Vierailija
10/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu kysymään tuollaista, niin olet betauros ja silloin sinun ei sovi lähestyä naisia missään eikä koskaan. Alfat lähestyy missä huvittaa.

Alfojen kohdalla paikalla ei ole väliä, koska naiset kuolaisivat perässä muutenkin. Betan taas pitää tarkkaan harkita ketä iskee ja milloin iskee, jotta tulee tulosta.

Vierailija
11/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos on jotain siltä väliltä?

Sitten voi tarjota baarissa drinkin kunhan tajuaa lähteä pois

Vierailija
12/12 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pimeällä kujalla eikä sillon, jos omaat tumman hipiän.lähesty myös aina rauhallisesti äläkä hyökkäävästi niinkuin tummahipiäiset.ne usein tulee ihan yhtäkkiä ja tulee lähelle tölläämään.tee siis päinvastoin.toivottavasti tätä kommenttia ei poisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi