Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhelinmyyjät, jos kerran sanoo selvästi

Vierailija
13.09.2016 |

että kiitos, mutta en tällä kertaa tilaa, miksi pitää alkaa jankkaamaan niitä lehtiä ja hintoja? Ja sen palopuheen jälkeenkin kun sanon että ei kiitos, niin puhe vaan jatkuu: "ettekö nyt kuitenkin voisi tilata..blaablaablaa"

Kohteliaasti sanoin kiitos näkemiin, mutta jouduin puhelimen sulkemaan kesken puhelinmyyjän paasauksen, koska hän ei vaan lopettanut.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska about 90% kaupoista tulee silloin, kun asiakas on jo kertonut kieltäytyvänsä. Ja useaan kertaan. Siitä saa aika hyvän fiiliksen itselle, kun saa tällaiselle "kiitos en ikimaailmassa tilaisi mitään puhelimen kautta" - ihmiselle laitettua 10min puhelun jälkeen kahden vuoden Kotiliedet menemään:) se on se hyvän myyjän merkki.

Tuo on vaan kiusaamista. Luultavasti toisessa päässä on hämmentynyt vanhus, joka ostaa päästäkseen eroon sinusta.

Nääh, mun listoilla oli vaan 25-50-vuotiaita.

Vierailija
42/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummu vastaa aina lehtitilauksia kauppaaville puhelinmyyjille, että "Ei kiitos, minä oon sokea". Vaikka ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhelinmyynti voi vieläkin olla laillista? Hirveetä riistoa ja huonoa johtamista. Useassa tapauksessa työkkäri pakottaa puhelinmyyjäksi, kuten mieheni tapauksessa. Hänellä oli aina huono omatunto ihmisten häirinnästä, melkein joka toinen vastaaja esitti hänelle tappouhkauksen. Itse en latele uhkauksia, vaan isken aina luurin kiinni, sekin on kohteliaampaa.

Vierailija
44/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun puh.myyjä soittaa sanon, että en ehdi nyt puhumaan ja suljen puhelimen. Sitten merkitsen numeron kontaktiksi  'puhelinmyyjä'. Näin tiedän olla vastaamatta kun seuraavan kerran soittaa.

Oon ottanu tavaksi saman paitsi että iPhonella saa estettyä numeroita, niin estän sitte aina sen numeron heti kun puhelu on loppu. Toimii muuten hiton hyvin!

Vierailija
45/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas EI on ehkä.

Näin opetettiin lehtimyyjä perehdyksessä 20 vuotta sitten, selkeesti pätee vieläkin.

Saman opin sain minäki muutama vuosi sitten.. Ja itse asiassa ihan pätevä juttu.. Jos ihminen on liian kiltti lyödäkseen jankkaajalle luurin korvaan, hyvällä tuurilla on myös liian kiltti ollakseen tilaamatta...

Aika harva on suorilta mitään tilaamassa, mutta raskaasti painostamalla saa lehtiä menemään ja provikat nousuun...

Vihasin sitä duunia, mutta pakon edessä oli tehtävä.. Mut oli käytännössä heitetty kotoa ulos eikä 16v saanut mitään järjellistä asumistukea yms.. Onneksi pääsin parempiin hommiin suht' pian..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme