Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Espoossa, kuinka kateellinen olet, että asun Suomen ylimystön ja rikkaimpien kaupungissa? Asteikolla 0-10

Vierailija
13.09.2016 |

Niin

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, meillä on sama kotikunta. Kaupungiksi tätä ei kehtaa ex-stadilainen sanoa...

Vierailija
2/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaa näyttää, sanoi konstaapeli. Asuin itse Espoossa 17 vuotta ja viihdyin oikein hyvin. Nyt asun muualla ja viihdyn taas oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, asun itsekin Espoossa. Enkä kyllä kateellinen olisi vaikken asuisikaan..

Vierailija
4/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, asun itse "eliittialueella" Helsingissä, joten en kadehdi Espoolaisia. :D Pidän itseasiassa Espoolaisia yleisesti ottaen köyhinä, joilla ei ole varaa asua kaupungissa.

Vierailija
5/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin asun Espoossa, ja tulotasollisesti koko Suomen köyhimmällä postinumeroalueella. Että se siitä rikkaimpien kaupungista.

Vierailija
6/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös. Harmi vaan, että tätä tosiaan rakennetaan kaupungiksi. Tai ehkä se ei ole harmi muiden kuin mun mielestä. Haluun muuttaa, ahdistaa.

Vierailija
7/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, olen kotoisin Espoosta, en nykyään asu siellä. Mukavaa Espoossa on käydä, mutta viihdyn paremmin täällä, missä nykyään asun.

Vierailija
8/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, asunut koko ikäni Espoossa. Samaten vanhemmat ja isovanhemmatkin ison osan elämästään, osa koko ikänsä. 

Vierailija
10/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä herätä minkäänlaisia tuntoja se, että asut Espoossa. :D

Vierailija
11/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Asun korsossa vantaalla vuokrayksiössä.

Vierailija
12/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muutin sieltä pois. Espoo itsessään ei paljoakaan kerro, jos asut jossain Espoon keskuksessa kerrostalossa, niin asteikolla 0-100 olen 0 kateellinen. Jos asut uudessa kivitalossa westendissä merenrantatontilla, niin olen kyllä vähän kateellinen 😄 Tai no, en kateellinen, eihän se minulta pois ole tai minua harmita ollenkaan, mutta kelpaisi kyllä itsellenikin :)

Espooseen kyllä mahtuu kaikenlaista ja kaikilla siellä on toki mahdollisuus asua. Harvemmilla kuitenkaan varaa asua sellaisessa asumismuodossa ja alueella, mikä itselleni on tärkeää.

Vierailija
13/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Asun omakotitalossa järven rannalla Keski-Suomessa. Ei todellakaan käy kateeksi.

Vierailija
14/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 4. Entisenä helsinkiläisenä keksin monta kaupunkia Suomesta, joissa asuisin mieluummin kuin lande-bönde Espoossa. Ja mulla on kesämökki Espoossa, en sen enempää haluaisi jalkojani Espoossa kastella.

Vierailija
15/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa. Haikailen muutosta Munkkiniemeen, jossa ennen asuin. Mutta kyllä tämäkin ihan hyvin käy. 

Vierailija
16/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso tontti sulla on siellä?

Se ratkaisee täysin mun kateuden määrän. Jos on tontti  yli 3500 m2 ja omakotitalo siinä, niin myönnän, olen aika kade.

Vierailija
17/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirstinmäestä saat 0, omakotitalosta Mankkaalla/Suurpellossa 3-4 ja omakotitalosta Koukkuniemessä tai Nuottaniemessä 8. Jos on velaton, siis. Asuntovelka laskee kateusindeksiä 1-2 pykälää.

Vierailija
18/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, en ole kade en koskaan ole käynyt Hesassa, enkä haluakaan. 

Vierailija
19/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri muutin sieltä pois. Espoo itsessään ei paljoakaan kerro, jos asut jossain Espoon keskuksessa kerrostalossa, niin asteikolla 0-100 olen 0 kateellinen. Jos asut uudessa kivitalossa westendissä merenrantatontilla, niin olen kyllä vähän kateellinen 😄 Tai no, en kateellinen, eihän se minulta pois ole tai minua harmita ollenkaan, mutta kelpaisi kyllä itsellenikin :)

Espooseen kyllä mahtuu kaikenlaista ja kaikilla siellä on toki mahdollisuus asua. Harvemmilla kuitenkaan varaa asua sellaisessa asumismuodossa ja alueella, mikä itselleni on tärkeää.

En oikein ole meri-ihminen, enkä kyllä halua isoa taloakaan, joten minä valitsisin noista Espoon keskuksen ja tekisin säästyvällä rahalla ihan muuta. 

Vierailija
20/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 4. Entisenä helsinkiläisenä keksin monta kaupunkia Suomesta, joissa asuisin mieluummin kuin lande-bönde Espoossa. Ja mulla on kesämökki Espoossa, en sen enempää haluaisi jalkojani Espoossa kastella.

Ja mulla on tonttikoko 2 hehtaaria. Katsotaan paljonko ap panee paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä